Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия или Пасат, били тo дизел или бензин?


zloQQ

Recommended Posts

Темата е на janissary

 

уважаеми колеги,

 

ако имате паричките какво бихте си купили Октавия или Пасат, били то дизел или бензин?

Аз личко бих предпочел Октавията

 

Предварително благодаря!

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За чисто нови ли говориме?

 

Двете коли все пак са в различни класове. Но аз бих избрал Октавията, по-подходяща е за София.

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за втора употреба и Пасата е 4 мисля,че ще го взема него,вярно че повечето неща са им еднакви но все пак Пасата си е пасат.

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за втора употреба и Пасата е 4 мисля,че ще го взема него,вярно че повечето неща са им еднакви но все пак Пасата си е пасат.

Карал ли си Пасат някога мен? Изобщо карал ли си някога кола с осветени в синьо уреди?

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш Пасат-а - плащаш повечко парички (поне според мен). 2002, когато си търсех кола бях свел избора до Toyota Avensis, Passat, A4, Octavia. Avensis-а изобщо не ми хареса отвътре, а цените на Passat-а и A4 бяха прилично високи. Бях се спрял на А4 - 1.8Т базовия модел (ABS и ел.стъкла). 1997 г. - 16000 лв. Това беше най-приемливата цена за 5 годишна кола. Обаче ми изпадна един "24 часа" и какво да видя в обявите - бъдещата ми кола. Та с малко по-упорито пазарене, постигнах една от мечтите си - Л&К, на цената на 5 годишна А4 - базов модел (вярно - 2 годишна, а не нова, но...има време и за нова).

Който иска да плаща за емблемата! Аз платих за спокойствието си и до днес се кефя максимално при всяко едно сядане в колата си

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала zloqq!Много хубаво си го написал!Поздравления!

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да карал съм Голф 4 и наистина в началото е доста дразнещо но после свикнах.

Що се отнася до сравнение между Л&К и някоя с базови екстри то е ясно,че не става дума,но вече Пасат 4 може да се намери с Всички екстри и тоя готиния полукожен салон за добри пари единственото гадно нещо там е,че май(не съм сигурен) окачването отпред е като на А4 което е нещо с което не пожелавам на никой да се сблъска!!!

 

Иначе за Октавия мога да кажа само добри неща!!Вярно,че я имам само от една година,но и се кефя на колата много.

Единственото което ме дразни е че е на 20000км. а задните кори на вратите скърцат ужасно и искам да питам някой от колегите с такива като например PRR защото горе долу ги взехме по едно време дали е така???

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че става дума за Л&К и база, ама като цена излиза еднакво - просто дадох пример За това предпочетох Шкода. Пък и завода на Шкода е сред първите места с най-малко дефекти по колите, които са сглобявани в него А колкото до цвета на таблото - зеленото за мен е най-добро. Това беше едно от нещата, които гледах - да ми харесва как светят уредите през нощта и да не ми натоварва очите.

А за скърцането...странно... От какво се получава? Триене? Разхлабени винтчета?...Сигурен ли си, че идва от вратите, а не от кората над багажника примерно или от колонките, които са монтирани в багажника...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

drift,

 

И при мене скърцат... и двете. Но още не са ме подразнили достатъчно, че да се захвана да ги оправя.

 

Според мене проблема е в задната част на кората (говоря за комби, но предполагам и при теб ще е същото) - там пластмасата и метала някак си... много директно контактуват . Като натиснеш пластмасата с ръка си се чува ясно скърцането. Подлагане на "нещо" между двете би трябвало да реши проблема, ама... засега още не ме е подлудило достатъчо .

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасатът е много добър автомобил, но не си струва да се притесняваме от емблемата ако избираме м/у Октавия и Пасат.Аз лично бих избрал Октавия, защото за същите пари може да се придобие 2-3 години по нов автомобил и същевременно по технически показатели и качество по нищо не отстъпва на германските автомобили от групата на VW.

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега видях темата

 

При мен също се разскърца, но се оказаха механизмите на вратите (звучеше все едно е от багажника). Напръсках ги с WD40 и млъкнаха :-) Но при мен се разскърцаха и предните и така ги хванах. Става след ходене на мивка - там ги мият и след това пластмасата скърца...

Надявам се да съм помогнал.

 

Поздрави

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене като се разскърца ... откачих то4но в наи-голямите жеги лятото и няма спасение бях нарочил за виновник корите на вратите ...Сигурен бях че е от тях и какво направих напръсках си пантите на всички врати с ВД 40 и тишина........

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ме "светнали" по въпроса: какво е това WD40 и от къде може да се закупи?

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40

 

... WD-40 stands for "Water Displacement, 40th attempt", a name which came from Larsen's laboratory notebook. Larsen was attempting to concoct a formula to prevent corrosion by displacing water, and arrived at the formula on his 40th try.

...

 

Formulation

Main ingredients, from the material safety sheet are:

50% Stoddard solvent (mineral spirits), - http://en.wikipedia.org/wiki/Stoddard_solvent - в България е известен като АМВ( по-мазничък) и МРТ( по-летлив)

25% Liquified petroleum gas (presumably as a propellant, carbon dioxide is used now to reduce considerable flammability.),

15+% Mineral oil (light lubricating oil), and

10-% Inert ingredients

 

The German version of the mandatory EU safety sheet lists the following safety relevant ingredients:

60% - 80% Heavy Naphtha (petroleum product), hydrogen treated

1% - 5% Carbon dioxide

 

2000 uses for WD40: http://www.twbc.org/wd40.htm

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В практис мисля 4е беше 6-7 лв 400 мл и е с почти с всестрано приложение докторите требва да открият и некое такова мазило за хора ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.