Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

MAX Speed 120L?


kukumitcin

Recommended Posts

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 39&start=0

 

Ето в тази тема почти всики от форума са писали за максималната скорост която са развивали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа имаше една книжка за Шкода(подръжка на Шкода 105/120L,GL,GLS или по-точно сервизна книга беше)там пишеше максималната скорост дадена от производителя.

Книжката ми е в Кърджали...сега като си ходя ще я донеса и ако някой иска може да я сканира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко сте дигали?

аз 120км но ме е страх повече понеже имам балони и стари гуми?

а иначе я осещам че може още?

quote]

 

Ти не си нормален... :? С балоните по гумите и с 120, евала брато!!!

](*,) Вместо да задаваш глупави въпроси, се замисли да си смениш гумите, за да не се утрепеш някъде! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по книга: макс . за 120ка е 140км/ч това не пречи да вдигнеш повече ама тогава може да имаш доста свободно време (легнал в бяла стая) да преглеждаш литературата и да мислиш над въпроса за к'во ти е било да караш като кретен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

120L - 4скоростна - 140 на равно, може и още ама ме е щубе че става трудно управляема.... иначе 120 редовно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

120 L / 4 скорости, на газ 140 на магистралата за морето, на бензин 150 пак там на връщане от морето.

Карах сам и реших да опитам до колко може да държи. Има ли други в колата гледам повече от 100 / 110 да не качвам ;)

 

бтв... над 125 става трудно управляема да не говорим за 140 / 150.

А ако има и силен вятър става страшно. (освен ако нямаш бордюр в багажника ;) )

 

П.П. забравих да кажа, че над 100 не мога да си чуя мислите на шофьорското място, а за тея отзад не мога да мисля как се чувстват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

120 L / 4 скорости, на газ 140 на магистралата за морето, на бензин 150 пак там на връщане от морето.

Карах сам и реших да опитам до колко може да държи. Има ли други в колата гледам повече от 100 / 110 да не качвам ;)

 

бтв... над 125 става трудно управляема да не говорим за 140 / 150.

А ако има и силен вятър става страшно. (освен ако нямаш бордюр в багажника ;) )

 

П.П. забравих да кажа, че над 100 не мога да си чуя мислите на шофьорското място, а за тея отзад не мога да мисля как се чувстват.

 

Не ги разбирам аз тези неща. Какво значи "трудно управляема"? Как ти е предния мост? Носачи, втулки, щанга, накраници и т.н. А гумите и джантите как са? Прави ли са, имат ли добър баланс? А амортисьорите и пружините? Защото ако всичко това ти е наред колата си ляга и заспива на пътя, дори и при 150 км/ч. Миналата година, на връщане от събора в Копривщица вдигнах по километраж точно толкова и то не на гладката магистрала, а на шосето от/към подбалкансия, където нямаше дупки, но имаше неравности. Колата си ги обираше перфектно и нито за момент не е показала нестабилност.

А относно шума - през цялото време си разговарях с жената без да съм имал затруднения да я чувам. Вярно, след 140 става малко по-шумен двигателя, ама това не са 50 км/ч. :mrgreen:

Колегата deel е прав - при 110 е малко по-шумна, но след това отново се "укротява".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle,

 

Не съм съгласен. Мойта 120 и бях сменил всичко по окачването. Но пак над 130 почваше да бяга :evil: Имай предвид че мойта беше 1986 набор, т.е. последните 120ки и беше с много вирната моцуна. При теб предницата не е толкова вирната и може би при по-висока скорост си по-стабилен...

А от всички Шкоди със заден двигател които съм карал най-стабилна беше 1000MB, след това 100S и най-зле 120...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

140 на равно по магистралата. Изпреварвах един Полски Фиат дет се влачеше а той се засегна и реши да ме държи в лява лента.

Иначе 120 става, повече не бих.

 

А за трудно управляема... еми нема много за разбиране, колата си стои на пътя няма проблем ако... нама страничен вятър. При наличие на такъв с увеличаване на скоростта засрещаш повече въздух за еденица време и понеже предницата е лека почва да те увлича наляво надясно. Все пак, не се трепайте, не карайте с над 120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle - Гумите и джантите са ми добре, в смисъл прави са и са балансирани. За останалите неща незнам.... не съм го преглеждал скоро... но съм чувал и от други за подобна нестабилност на 120-ки.

А за шума си е шум, може би след 130 просто свикваш с него или незнам какво. но си е доста шумна.

 

бтв. моята също е 1986 г.

 

А и както казах, гледам да не карам с повече от 100 / 110, особено когато има и други хора в колата с мен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със старата 165-170 - 4 st кутия - към 6000 об, на равно, 2-ма човека когато колата беше на 80 000 и остава стабилна, предна бутилка. Тогава държеше 150, но след няколко км маслото свети при обороти под 2500. След подобни изпълнения започна да ми харчи масло и още не мога да я оправя (на 150 000км е)

 

с японката 140 (сега е на 65 000), но над 120 е нестабилна

 

с 1203-ката 80 :) и ми падна лявото колело, поради недозавити гайки

 

със старата японка съм пукал гума при 120 - задна, без проблем; При 60 трясна предна

 

Все още не мога да си обясня как се постига стабилност при движение с висока скорост. Дори почти без стабилизираща щанга (откъсна се ухото след малък полет), старата ми 120-ка е по-стабилна от всички други, които съм карал.

 

Това е за тази тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Аз на мойта и дигнах 160км(по лек наколон)

120ка със 4 скорости.Нямам оборотомер ама и да имах щях да се уплаша сигурно,при тази скорост мислех че ще ми се взриви двигателя сигурно бяха 9000 оборота,незнам как оцелях.беше шоу.ама няма да повторя. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

виесте луди с тия скорости аз на 110 и спирам страх ме е но аз преди няколко дни се заврях в една канавка с една самара кабрио със 120 и отнесох една топола та ми доиде малко акъл в главата хора внимаваите това не е шега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Abe po princip zavodsko na Skodite malko im luje kilometraja no na moqta 120-ka kato i otviq shtucerite na gas kato q sru4kam na 3-ta pravq 130 na ravno ,na 4-165(pove4e me dostra6a,mnogo bqga prednicata)

 

Наддаването продължава :)

С батко ти maxrpm да не сте роднини?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда...130 на 3-та, баааа.ти дългата трета...аз на 4 та на 130 съм на 4,500 - 5,000 оборота със 15ки гуми...ти на трета с 13 ки сигурно си на 9,000! ;)

Искаме видео!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

160 на междуселски път с идеален асфалт...и равно отстрани да не летя по канафки...а предницата ми не е шавнала хич а колата си беше вирната...може би беше твърде равно и без вятър...

а иначе съм карал с 140 почти постоянна към пловдив по магистралата с 4 човека ама и един двигател в багажнига за да не ме духа много вятъра.... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pi4ove taka kato vi gledam otzivite izliza 4e kilometraja mi poslugva dosta, za koeto ne sporq.Mejdu drugoto iskam da spodelq 4e ponqkoga poradi neobqsnimi fakti nqkoi koli bqgat dosta pove4e ot normalnoto za tqh. Naprimer predi godini kom6iqta ima6e edna 105L i dokolkoto si spomnqm redovno i obru6ta6e kilometraja sled 180, no za sujalenie nakraq i toi samiq se oburna s neq.

 

Не ти ли се струва нещо странно в този форум? Като например, че всички постове са на кирилица? Следващото мнение на шльокавица ще бъде изтрито!

 

Mishelle™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.