Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Много дразнещ шум във Фелицията


hanoi

Recommended Posts

колеги помогнете.кажете какво да направя- когато пусна перката на парното да духа независомо дали студено или топло и почва да издава един много дразнещ шум в купето . тово го прави само на 1 и 2 степен , на 3 и 4 работи нормално л кокво да правя ? :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да го посмажеш малко , но ефекта ще е краткотраен ... пускай по - високо музиката и карай ако не ти се дават пари за ново ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даааааааааа!

И при мен се чува подобен звук,но само на 3-та и 4-та степен.За щастие е само от време на време,пък и аз рядко го вкл. на толкова висока степен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен "бръмчи" само на 4-та степен, до 3-та е тихичко - може би не се е разбило още много. Това с музиката помага донякъде, ма все пак между песните има и паузи :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смазвате - спира скърцането - почва скърцането - смазвате - спира скърцането - почва скърцането - смазвате..... \:D/ и така докато победи по инатестия :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ок само не разбрах кое смаэваме ? :lol:

 

Моторчето на парното ;) Махаш гораната пластмасова част на тялото зад двигателя и от го там пръскаш (и почистваш колкото можеш) - примерно с ВеДе40. И заспива всичко \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност от някаква Лада предполагам Самара става на Фаворит/Форман - виждал съм в ЕМ комплект и е сравнително евтино 80 лв. , но за Фелиция с тез 4 ри скорости може би ще трябва да се преправя . Проблема не е само в смазването / втулките са бронзови и масло не им трябва / , а в дисбалансирането на турбините и на малка скорост се кривят и скърцат втулките ... с моито се боря от години и то води в резултата , но номера с музиката действа безотказно :smt009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ок само не разбрах кое смаэваме ? :lol:

 

Моторчето на парното ;) Махаш гораната пластмасова част на тялото зад двигателя и от го там пръскаш (и почистваш колкото можеш) - примерно с ВеДе40. И заспива всичко \:D/

 

 

 

колега трудна ли е тая маниполация , би ли ми обяснил по подробно кокво точно да направя :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ок само не разбрах кое смаэваме ? :lol:

 

Моторчето на парното ;) Махаш гораната пластмасова част на тялото зад двигателя и от го там пръскаш (и почистваш колкото можеш) - примерно с ВеДе40. И заспива всичко \:D/

 

 

братле аре ми обясни че много ме дразни тоя шум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гледай сега. По подробно. Отваряш капака. Точно зад двигателя е тялото. Черно Пластмасово. Едно такова голямо :D Горната му част се издърпва нагоре - внимателно да не се почупи. И като погрледнеш вътре ще видиш на дъното моторчето. И отгоре както ти казах го пръсваш с някое смазващо спрейче каквото имаш. Или си вземеш. Това мисля ще ти свърши работа. Айде успех и ще черпиш ако спре цигъркането ;):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

братле извиняваи,ама немога да се ориентирам издърпваш това с решетката или цялото тяло което е хванато с метали щипки :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горната част с решетката. Не цялото тяло :!:

 

 

мерси брат дано този път успея :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не успееш отвори раздел "Литература" и прочети книгата ... maxrpm за кво се мори да я сканира ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега оправих го и сега си е тихичко-както требе да е ,оказа се че не е толкова сложно :lol: 10x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Та той звукът е толкова приятен-като щурче в тиха лятна нощ smile169 Ако спре, направо започва да ти липсва :) (Между другото това е проблем не само при Шкодата, виждал съм и други случаи, при Фиат например)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заминават лагерите,които не се сменяват,защото са на ротора на вентилатора:)намажи ги и то често,че иначе сменяш целия вентилатор

[-X

втулки от фосфорен бронз са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.