Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Регулиране на чистачки


Rapid

Recommended Posts

Вчера си загубих деня с подмяна на чистачките(лостовете които ги движат ). Ужас

Резултата :

1. Шофьорската честачка има ход от долния ръб на стъклото до ръба на колонката (което не е толкова зле ) , но другата има не повече от 30см. :mrgreen: :mrgreen:

2. Нещо препуква или по скоро удря в ламарината при въртене.

 

Най- тъпото е че като махах старите лостове изобщо не погледнах в какво положение са .Викам си "А колко му е, ще ги напасна новите "

А колко пъти чистачките тръгваха в обратна посока , не е истина :)

 

Някои може да ми каже има ли някакви правила при захващането на лостовете ?? От къде се почва , в какво полужение трябва да механизмите отдоло???

АКО пък и някоя снимчица извадите цена няма да имате ;)

 

:mrgreen: ако не трябва да търся шкода да гледам как са захванати :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за препукването - виж маркучите на стъклоизмиващата система - те могат да опират в пантографа .

за положението на рамената - даваш на котакт - моторчето да спре в долно положение . слагаш рамената с перата така че перата да седят на 2- 3 см от долния край на стъклото . стягаш рамената с ключ 13 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе виж на някой дето е близо до тебе в какво положение му седи механизма когато е спрял. Иначе с налучкване много време ще ти отнеме и много нерви. Аз нямам цифров фотоапарат иначе бих направил една снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си, с налучкване няма да стане

Какви времена настанаха само , пред блока няма нито една шкода от която да погледна

:mrgreen: но ще намеря аз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих една снимка на механизма днес, но не знам дали ще ти е достатъчна, пък и ламаринката над вентилаторчето пречи.

Най-добре да минеш през някой от нас да погледнеш на живо как е.

 

13-11-06_1516.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , аз съм с Форман , но като гледам на PV снимката механизма е подобен ... та на въпроса като взех моита лявата чистачка се разхождаше извън рамката на стъклото и как не скапа уплътнението незнам , а дясната имаше нормален ход. Оказа се , че е сменян механизма с фелициев , а планката между моторчето и дългите щанги е с малко по - дълга от фаворитовата и като я смених се оправиха. Предполагам , че или си раменил двете дълги щанги или са ти дали несъответстващи на модела . За реглажа някои беше писал - пускаш моторчето без да е закачена планката в прекъснат режим и като спре зацепваш в съответното неутрално положение.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механизмите са същите :) Мерих ги , пък и са си от 120/105 , но просто зацепването ми липсва .Снимката на колегата PV ми напомни че точно в такова положение магнах старите лостове :) , сега остава само да напимам и останалите механизми как да първоначално . И аз започнах да ги зацепвам от спряло състояние .

Няй гадното е че вечер след работа вече е тъмно . Трябва да чакам събота и неделя :) , но така е

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.