Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

пропадане на клапани


tyny

Recommended Posts

онзи ден мерих компресия - резултатите ме втрещиха.

1 - ви цилиндър - 8 втори цилиндър - 13 трети цилиндър - 6 четвърти цилиндър - 12

 

след 48 часово киснене с газ и нафта (наляти през свещите) резултата беше:

 

1 - ви цилиндър - 13 втори цилиндър - 13 трети цилиндър - 7 четвърти цилиндър - 13

 

като последен отчаян опит преди да сваля мотора свалих капака на клапаните - забелязах че на всички изпускателни клапани няма луфт !!!

 

настроих луфта и измерих компресия

 

1 - ви цилиндър - 13 втори цилиндър - 13 трети цилиндър - 13 четвърти цилиндър - 13

 

последната настройка на клапани я превих преди 8 месеца - преди 12 000 км . колата я карам само да газ .

 

нормално ли е това ? какво да очаквам в бъдеще ? има ли отнощение това че съм сложил гумички на клапаните ? колко е допустимото пропадане на клапанните легла ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Не е важно преди колко време, а преди колко километра си правил реглаж. Освен това ако не си затегнал гайките като нищо са се разцентровали. А гумичките нямат никакво отношение.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми така е на газ особено в БГ и пак при бедна смес се получава

един нагар дето яде много чугуна и така ама да не ти пука :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в интерес на истината имам гумички само на всмукателните клапани - само там има вакум който да засмуква маслото.

контриращите гайките ги стегнах коректно - не е първата кола на която правя луфта на клапаните . в момента подготвям резервна глава - 2 мм шлайф , разширени портове и гумички . надявам се да не се наложи да я качвам скоро .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разширени портове? Други клапани? Кажи моля какво си намислил, любопитсвото ще ме изяде! :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стандартни клапани . по главата е малко пилено , ауспуха леко разширен и с гърне от инокс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ми се вижда интересно как изкара компресия 13 ?!?!?!? Има ли нещо правено по мотора или е стандартен.

 

главата на фрезата и с 3 минавания - готово . първо я занесох на шлайфист но като му казах вземи милиметър и половина човека получи нервна криза .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали беше писал в стария форум, че с 2 мм си я минал? Аз мойта мисля само с 1 мм да я сваля, но ще бутна и друг разпределителен вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази с 1.5 мм . спеше ми се . да я пускам оше веннъж нямах нерви . не е редно да изоставям машината включена без надзор . реших че 1.5 мм ми стига .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва от време на време да я черпаваш с бензинец. Освен това обаче, доколкото съм запознат, от газта заминават гумичките на изпускателните клапани. Моите, като ги извадихме вместо 8 мм бяха станали 10 - Фелациото пушеше като Вартбург, а майстора ги нарече "търлъци"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в интерес на истината имам гумички само на всмукателните клапани - само там има вакум който да засмуква маслото . при изпускателните клапани не съм слагал гумички - просто няма смисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите, като ги извадихме вместо 8 мм бяха станали 10 - Фелациото пушеше като Вартбург, а майстора ги нарече "търлъци"...
- Едно приятелче скоро си свали главата на Кадета за ремонт и при положение, че винаги е каран на бензин гумичките бяха станали твърди като пластмаса и с доста по-голямо сечение от стеблото на клапана. Мисълта ми е, че и на бенз става същото - просто не са вечни.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.