Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Автоматично включване на фаровете


paralichko

Recommended Posts

Отначало и аз се бях замислил сериозно за автоматично включване на фаровете, но се оказа, че бързо си създадох навик и вече не ми е нужно. При вас не е ли така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • paralichko

    8

  • L&R

    7

  • yohi

    6

  • Боби Доктора

    4

Най-много писали в темата

Отначало и аз се бях замислил сериозно за автоматично включване на фаровете, но се оказа, че бързо си създадох навик и вече не ми е нужно. При вас не е ли така?

 

Аз такъв навик си създадох, че вече ще карам само на фарове през цялата година :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нетрябва да се режат никакви кабели само се разменят местата на кабелите на смият включвател на фаровете, и си има място но под самата кора ,там е стойката за релетата и на нея стои и това за включване на фаровете.

 

 

 

 

Да става и за кснонови фарове ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много съм му навитак на това, дано само не е много скъпо че покрай празниците бюджета е на червено :D , айде ако някой си купи да каже за какви парички става дума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето малко инфо:

Въпросното реле струва "някви си " 62 лв.

И ако колата е лизингова за да важела гаранцията монтажа е познайте къде ?

БИНГОООО в ЕураТек

Записваш час, алабала, и като си платиш за поставянето предполагам ще ти се върже към 100тачка

 

Това не ми се струва че е евтино savvi

извинявай ама има места на които монтират подобно нещо за 25 лв.

 

Savvi - кажи ако съм сгрешил нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето малко инфо:

Въпросното реле струва "някви си " 62 лв.

И ако колата е лизингова за да важела гаранцията монтажа е познайте къде ?

БИНГОООО в ЕураТек

Записваш час, алабала, и като си платиш за поставянето предполагам ще ти се върже към 100тачка

 

Това не ми се струва че е евтино savvi

извинявай ама има места на които монтират подобно нещо за 25 лв.

 

Savvi - кажи ако съм сгрешил нещо

 

Добре де ако ти е скъпо дай аз ще ти го монтирам за 25 лв. ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето малко инфо:

Въпросното реле струва "някви си " 62 лв.

И ако колата е лизингова за да важела гаранцията монтажа е познайте къде ?

БИНГОООО в ЕураТек

Записваш час, алабала, и като си платиш за поставянето предполагам ще ти се върже към 100тачка

 

Това не ми се струва че е евтино savvi

извинявай ама има места на които монтират подобно нещо за 25 лв.

 

Savvi - кажи ако съм сгрешил нещо

 

Добре де ако ти е скъпо дай аз ще ти го монтирам за 25 лв. ;);)

искаш д ами кажеш че за 25 лв ще взвемеш релето и ще го монтираш или само монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, имам сериозен проблем, моля помогнете! Карам Октавия, производство 1998.

При това постоянно каране на фарове ми се стопи ключът за фаровете. Намерих друг на старо, но и той започна да грее на същото място както "оригиналния". Гледах някакви схеми и установих, че няма командно реле. Каде може да е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам сериозен проблем, моля помогнете! Карам Октавия, производство 1998.

При това постоянно каране на фарове ми се стопи ключът за фаровете. Намерих друг на старо, но и той започна да грее на същото място както "оригиналния". Гледах някакви схеми и установих, че няма командно реле. Каде може да е проблема.

 

Мараба! Да си кажа - точно ел.инсталацията ми е...мътна. Но от това, което казваш...най-хубаво е да идеш на електричар. Лично аз веднага бих посетил някой, че случайно не се топи каквото и да било. Виж, ако никой не ти даде насока, иди и оправи нещата, за да може да се видим и да изпием по бира ;) а не да си ползваш пожарогасителя върху собственната си кола.

Наздраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти си написал проблема <>>>> нямаш реле.

купи си едно реле, вържи го, като гледаш схемата деи ще спре да ти 'грее' ключа.

 

предполагам си купил 2ра употереба колата и някой го е махнал. би трябвало от завода да излиза с реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите :D

Когато свалих корите под волана и огледах кабелния сноп не забелязах нито един кабел от ключа да отива към панела с релетата.

Сложиха ми реле в сервиз и мисля, че нещата се оправиха, но само времето ще покаже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Взимаш две релета (20-30 А) със стойка, закрепваш ги със стойка съответно до левия и десния фар.

1. Клеми "85" на всяко от тях - на маса.

2. Клеми "86" - на алтернатора - тънкия кабел, който отива навътре в купето (за лампата за заряда).

3. Клеми "30" - през бушон (15А) - на плюсовата клема на акумулатора.

4. Клеми "87" - съответно на плюсовия кабел за късата светлина във фара.

 

П.П. Моят съвет е да не връзваш късите, а "Н3" - за мъгла. Никой не може да ти каже, че не си на фарове, но ако решиш - може и късите.

Ако ти се играе повече - можеш да сложиш след клеми "87" по един резистор - 4 ОНМ, 20 W, задължително метален с радиатор и да го закрепиш за ламарината, за да има добро охлаждане.

А ако искаш системата да не работи винаги - сложи едно цк-ключе (моето е на долната част на кутията за възд. филтър) и прекъсни кабела за клеми "86" - така ще избираш лято-зима.

Цената на релетата, резисторите и бушона отива към 5 лева.

С монтажа аз се справих за около 40 мин. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Дневни светлини, могат да се реализират и с дългите светлинки :D

 

drl.jpg

 

LB1_vs_DRL_bora.jpg

 

drl_fog.jpg

 

honda.jpg

 

P1010012.JPG

 

Малко клипчета за демонстрация:

 

 

Звуци:

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_sounds.avi

 

Програмиране:

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/drl_programm.avi

 

Фарове при включване на DRL:

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_on.avi

 

Фарове при изключване на DRL:

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/DRL_off.avi

 

Easy Strobe(или какво се случва при еднократно кратко натискане лоста на светкавицата):

http://vwclub-bg.org/~LR/drl_demo/Easy_strobe.avi

 

 

Цялата информация тук:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14298

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Привет! Крайно време беше да хвърлиш едно око и към тукашните VAG събратя! И да знаеш, че като се появя в Бг. ще те изнудя за една от онея джаджи /DRL/, които направи в ограничен тираж :mrgreen: Но пък ми изникна и един въпрос, а той е - на bi-xenon с една крушка с електромагнитен плъзгач става ли да се направи? Предполагам, че е ОК, но да попитам все пак, тъй като не съм 100% наясно с електриката на автомобила. Питам, щот съм решил да си взема едни такива лампи...

Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си ксенон само за късите инaче не става, има такъв вариант H4 с халогенна ампулка за дългите и при него се получава екстра, в противен случай хабиш ксенона напразно денем :D

Има монтирано ДРЛ-че на такава конфигурация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добра джаджа, струва ми се. Стига да работи надеждно във времето. Евала за старанието и изобретателността. Замислял ли си се да пуснеш един извод за външно командване на Comming Home ф-ята (например от третия канал на аларма) - цък бутона на дистанционното и колата ти осветява пътя до къщата. Много ме изкефи програмирането на режимите (дълги с габарити - дълги с рег.№ - 30% - 50%) а също така и звуковите сигнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добра джаджа, струва ми се. Стига да работи надеждно във времето. Евала за старанието и изобретателността. Замислял ли си се да пуснеш един извод за външно командване на Comming Home ф-ята (например от третия канал на аларма) - цък бутона на дистанционното и колата ти осветява пътя до къщата. Много ме изкефи програмирането на режимите (дълги с габарити - дълги с рег.№ - 30% - 50%) а също така и звуковите сигнали.

Ами проекта е на 9 месеца някъде и има доста работещи още от самото начало, по-принцип гледам да влагам качествени материали :) и добър запас.

Имам един свободен вход, който съм предвидил за бъдещи ъпдейти и може да го направя така, че когато DRL e в покой и се получи отключващ пулс от алармата да се пали хоум лайта без никакви проблеми :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добра джаджа, струва ми се. Стига да работи надеждно във времето. Евала за старанието и изобретателността. Замислял ли си се да пуснеш един извод за външно командване на Comming Home ф-ята (например от третия канал на аларма) - цък бутона на дистанционното и колата ти осветява пътя до къщата. Много ме изкефи програмирането на режимите (дълги с габарити - дълги с рег.№ - 30% - 50%) а също така и звуковите сигнали.

Ами проекта е на 9 месеца някъде и има доста работещи още от самото начало, по-принцип гледам да влагам качествени материали :) и добър запас.

Имам един свободен вход, който съм предвидил за бъдещи ъпдейти и може да го направя така, че когато DRL e в покой и се получи отключващ пулс от алармата да се пали хоум лайта без никакви проблеми :D

Доста добро приложение на PIC процесорите и тиристорите (ако това е в дъното на "VAG" разработката). Въртеше ми се в главата да направя подобно нещо, но от мързел и липса на време - избрах вариант с релета и резистори - описал съм го по-горе. Твоята джаджка ме кефи повече. Мисля да ти поръчам една, но ще пиша на лично, за да не ме плескат модераторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК де, дай да обобщим нещата

сега доколкото разбрах устройство струва 30 лв.

има ли монтаж? къде и за колко време се монтира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК де, дай да обобщим нещата

сега доколкото разбрах устройство струва 30 лв.

има ли монтаж? къде и за колко време се монтира?

 

Засега не предлагам монтаж, дори не съм от София :)

Всички от vw форума, които са от София си поставиха въпросните DRL при Vaskoto1(http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6022) или който има познания и умения сам.

Тъй като у-то е проектирано за VAG групата ще може да управлява и габарит, при желание.

http://vwclub-bg.org/~LR/DRL_manual.doc

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като у-то е проектирано за VAG групата ще може да управлява и габарит, при желание.

Демек си разделил изводите на габаритите на две? (диод,реле?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.