Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спирачки


kukumitcin

Recommended Posts

Колеги имам проблем със спирачките.

Проблема е следният,когата натисна педала потъва и при повторно натискане спирачките работят.Този номер ми го прави от скоро...но не постояно(от когато почнаха студовете се появи).Колата е 105Л 87г.

От какво може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай първо да обезвъздушиш спирачките от щуцерите на колелата. Но мисля, че гумичките на главния спирачен цилиндър са за смяна - и не я отлагай много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на гумички. Наистина, не се бави със смяната, със спирачките не се правят компромиси. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може си провери за въздух в системата още веднъж. Огледай как са цилиндърчетата на предните спирачки- да не са клеясали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен стана така както го описваш само, че от веднъж, добре че не се утрепах някъде. причината беше в оригиналните гумички(на помпата) който не бяха пипани никога.

 

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да подхвърля една идея, щото не може да няма някой инженер във форума и да нарисува как ще стане.

На шкодата лампата за авария в спирачките е, според бумагите, по увеличения ход на педала - то и без туй се разбира кога хлътва яко.

На зазката помпата имаше два датчика за налягане по един за всеки кръг.

Като натиснеш педала датчикът в първия кръг( предните спирачки) пали лампата, датчикът във втория кръг я гаси, ако налягането е добро. Т.е. ако налягането е нормално ив двата кръга, лампата само примигва.

Ако в единия кръг има утечка на налягане( течност или кофти гумички я на помпата, я на някое цилиндърче по колелата) лампата остава да свети.

Беше удобно да се обезвъздушава защото успееш ли да угасиш лампата АВАРИЯ значи двата кръга са готови.

 

Не ми разбира много главата проста, ама на тези кухи болтове, които стягат магистралите към помпата, не може ли да се пробие отвор на главата и да се нареже резба та да се хванат подходящи датчици - електриката ще я смъкна от зазката или ще я измисля някак :mrgreen: имаше и някакво реле?! :roll:

 

Щото и с тройници може май да стане, ама много ще се измени системата и трябва да се пасват тръбичките по дължина или да се режат и развалцоват наново...

 

П.П. Не съм срещал на друго возило така измислено, а е обективно и веднага става ясно кои спирачки( предни или задни) ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с кухите болтове няма дастане - стената не е достатъчно дебела за да се нареже резба . главата на болта няма необходимата дебелина да се хване датчика качествено (дебела 3- 4 мм , за резба м10x1 трябва да е поне 10 мм 7 мм за 7 оборота на болта + 3 мм за върха на метчика който не прави резба)

 

друга версия е да се монтира "хидравличен компаратор" от москвич - той следи налягането на двата кръга и ако то е различно светва лампата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.