Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Относно Октавия РС


werz

Recommended Posts

Дизела се разви много през последно време и аз много уважавам спортния дизел(даже имам много близък контакт със най-високотехнологичния такъв),но в спортно отношение дизела не може още да се мери с турбо бензина(поне в този клас),Не съм пробвал Фабия РС,но съм пробвал Леон 1,9тди купра с чип и горе долу съм доволен от вървежа.На Божурище чипната РСка дава 16.4,а тва леонче,съдейки по времената на подобно моторизиран голф е около 16ка.Но качете на магистралата фабия,голф 3 гти и опел астра гси,да не говорим за Октавия рс

 

 

 

 

http://videos.streetfire.net/category/S ... 4d537f.htm

 

В думите ти ма истина-но и някои пълни глупости но както и да е-няма да споря!Нали знаеш аз съдя по собственм опит-а не от някакво клипче което си го пуснал на друга Фабия.Не казвам че РСа върви много-много пъти сум го повтарял като не е отсечка на 400м и двете коли като си вдигат 200 вече зависи от задкормилното устроиство.А относно бензина и дизела-сравни Голф 5 дизел и бензин по 105коня и виж кои ще излезе по-напред!Относно турбините-по-принцип дизеловия двигател е по тежък от бензина и му трябва повече тяга и винаги дизеловите турбини надуват повече от бензиновите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • werz

    22

  • BlackPearl

    16

  • zloQQ

    14

  • stenly

    12

Най-много писали в темата

Това което исках да кажа в предното мнение е-че в последно време дизела се развива с невероятна скорост.За бензин с турбо не споря-но кой по-точно!Октавия Рс срещу фабия рс(сток)-ми все пак 200 срещу 130 не върви нали!Но след като имаш впечатления от Леон Купра 150к-сравни я с някоя кола 1.8Т също 150 кончета да видим какво ще стане-Голф 4(едва ли)-Ауди А3(доста по-леко е...)

Това което исках да кажа за РС а че сум се пускал с коли които са с еднакви коне с моята-досега е нямало кои....Има само едно Голфче 3 ГТИ 150к-но и тои вече не ми е актуален в Д4!Калибри и по 170 и те!

Това не значи че РС ще бие всеки ГТИ-всичко си зависи от колата-подръжката и тн!!Аз не сум си я взел тази кола за гонки-тя и не става ако си говорим за високо ниво-просто ми е било интересно и съм направил сравнения-и останах изненадан да бъда честен!РСа с тези си коне сравнена с други автомобили до тези коне било бензин или дизел просто.......МАЧКАПускал сум се и с Голф 4(130-по-тежък е-кола и половина) и с Голф 5-140к-пак е по-тежъж-половин кола(даже по-малко-заради ДСДЖИТО)-с меган 140к също към кола!Сега и дума за сравнение не може да става срещу Голф 5 ГТИ-Октавия РС и тн-без да е пипано нещо по Фабията-а дори и Фабия с чип едва ли ше може да бие Октавия РС-но поне не вярвам да има разлика повече от кола!Нека гледаме реално на нещата с големите бензинови двигатели(имам предвид по коне-не може да истава и дума)но на сходните двигатели по коне.......-аз го казвам ОТ СОБСТВЕН ОПИТ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал,че Фабията е бавна-на последното клипче съм сложил оптимизирана фабия,за да покажа всъщност колко може тази кола-все пак се гони с 206 рц.Иначе двигателчето на рса много добре го познавам-ясно изразена слабост при тръгване(по принцип всяко ТДИ се кара с газ),след това невероятен прилив на енергия в средните(гумите се молят за милост,а шофера си мисли,че кара в8) и след това почти нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно Формула 1,ако се направи една гонка на 400м,между нея и Ауди Р8 тди(Дизеловата кола спечелила Льо Ман) аудито ще е първо.Просто Ф1 е 3.0л двигател с невероятно малко теглителна сила(РСа е по-мощен от Ф1),но държащ я уникално дълго време(невероятно техническо постижение,дължащо се на неволята(ограниченията)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал,че Фабията е бавна-на последното клипче съм сложил оптимизирана фабия,за да покажа всъщност колко може тази кола-все пак се гони с 206 рц.Иначе двигателчето на рса много добре го познавам-ясно изразена слабост при тръгване(по принцип всяко ТДИ се кара с газ),след това невероятен прилив на енергия в средните(гумите се молят за милост,а шофера си мисли,че кара в8) и след това почти нищо.

 

Май да ти кажа не го познаваш никак добре-може да съдиш за самия двигател-но то си има разлика на коя кола е.(дадох пример с Голф 4-кола и половина си е разлика-следователно тои чуства по един начин тягата и двигателя-аз по друг)!Какво значи за теб ОПТИМИЗИРАНА?То може да има много модификации все пак!След това почти нищо?Ми значи да си купим всички коли по 200к+ след като ги настъпим веднага да скачат и от до да се чуства тягата!A ниските и за тръгването-ми то зависи и от задкормилното устроиство да ти кажа!Ще ти пастна една моя кореспонденция с .....

Преправянето на изпускателната система на автомобила няма да даде осезателен резултат - при дизеловите двигатели най-големият рестриктор е самата турбина. Дизелите се въртят до сравнително ниски обороти и въобще оборотният им диапазон е по-къс и поради тази причина производителите подбират турбо-компресори, които да вдигат налягане максимално рано. Проблемът е, че тези турбо-компресори са малки и не могат да задържат налягане след 2500-3000 оброота. От там идва и усещането за бързо и агресивно тръгване на колата, след което много бързо двигателят започва да "тъпче". Това може да се промени с по-голяма ball-bearing турбина. Цена за нея няма да споменавам!!!

А за формулата-малко теглителна сила-че тя за 2.4сек-100 (спира за 2.2сек)и около 5секунди-200!Ти щом на това му казваш малко дето от 3л изваждат 1000 и кусур коня.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно Формула 1,ако се направи една гонка на 400м,между нея и Ауди Р8 тди(Дизеловата кола спечелила Льо Ман) аудито ще е първо.Просто Ф1 е 3.0л двигател с невероятно малко теглителна сила(РСа е по-мощен от Ф1),но държащ я уникално дълго време(невероятно техническо постижение,дължащо се на неволята(ограниченията)

 

Може и да дръпне Ауди-то...а може и да не дръпне, но според мен това сравнение не е логично. Все пак F1 има 3.0 6 цилиндъра...а конкурента е с 5.5, V12, 2 Garrett-turbo chargers, diesel direct injection TDI...

Пак скачаме с 2 пъти по-голям двигател като обем :) Което не е много спортсменски, нали? Представата ми за сравнение на коли е, когато имат приблизително еднакви двигатели (като кубатура), когато и двете имат/нямат турбо компресор...и т.н. Пък и гледайки класациите за най-бърз сериен автомобил, в първата десятка няма дизел. Нито в WRC...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сравняваме чиста скорост бензина е по-добър. Спор няма. Но ако имаме състезание със зареждане и продължително каране си мисля че дизела има доста да покаже. Не случайно Audi печели 24те часа на Льо Ман. Там ограниченията (в този клас де) са много малко между които обем на резервоара (май до 100литра) и престой в бокса (не по-малко от 30 секунди!). При намаления разход на дизела се оказва че загуба от 2-3 секунди на обиколка се избиват с по-малък на брой зареждания....

 

Като цяло - за ръчка бензин. За каране дизел. В един западен сайт на VW открих следния коментар: Хората купуват мощност а карат въртящ момент..... А аз съм мноооого съгласен с тезата...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе днеска подписах предварителен договор за Октавиа РС седан-рейс блу,с ксенон,есп и нормална резервна гума.Сега остава да почакам 60-70дена за поръчката като вероятните оптимизации дето ще и направя са 4 гуми Адван Неова,Еибах Простреет койловъри и срутбарс и Апекси буустконтролер.А за спора дет го имаме,ще го разрешиме на някоя среща ,че е много за писане,а мен ме мързи :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добър избор , дано минат по - бързо тез 2 месеца , че да го видим туй чудо наживо :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе днеска подписах предварителен договор за Октавиа РС седан-рейс блу,с ксенон,есп и нормална резервна гума.Сега остава да почакам 60-70дена за поръчката като вероятните оптимизации дето ще и направя са 4 гуми Адван Неова,Еибах Простреет койловъри и срутбарс и Апекси буустконтролер.А за спора дет го имаме,ще го разрешиме на някоя среща ,че е много за писане,а мен ме мързи :D

 

Не мисля, че Ейбах Прострийт е най-добрият вариант :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Билстайн амортисьори и ейбах пружини-лесно се регулира,минималното падане на височина е 5мм спрямо стандартната,а макса е 55.Кажи по-добро вместо Билстеин Бс18 и на Кони пълната регулировка ($$$$)дет са цифра,като изключим Кв за което се чудя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе днеска подписах предварителен договор за Октавиа РС седан-рейс блу,с ксенон,есп и нормална резервна гума.Сега остава да почакам 60-70дена за поръчката като вероятните оптимизации дето ще и направя са 4 гуми Адван Неова,Еибах Простреет койловъри и срутбарс и Апекси буустконтролер.А за спора дет го имаме,ще го разрешиме на някоя среща ,че е много за писане,а мен ме мързи :D

 

:) Честито за избора и дано скоро да я вземеш, че като гледам как се чака за нова кола в ЕТ...до 90 дни...ужас! Дай Боже по-скоро да я подкараш :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всичко произведено в Млада Болеслав срока е 60дни,даже на стандартната бланка си пише толкова.Въпроса е,че РС ,Л&К и 4*4,не се правят там и срокове горе-долу няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да-да :lol:

 

Мойта я чаках 90 дни. Има серия и серия. За новите не се чака толкова, за старите се чака. За информация ще спомена че разглеждайки разни детайли по колата (примерно капака за бушоните) се оказа че доста неща са произведени февруари 2006. Колата е доставена март 2006....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Билстайн амортисьори и ейбах пружини-лесно се регулира,минималното падане на височина е 5мм спрямо стандартната,а макса е 55.Кажи по-добро вместо Билстеин Бс18 и на Кони пълната регулировка ($$$$)дет са цифра,като изключим Кв за което се чудя

 

За мен най-добрата комбинация е Ейбах и Кони, но всичко зависи за какво ще използваш колата.

 

 

Карал съм Фабиа с Eibach Pro Кit и Koni FSD - чуството е уникално!!! Koni Sport (регулируеми - жълти на цвят) не са добър вариант за нашите пътища!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е да има пълна свобода за настройки.Иначе знам,че има 2 школи в окачванията-едните предпочитат нерегулируемото(казвайки,че много пари се хвърлят в регулировката,за сметка на амортисиращия елемент),а другите типове сме експериментатори.Защо съм избрал Простреет С-ми защото при милд настройка е само 5мм под стандартния РС и вози много по-меко,а при мидъл и хард сетъпи(има много информация по форумите,за различни варианти и ако уцеля оптималния-просто колата ще залепне.Ейбах са най-добрите пружини,а Билщайн най-лесните за настройка и качествени тела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за бъдещата придобивка!В клуба най-после ще има и Октавия РС!Трябва да дойдеш на някоя среща и да покажещ звяра когато го получиш!А за спора-както казват старите-чакам те като нафора.Снощи си правих тестове и съм много доволен-колата надмина очакванията ми и показа времена по-добри от Октавия Рс(ПО КНИГА-7.6-някъде е 7.8 а в новия каталог на Мотор Шоу е 7.4).Поне съм сигурен че няма да падна с разлика :)!Дори тези дни ще отида във варна и с колегата Redline___ ще направим нови тестове!

А този буустконтролер няма ли да ти свали гаранцията! :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста ме съмнява Октавия РС с читави гуми,шофер и окачване да не е в 6ците.Колата е изчистена от всякакви ненужни екстри и на килограми трябва да е под теглото,което дават на Шкода-тъй като в България оборудването е мизерно.Голф 5 ГТИ тежи повече,по зле е от аеродинамика и прави 6,9 с едни и същи скорости и двигател.Незнам къде ги намери тия близо 8 сек,като по каталог е 7,3,без да се влиза в червеното :lol: .Иначе ще те пробвам с удоволствие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е изчистена от всякакви ненужни екстри и на килограми трябва да е под теглото,което дават на Шкода-тъй като в България оборудването е мизерно. Иначе ще те пробвам с удоволствие

 

Сигурен ли си за оборудването? Мисля си че стандартно си имаш климатик, фул екстри, говорители и сие. Т.е. мисля, си че на тегло си е колкото нормална Octavia high class...

 

А за дърпането - ако може и аз да се включа... Ма мойте времена ще ги делим на две. По каталог 0-100 за 12 сек, т.е. ще докараме до 6 след деленето :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mи няма серийно Макси Дот дисплей и ЕСП и Климатроник-това за РС е само в БГ.Както и само 4те говорителя(броят и пищялките) и само 2та ел прозореца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроник няма сериино-тука много бъркаш-не може на старата РС да е сериино а на новата да не е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроник няма сериино-тука много бъркаш-не може на старата РС да е сериино а на новата да не е?

 

За жалост е прав :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.