Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачка - обороти.


Mishelle

Recommended Posts

Здравейте,

Не разполагам с нужното време да прегледам основно колата за описания проблем, затова моля за някаква насока къде да го търся.

Та значи колата работи на място на празни обороти. При слабо натискане на спирачката проблем няма, но натисна ли я по-силно леко се повишават оборотите. Не го прави всеки път, но като че ли напоследък това нещо зачести. Доколкото знам при спукан маркуч колектор-серво оборотите трябва да падат. Някакви идеи? Иначе спирачната уредба работи коректно, бих казал перфектно. За който не знае - колата е 120L, '82-ри набор.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пробвай ако напомпаш няколко пъти да видиш какво става. Това идва някъде от мъркуча или усилвателя. Променя се вакуума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще излизам пак с нея. Ще напомпам и ще видя дали "прави" нещо. А за сместа - Satan - искаш да кажеш, че е възможно от недобра смес на карба + недобро негово уплътнение (било горе или долу) да вдига оборотите при натисната спирачка :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в сервото. Там където е мушнат маркуча за вакум това не е просто щуцер, а е клапанче, което предотвратява обратния поток въздух като натиснеш спирачката. Тоест да не отива въздух към смук. колектор. Та това ти е за смяна. Махаш спирачната помпа. С една щанга отваряш капака на сервото и сменяш. Може да си купиш и нов семеринг за средната дупка в капака през която минава тласкача на спирачната помпа. Това с цел да не отваряш и друг път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това клапанче се маха без да има нужда на махаш сп. помпа и да разглобяваш сервото. само се маха маркуча който идва от двигателя и с напъване и въртене трябва да излезна този пластмасов шуцер-клапан. 2 пъти съм разглобявал сервото и първо го махам пластмасовия щуцер, а после с щанга махам капака на сервото като запъвам щангата на шпилките на който се държи сп. помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.