Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

120 повече от 60км не ДИГА???ЗАЩО???


gogata

Recommended Posts

При мен така не вървеше като приплъзваше съединителя, може от това да е. Смених го и се развървя като змей, ама то защото преди това съм карал почти на полусъединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен така не вървеше като приплъзваше съединителя, може от това да е. Смених го и се развървя като змей, ама то защото преди това съм карал почти на полусъединител.

Ако е така двигателя ще се форсира, а колата няма да набира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но по телепатия не мисля, че ще стане. Ходи на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако работят и четирите цилиндъра може да се залепнала втората степен или вакуума да не включва. Случвало ми се е - върво провери дали лостчето което е свързано с вакуумния включвател се движи, ако там няма проблем - провери и вакуума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На карба, дясното лостче е за първата степен и се движи от жилото на газта, а лявото е за втората степен и се движи от вакуумния включвател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На шкодака, както и на всички бавнооборотни двигатели със сравнително голям обем, първата камера стига за да върви нормално, защото максималния момент на двигателя е около 2800-3000 оборота.

За да не катери баири означава само едно - не може да се докара поне до максималния си момент.

Максималната мощност определя колко ще "бяга".

Според мен има умряла свещ - сменяй ги с нов комплект, че трудно се открива, а някой път изглежда с нормален цвят, но пуска искра когато и хрумне. Пък и този двигател е доста топъл и свещите трудно се зацапват.

Но ако не катери баири, да знаеш - някоя свещ прави номера - много вероятно е да е т.нар. "жица" - електродите са окъсени от сажди.

Предии етилираните бензини често правеха "жици", сега "жицата" обикновено е сажди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точен отговор на въпроса ти няма. сам трябва да започнеш да елиминираш 1 по едно нещата. ако двигателя си работи на празен ход добре, може да се изфорсира и си работят и 4те цилиндара търси проблема другаде. някой беше писал за превърташ съединител>>> това може да го усетиш като качваш някой бордюр или голям наклон.даваш газ, двигателя се форсира, пуснал си съединителя а колата едвам тръва или стой на място.

 

този проблем изведнъж ли се появи???какво последно си правил по колата??? като засилиш колата и пуснеш по инерция ако бързо спира тързи проблема в запекъл спирачен апарат, лесно се установява след като си минал 10 км спри и пипни джантите на колата ако са гореши .... ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според БИБЛИЯТА на Haynes: Champion L82YCC м/уелектродно разстояние 0.8 mm или L82YC м/уелектродно разстояние 0.6 mm.

 

Взаимозаменяемост:

Champion L82YCC = Bosch W6BC = NGK BP7HS = Motorkraft E22C = Autolite 63 = Beru 14-5BU = руски А23В

 

L - размери --> Spark_plug16.gif 82 - топлинно число Splug_kl5.gif

YC - тип на електродите Splug35.gif

YCC - тип на електродите Splug36.gif

None - м/уелектродно разстояние Splug_pas1.gif

 

Въобще най-важно е топлинното число - за шкодовските двигатели на 92 бензин - 215 - 225.

Има PAL и Isolator маркирани направо с топлинното число.

Това са доста горещи свещи, руснаците даже дават тч 230( А23В) като за ЗАЗка :mrgreen:

 

Виж и това - по двигатели и по модели:

http://skoda-club.hit.bg/news/Brisk.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е трудно да се дават съвети така без да се види колата. Найстина трабва сам да елиминираш част от възможните причини.

 

Колкото до свещите, комплект BRISK за 120ка са 8лв., а пък издържат по 20 000км, че и повече при изправен двигател, така че аз лично съм доволен от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не прочетох цялата тема така че се извинявам ако е казано от някой.

АКО даваш газ докато си на скорост и тя не иска да вдигне оборотите / набере то според мен са ти се зацапали свещите аз имам такъв проблем на 4-ти цилиндър който постоянно цапа свещта по това което пишеш предполагам че е това. Решението мисля че е капитален ремонт и препилване на главата ако си я прегрявал и е крива или нова ако за нищо не става .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.