Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

крушки за фарове


Recommended Posts

я да да видим кой какво мисли по въпроса с крушките.

Кои крушки са добри според вас.

и какво мислите за PHILIPS Н7 55W Blue Vision ако сте се сблъсквали с тях де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз доста мнения съм изписал по въпроса именно за тези крушки!И положителни и отрицателни!

1-смених си заводските Филипси с Филипс Блувижън(дълги).Причината е че заводските светеха жълто на фона на ксенона!

Блувижън противно на очакванията ми се оказаха че и те си жълтеят-но поне много леко и на фона на ксенона не си личи!

2.Относно разликата между заводските и Блувижън-не очаквах да има-но се оказа че има поне 3 метра разлика в дължината на осветяването!

Ако искаш обаче да ти светят бяло или да синеят-вземи си Силвър Вижън или Ксенон модела.А и колегата stenly сподели че модела на Осрам е доста добър(и беше подкрепен от някои колеги)-следователно и това е вариант!А и са по евтини-Филипса ми излезе 70лв! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи моите заводски са GE

на дългите (Н3) сложих някви Osram Blue ...... и светят сравнително бяло към леко синеещо. Нямаше Н7 от където пазарувах в момента.

Силвър Вижън или Ксенон модела

за коя фирма говориш.

Нямам Ксенон на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Филипс става дума-модела на крушката се казва Ксенон-а не че трябва да имаш ксенон на колата! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един може би глупав въпрос на старата октавия крушката една ли е за къси и дълги и дали е Н4. И маи има още една крушка за мъгла тя какъв цокъл се води?

Иначе гледам имаше една истерия в ауди форума да си сменяват крушките ама маи се успокои народа +30 +50 уж пък слагаш разлика никаква. 3 метра добре ама това незнам как си го сметнал ако е на дългите а на късите ако свети по надале4е няма ли да станат дълги???? по скоро не трябва ли единствено да свети по силно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега-моята кола е с ксенон-затова казах че смених дългите-понеже Ксенона е газоразрядна крушка и е отделно-не са на една крушка!А как сум го сметнал?Заставаш на една дълга права и гледаш-стари кру6ки-бележиш-нови крушки-пак бел;ежиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iwanst, на старата Октавия е една крушката за къси и дълги и е Н4! Освен ако нямаш ксенон, ама то май преди фейслифта не се монтира ксенон....

 

Другото дето ти май говориш за него са халогените - на Октавия са във фаровете (като на Голф 4). Другата възможна крушка е тази за габаритите, ама нея няма как да я сбъркаш :P .

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за моята какви ще ми препоръчате :?: Не знам дали при всички Фелиции е така,но фаровете ми не светят особено добре.Искам нещо по-силно,което обаче да не ми прецака рефлектора :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BlackPearl,

До колкото ми е известно, Philips нямат модел халогенна крушка, която да се казва "Ксенон". Поне не и при актуалните им модели. Има си крушка Xenon HID, но това си е 100% ксенонова крушка.

Колкото до SilverVision, не мисля, че ще светят по бяло или ще синеят повече от BlueVision-а. При тях идеята е друга... не толкова светлината която отдават, колкото външния вид (линк)

 

iwanst,

Redline ти е отговорил за къси/дълги. Иначе да - има отделен цокъл за фаровете за мъгла. Той е H3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите.

Започвам да се замислям за едни

VISION PLUS +50 - 30лв или

BLUE VISION+50 - 53лв ама нещо идята да се права на жигула с ксенон не ме кефи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само леко пояснение

това са типовете крушки за Skoda Fabia 1.2 според Philips

 

Къси - Н7

Дълги - H3

Предни габарити - W5W

Предни мигачи - PY21W

Задни мигачи - PY21W

Странични мигачи - WY5W

Фарове за мъгла - H3

Задни Габарити - P21/4W

Задна - P21W

Стопове - P21W

Заден фар за мъгла - P21/4W

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да имате ясно предимство в силата на светене и от там разширение на светлинния сноп има 2 варианта.Първия ксенон($$$$),а втория модификация на ел.системата на колата и поставянето на по-мощни крушки(75-100вата).Поставянето на различни марки крушки

често води до почти незабележим резултат(нарастването обикновенно е до 5%)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BlackPearl,

До колкото ми е известно, Philips нямат модел халогенна крушка, която да се казва "Ксенон". Поне не и при актуалните им модели. Има си крушка Xenon HID, но това си е 100% ксенонова крушка.

Колкото до SilverVision, не мисля, че ще светят по бяло или ще синеят повече от BlueVision-а. При тях идеята е друга... не толкова светлината която отдават, колкото външния вид (линк)

 

iwanst,

Redline ти е отговорил за къси/дълги. Иначе да - има отделен цокъл за фаровете за мъгла. Той е H3.

Външния вид-ми те като са H7 нали работят на една и съща конзола-какво крушките ли ще им са различни?Как една крушка ще ти промени външния вид-това не го разбрах.Виж ако Ксенон са си изцяло 100% ксенонова крушка и не могат да се сложат на H7 без ксенон-съм съгласен-макар че имам приятел без ксенон който кара с такива-но ако ти си 100% сигурен СЕ СЪГЛАСЯВАМ С ТЕБ и се ИЗВИНЯВАМ ЗА ДОПУСНАТА ГРЕШКА!Но относно това че Блувижън и СилвърВижън са еднакви по цвят на светлината-а само дизаина ил е различен не съм съгласен-след като си взех Блувижън ходих и разгледах автомобил със СилвърВижън и да ти кажа има разлика!!!

 

За РС и дългите са Н7!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външния вид-ми те като са H7 нали работят на една и съща конзола-какво крушките ли ще им са различни?Как една крушка ще ти промени външния вид-това не го разбрах.Виж ако Ксенон са си изцяло 100% ксенонова крушка и не могат да се сложат на H7 без ксенон-съм съгласен-макар че имам приятел без ксенон който кара с такива-но ако ти си 100% сигурен СЕ СЪГЛАСЯВАМ С ТЕБ и се ИЗВИНЯВАМ ЗА ДОПУСНАТА ГРЕШКА!Но относно това че Блувижън и СилвърВижън са еднакви по цвят на светлината-а само дизаина ил е различен не съм съгласен-след като си взех Блувижън ходих и разгледах автомобил със СилвърВижън и да ти кажа има разлика!!!

Ок, то и аз не се изразих много подробно за SilverVision-а де. Най-добре погледни ето тук и ще разбереш какво имах в предвид ;).

 

А за xenon-а - сигурен съм ;). Няма как просто да сложиш ксенонова крушка на кола без инсталация за такава крушка. Инсталацията за xenon включва три основни неща - газоразрядната лампа (демек - ксеноновата крушка), стартер (устройство, което се грижи за подаване на началното напрежение нужно за запалването на крушката, което се мери в хиляди волтове) и баласт (това пък се грижи да подава нужното напрежение след като е минало първоначалното запалване на крушката.... работното напрежение на системата мисля че беше някъде около 85V).

 

За крушките на твоя приятел - ами и аз в момента карам с халогени, на които на опаковката пишеше с дебели букви "XENON" :mrgreen:. Това просто е маркетингова залъгвалка на някои производители. Това което трябва да се разбира е, че просто тези крушки се опитват да симулират светлината излъчвана от истинска ксенонова крушка. В интерес на истината, донякъде успяват... но само като цветово усещане (и то само до най-"топлите" откъм светлина ксенони, тези с цветна температура около 4000К)... не и като интензивност на осветяването. При Philips Blue Vision и Osram Cool Blue е абсолютно същото... и при тях, чрез леко тонирано покритие на крушката се постига промяна на цвета на излъчваната светлина в посока бяло.

 

:smt013

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да имате ясно предимство в силата на светене и от там разширение на светлинния сноп има 2 варианта.Първия ксенон($$$$),а втория модификация на ел.системата на колата и поставянето на по-мощни крушки(75-100вата).Поставянето на различни марки крушки

често води до почти незабележим резултат(нарастването обикновенно е до 5%)

 

Не съветвай хората да си слагат 100 ватови крушки, моля те :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поставих Осрам с 50% повече светлина ( мисля,че модела е Silver ) на късите и ... настана ден...

Това е коментара на повечето хора опитали Осрам. И определено е верен. Защото за мен Осрам е Крушката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100W : 12V = 8.3 A , а стандартните 60/55W крушки консумират почти наполовина и ако инсталацията е изградена от кабелчета за колони , както е в Калос и Авео скоро очаквай изненади . Не искам да те плаша , но много често нагарят ключовете , а ако си много упорит може и инсталацията да стопиш , но това е друга тема на разговор. При положение , че почти всяка кола от новите модели има регулировка на фаровете от купето незнам , защо никой не ги ползва тез копчалъци да си свали фаровете на пътя , ми ми вадят очите непрекъснато и се чудят още колко вата да ръчнат , ама в небето и да светят пътя няма да видите ;) / тва последното не е адресирано към никой конкретно , но през последните мъгливи вечери се нагледах на зенитни фенери по пътищата /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте са "Оsram - Соol blue". Предполагам, че в момента са с друго име (може би "Blue vision"...знам ли). Сложих ги на колата, когато я купих и до сега си светят без порблем - 4 години :smt017 (а преди това са светитли 1 година - взех ги от един приятел - имаше служебен Land Cruiser и трябваше да го връща...и си разменихме крушките, че мойте бяха жълти и не ми харесваха). Много съм доволен от тях - светят бяло (въпреки, че пише "blue") и на далеч. Определено за мен, това е крушката!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте са "Оsram - Соol blue". Предполагам, че в момента са с друго име (може би "Blue vision"...знам ли). Сложих ги на колата, когато я купих и до сега си светят без порблем - 4 години :smt017 (а преди това са светитли 1 година - взех ги от един приятел - имаше служебен Land Cruiser и трябваше да го връща...и си разменихме крушките, че мойте бяха жълти и не ми харесваха). Много съм доволен от тях - светят бяло (въпреки, че пише "blue") и на далеч. Определено за мен, това е крушката!

Поздрави!

 

Още си се казват Cool Blue и са страхотни крушки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен те какво мислят-не ме интересува-аз си имам книжка за автомобила на която ясно си пише-сега ако кажеш че не е както аз казвам(понеже са си на моята кола) са-ще ти КАЖА ЕДНО ГОЛЯМО БРАВО!Все пак съм си сменял крушките и знам какви са-не мислиш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера като се качих в колата и на таблото ми светна индикация за изгоряла крушка и се оказа, че десният ми фар не свети! Оттам отидох в Еуратек и ми я смениха с някаква BOSCH H7!Можеха поне да ме попитат какво искам, защото предполагам, че нямат само 1 варянт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а втория модификация на ел.системата на колата и поставянето на по-мощни крушки(75-100вата)....

 

Сложи колега, сложи! Мой познат и той тарикат като теб сложи. И понеже фара е пластмасов (рефлектора де) и не се охлаждаше добре (еле пък при задължителното каране на фарове!) и сменя рефлектори.

 

Айде със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте сега,не съм измислил аз топлата вода-факт е ,че при 100в вариант трябва да се преправи ел инсталацията.Факт е,че оригиналните рефлектори на Хела са предвидени и за 100в крушки(тествано ,задължителното условие е идеалната им чистота).Факт е и че светлината определено е повече(наистина осезаемо),но пък е и повече занимавка.Приятеля ти навярно е имал конденз във фара или рефлектора му е бил замърсен(все още смятам,че при 75 в,няма никакъв риск,убедете ме)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.