Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем След 4та...120L


gogata

Recommended Posts

Виж си ъгъла на запалване. Май от него се получава това "невървене".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си ъгъла на запалване. Май от него се получава това "невървене".

 

Това как да го направя? :smt014 ](*,) :-k

 

В сервиз приятелю. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш стробоскопска лампа, палиш колата и гледаш белега. В книжката (зелената де) си пише ъгъла на запалване колко трябва да е. Ако с оборотите не се променя - виж си вакуумния регулатор. Ако още на празен ход не е както трябва (нещо за 5-6 градуса ми се мота в главата) - спираш двигателя, въртиш делкото и пак. И така докато ги уцелиш.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така докато ги уцелиш
- Не така. Разхлабваш делкото преди да запалиш /то няма да се измести от само себе си/ и после го подбутваш насам натам. Накрая гасиш, стягаш и кефиш. Това е ако имаш стробоскоп - иначе отиваш в сервиз и т.н.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така. Мен идеята ми беше да си спести пипането ако проблема е от вакуумния регулатор...

 

Иначе ако нямаш стробоскоп - сервиз или познат със стробоскоп...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не е желателно по запалителната система да бърника човек, който няма ясна представа какво ще се получи. От друга страна, никой не се е родил научен... Та така - прост и лесен начин за регулиране на запалване без стробоскоп или дори пробна лампа:

Бележиш си сегашното положение на горната част на делкото спрямо долната. Разхлабваш фиксиращия болт. Палиш двигателя. С лявата ръка му даваш "газ" - въртиш онази част на карбуратора, за която е закачено жилото за газта и възвратната пружина. Даваш му да работи на постоянни средни обороти. В този момент с дясната ръка почваш леко да въртиш делкото. Оборотите на двигателя в един момент ще почнат да падат /газта си е постоянна през цялото време!!!/. Почваш да въртиш обратно... И така докато уцелиш момента, в който двигателят развива максимални обороти при постоянна газ. Те там ти е центровката! Затягаш делкото и пробваш как върви. Отбелязването е за всеки случай - колата може да изгасне и т.н.- винаги можеш да си върнеш старото положение.

Написал съм го максимално просто и подробно... Айде успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако проблема е в центровката най- добре е с стробоскоп, ако не ти се дават пари за сервиз или нямаш познат който да има, прочети в зелената книга 'аз ремонтирам шкода' как става центровката с пробна лампа и действай. лесно е и е по точно от почукване на някъде докато ти работи двигателя.

 

аз до сега си я правих с пробна лампа и бях доволен, но си направих центровката със стробоскоп от приятел и се оказа, че не съм бил много близо до перфектните градуси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.