Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Относно Октавия РС


werz

Recommended Posts

Наканих се да отделя известна сума пари за подобен автомобил.Проблема е,че Еуратек не внася желаната от мен модификация,а именно 2.0тди.Доста хора ме съветват да отида до чешко или немско,но проблема е,че не мога да извадя парите кеш.Други ме съветват да изчакам,но особено при РС модификацията в момента в България има страшна цена,която адски вероятно след 01 2007 ще скочи.Карам спортно и обичам колата да има добра реакция на педала,но при подобен стил с бензиновия двигател първо ще имам двоен харч,второ цената на единствените надежни горива Омв 100 и Кинитрон 100 е доста солена.До 15 ноември има ценова промоция и въпроса ми е дали си струва да взема бенз или например един вариант 2,0тди с дсг елеганс, само 140кс,което в началото ще е набутване защото при еднакво оборудване елеганс с дсг излиза по-скъп от Рс,но пък после особено при моето здраво юркане бързо ще се избие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • werz

    22

  • BlackPearl

    16

  • zloQQ

    14

  • stenly

    12

Най-много писали в темата

Наканих се да отделя известна сума пари за подобен автомобил.Проблема е,че Еуратек не внася желаната от мен модификация,а именно 2.0тди.Доста хора ме съветват да отида до чешко или немско,но проблема е,че не мога да извадя парите кеш.Други ме съветват да изчакам,но особено при РС модификацията в момента в България има страшна цена,която адски вероятно след 01 2007 ще скочи.Карам спортно и обичам колата да има добра реакция на педала,но при подобен стил с бензиновия двигател първо ще имам двоен харч,второ цената на единствените надежни горива Омв 100 и Кинитрон 100 е доста солена.До 15 ноември има ценова промоция и въпроса ми е дали си струва да взема бенз или например един вариант 2,0тди с дсг елеганс, само 140кс,което в началото ще е набутване защото при еднакво оборудване елеганс с дсг излиза по-скъп от Рс,но пък после особено при моето здраво юркане бързо ще се избие

 

За промоцията, не се притеснявай, няма да я загубиш! 2.0 TDI-PD е двигател с много добра динамика и елементарно се достига до 170 коня - това ако си маниак. Според мен 140 коня са повече от достатъчни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еуратек правят промоция на всеки два-три месеца. За коледа-нова година със сигурност. Така че това не трябва да те притеснява.

Що се отнася до мощността - ми 140 дизел са супер. Аз карам 90 и мога да кажа, че е като 110 бензин. Но трябва малко докато се свикне с дизела и турбото. Не като на бензинката да ритнеш газта и да хрвъкне - отнема време...

Накратко - според мен една Октавия 140 кончета ще те задоволят и в спортно и във финансово (на бензиностанция) отношение ...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, аз карам 2.0 TDI от около 5 месеца и мога спокойно да заявя ,че динамиката на колата е впечетяляваща за кола от този клас

9.6 до сто по каталог (реално ги прави за около 9.2), с тази кола до 100

оставям БМВ 320 с две коли зад мен. :evil: ,Двигателя е много еластичен,

въртящ момент 320NM изпреварванията на 6 та предавка не са проблем при скорост над 90км/h . Според личните ми впечатления върви колкото атмосферка с 170к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз жинаги съм казвал-дали си с кола 140 или с200к Бензин-разликата е колко-секунда и половина!Незнам за вас моята кола я дават по книга 9.6-а аз ги правя за около 8+!След като не е за 400м а за ежедневно каране-за какво ти е 200к.То на пътя и 2те коли ще развият 200-там вече играе задкормилното устройство!А то иначе наз правата и бабата да я слойа с тежкия чехъл и тя ще кара!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено 140коня са ми леко недостатъчни.В смисъл правих тест на Голф 2.0тди и определено не съм очарован.Някак си мощноста не достига-определено предавателните числа на 5 и 6 са доста дълги.Примерно карал съм 120д и голфа нямаше много общо,а при шкода определено далаверата е да си вземеш РС поради ценовия бонус при оборудването и силно променения екстериор и интериор.Голфа,който карах имаше среден разход на бордкомпа 8,5 за целия си живот около 10000км.Парадокса е,че минималния разход ,който постигнах за известно време при галене и тътрузене беше 4,2л,но при солидно настъпване на магистралата стойностите бяха малко над 9л и то при скорости гравитиращи около 160-170,които просто подържах,без допълнителни доускорявания.За сравнение толкова харчи едно дизелово бмв с двойна мощност при 200км.Така че започвам да се самонавивам да поизчакам са РС,който може би ще е бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз жинаги съм казвал-дали си с кола 140 или с200к Бензин-разликата е колко-секунда и половина!Незнам за вас моята кола я дават по книга 9.6-а аз ги правя за около 8+!След като не е за 400м а за ежедневно каране-за какво ти е 200к.То на пътя и 2те коли ще развият 200-там вече играе задкормилното устройство!А то иначе наз правата и бабата да я слойа с тежкия чехъл и тя ще кара!

Определено не съм съгласен с мнението ти-от 0до100 са повече от 2 сек,а от 0 до 200 са не по-малко от 8-9.Дизеловия РС отстъпва с цели 5сек до 200.Относно това,че нормално се правят по-малки времена от написаните в книжката-то си зависи от доста фактори,които носят допълнително мощност при турбо колите-по-ниска температура на въздуха-от там повече кислород и мощност,по-ниска надморска височина от тесваното и най-вече уникалните тъпни на ФАГ да слагат на колите си стандартно най-евтините гуми на пазара.Примерно на Голфа се слага срама на Мишлен-Енеджи-гума разделяща се с всички свои качества с една единствена цел- да се харчи по-малко,а Барум като марка не ща да коментирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Така като ти чета постовете, ако искаш Шкода за теб има само един двигател - 2.0TFSI - 200 кончета бензин.

Поздрави

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако си навитак-вземи си Октавия РС и ела да се сборим.Лично мое мнение че моята Фабия доста ще ти се опъне да не се изхвърлям за повече(кола да ме минеш не ми се вярва)!А който не вярва за колко ми ги прави колата и иска да мерим-да заповяда има ми го тела във форума обадете се и ще се видим!А относно 140 коня на голф-той си е доста по тежичък от Фабията-а дали моята е 130 коня.........казва ли ти някой пък смееш ли да питаш!

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще попитам, защото явно никой не е прочел въпросът ми! Та, как замервате времената?

С един познат достигнахме 7,2-6 от 0-100 с Fabia vRS, като този резултат е само със смяна на кулера и настройките (~180bhp; 420 NM на дино), без да се пипат изпускателната система и турбото!

 

P.S - Ако колата ти не е пипана много трудно ще скъсаш Октавия vRS!

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да си говорим направо-за мен ти си един КЛАВИАТУРЕН ЧАТЪР!Все тоз приятел,онзи приятел!Аз все като ви питам някои на лично(многоброините хора с фабий и октавий) и тн-като преди време появилия се с ник фабия_рс с чип-никой нищо не ми отговори

1-моята кола си е СТОК-просто ви гледам докъде ще стугнете с изхвърлянията!А ти нали беше слагал чип на двигател на рс а?куде е той-или пак на приятел!

2-какво стана с ФАБИЯТА ти нали-ПОЧВАШЕ тунинга а?Само питам

3-иди в Цунами, или Проспйид да ти кажат там хората дали може да се преработи изпускателната система и дали има смисъл и дали ще вдигне коне!

4-знаеш ли къде се намира кулера на ФАБИЯТА а?

Отговори ми на тези зададени от мен въпроси-най-учтиво моля

 

Нито искам да те обиждам или нещо ....Не ме разбирай погрешно.Фацата е следната-идвам си аз в софия и наи-учтиво искам да се видя с вас-другите фенове-и какво стана!

Благодарности на Митака,Белия лебед,Редлайн,Рапид и приятелката му-евала на хората отзоваха се-други бяха заети,няма лошо-но куде отидоха всички останали който постоянно си лафим за Фабии и октавии?На събора в Черни Осъм бяхме само аз и ПРР-ми айде да не изоставаме от старите фенове-ние да не би да сме по-несериозни а?

Пак благодарности на хората с които се видях днес!

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да те разбера защо си толкова груб и така ме нападаш, но нека ти отговоря на въпросите

 

1. РС нямам нещо се бъркаш

2. Какво стана с моята фабия ли? Ами пич, стигнах до 17-ки и окачване, просто не намерих външния кит не ми се даваха повече пари за тунинг и си взех Octavia II Elegance 1.9 TDI-PD.

3. В Цунами можем да отидем заедно и мога да ти направя услугата да те запозная с някои хора там, могат да ти бъдат от полза

4. За кулера, не незнам къде е, колата не е моя, това ми каза собственика.

 

Още веднъж ти изказвам учудването си от нападките ти към мен? Ако си ми пратил лично и не съм ти отговорил (което никога не правя) съжалявам. Ако има нещо, с което да мога да ти помогна, ще го направя на драго сърце

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МИР МИР МИР

 

BlackPerl,

 

Наистина съжълявам че не успях да дойда, но семейните задължения (и най-вече тия към родителите) ме възпрепятстват. Но нека не правим трагедий от това. И аз отидох до Варна и писах на варненските колеги, но никой не се обади. Случва се...

 

За тунинга - там е друга тема. Едни им се иска, други не им стиска, а на трети не им стигат финансийте, а пък четвърти ги отричат...

 

Поздрави

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова написах 2мнение-в което казах че те питам най-учтиво!Как сум го замерил-ми замерил съм си времето-дали е вярно,или не-аз ти казах ела да те кача-ти ще кажеш!Хората които ме позават знаят че аз празни приказки не говоря!Аз знам че нямаш РС.Евала че си тръгнал да правиш Фабията-поздравления за Октавията-със здраве да си я караш!

Нека да го кажа веднъж и да бъда разбран правилно-АЗ СЛЕД КАТО СУМ НАПИСАЛ МНЕНИЕ значи съм се интерсувал и го казвам от ЛИЧЕН ОПИТ-а не от приятели и тн дето я замерили я не и тн!НА мен ми стана малко неприятно-че ме пита сумнително как съм я замерил и тн-а изтъкваш на 3ти хора кой какво направил-дай да си говорим от собствен опит-ето незнаеш куде е кулера(то не си и длъжен да го знаеш къде е)-но малко ме съмнява лично мен КУЛЕР на РС!пак казвам ЛИЧНО МЕН-не казвам че е лъжа!А относно Цунами-позавам се много добре със Жорко(Пунтото) ако искам той ще ме заведе и ще ми се разяснят нещата!Но аз сум провел телефонни разговори относно темата и ти казвам това което са казали хора занимаващи се с това ежедневно!

Исках да кажа-че вместо да спорите във форума относно мойте замервания и колко коня ми е колата-елате и вижте-мисля че така е на-справедливо!

Пак ти казвам нищо към теб нямам-не ме разбирай погрешно.Поздрави

Ако някога ми изникне проблем и можеш да ми помогнеш ,ще се обърна към теб-както и обратното важи разбира се!!!

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK, разбрахме се, ама ми стана доста криво от реакцията ти, както и да е! Не съм се съмнявал за времето ти, просто ми беше любопитно как си го замерил, това е, явно не си ме разбрал

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок-разбрахме се-как съм я замерил?

1-пускал сум се с автомобили който ги правели за по 8 сек!-то това не е гаранция че ги правят и че е вярно измерването!

2-има си човек до мен с хронометър и когато стигне до 100-спира-пак не казвам че и това е точно замерване!

Едва ли може да се замери с невероятна точност!

Аз затова казах-който не вярва-да заповяда и да пробваме-може пък и за 7 да ги направя-може пук и за 9,10!

 

Преместено от www.skodaowner.org

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела се разви много през последно време и аз много уважавам спортния дизел(даже имам много близък контакт със най-високотехнологичния такъв),но в спортно отношение дизела не може още да се мери с турбо бензина(поне в този клас),Не съм пробвал Фабия РС,но съм пробвал Леон 1,9тди купра с чип и горе долу съм доволен от вървежа.На Божурище чипната РСка дава 16.4,а тва леонче,съдейки по времената на подобно моторизиран голф е около 16ка.Но качете на магистралата фабия,голф 3 гти и опел астра гси,да не говорим за Октавия рс

 

 

 

 

http://videos.streetfire.net/category/S ... 4d537f.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ми е ясно , но защо като решат да ги ръчкат тез машини им изключват трекшън контрола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си добър без ЕСП си доста по бърз,защото цаката е гумите да превъртат малко или въобще да не превъртат без да се отнема от мощност или задейства спирачка.А и е по фешън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ми е ясно , но защо като решат да ги ръчкат тез машини им изключват трекшън контрола

 

преди време на една среща до Техн.Универ.-софия , фабиата РС на FABIA_RS(Стефан) се пусна 2-3 пъти срещу опел астра и при включен тракшън контрол ускорението на фабиата беше по-лошо. При изключен Т.К. с въртене на гуми се представи достойно срещу по големия бензинов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се отбележи,че чеха с Октавията караше на 2 градуса с летни гуми,а колата беше само на 2665 километра,а вече със средн разход 16,7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, че спортния дизел се развива успешно с помоща на турбото, но кой каквото ще да казва, бензиновите автомобили са с по-добри показатели. Спортни дизели няма. Имах късмета да покарам старата vRS... Ами какво да кажа - моя дизел направо като спрял ми се стори :) TDI може да се сравнява с обикновенния бензин, но няма шанс при наличието на турбо компресор! Ако обичаш да караш като на клипчето, което си сложил...изобщо не се занимавай с TDI. Единственното, което ти пожелавам е > успех в покупката vRS!

Поздрви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време чета octavia-forum.de и общо взето от там още повече се разколебах.Чипнат дизелов РС на Ветерауер е 220кс и 454нм.Така че предпочитам дизела,но въпроса е,че в Бг не се вкарва,а на мен ми трябва кола.Иначе грешиш,че няма спортни дизели-секвенционалното турбо прави от 3л дизел истински звяр,а пиезоинжекцията вади от Шкода дизел 111коня от литър :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време чета octavia-forum.de и общо взето от там още повече се разколебах.Чипнат дизелов РС на Ветерауер е 220кс и 454нм.Така че предпочитам дизела,но въпроса е,че в Бг не се вкарва,а на мен ми трябва кола.Иначе грешиш,че няма спортни дизели-секвенционалното турбо прави от 3л дизел истински звяр,а пиезоинжекцията вади от Шкода дизел 111коня от литър :roll:

 

Съгласен! Има спортни дизели :mrgreen: Но все пак "секвенционалното турбо прави от 3л дизел истински звяр"... F1 също са с 3 литров двигател...без турбо :smt023

Мисълта ми е, че обикновенни коли, без чипове, би-турбо и разни други чалнати неща...така де - тея дето ги продават по магазините - няма как да сравним дизела и бензина. Искаш ли по-спортно каране - бензина е твоя приятел. Иначе доста кинти трябва да налееш в дизеловия агрегат, за да понастигнеш бензиновия му събрат (и това, като оставим на страна по-голямата цена като цяло на автомобила с дизелов агрегат в магазина). Вярно, с много каране се избива...но с много каране. Проста сметка можеш да направиш и ще видиш кое ще бъде по-изгодно за теб - дали дизел или бензин. Аз предпочитам дизела, защото покрива личните ми изисквания - достатъчно мощен е по моите си критерии и в същото време е много икономичен. Ти знаеш, какви са твоите изисквания. Не прави компромиси, за да няма после ](*,)

Предполагам си карал спортна кола (бензинова - от магазина - без тунинг), така че... Аз лично съм сядал зад волана на "сток" 425, 505 коня... Ами определено не ми трябва касетофон! Звука от ауспуха е достатъчен :smt017 А за усещането, когато те спре полицията, няма да говоря ;)

Та така! Вземи кола, която да отговаря на изискванията ти. Така всеки път като се качиш в нея, ще ти е тръпка! При мен е така - карам колата, която искам!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.