Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Червен или черен силикон за гарнитури?


Viktor_

Recommended Posts

Днес след като сложих нова гарнитура на капака на клапаните на 120ката намазана тънко с червен силикон и след малко протече като лейка се замислих кой силикон залепва по-добре и изобщо дали на това място е нужно да се слага силикон. Защото може би именно той може да води до този ефект. Имам два капака за клапаните, но ми е трудно да определя кой е по-добър. Другото ми наблюдение е, че гарнитурата не пасва съвсем идеално на този капак и се чудя дали не са почнали да ги правят калпави, особено по ъглите. Става въпрос за коркова гарнитура.

 

В такива моменти се чудя аз ли нещо изпускам и изобщо какъв е проблема, затова ще ми е приятно да чуя и други мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен гарнирурите са боклуци, въобще не лягат добре в улея на капака..., последния път като ми се наложи да го свалям капака си бях приготвил нова гарнитура, която въобще ама въобще не пасваше, наложи ми се да я срежа, скъся и постесня за да влиза. След това сложих червен силикон само от страната към капака, колкото гарнитурата да се лепне за него за да мога като го слагам да не се размести или да излезе от улея. От тогава може и да пуска малко масълце, но за теч не може и дума да става.

Мисля, че силикона върши работа, но когато се използва за залепване, а не за запълване!

 

По-здрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вики, при мен откакто сложихме капака със червен силикон не е мръднало. Не тече масло отникъде, та май КАТО ТИ ЧЕТА ПОСТА ПО-СКОРО капакът ти или гарнитурата да не са читави!

П.С. Имаш ЛС за електронното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скапани са много новите гарнитури и не уплътняват добре, затова има значение къде ще го мажеш силикона, а не количеството. На мен ми се случва да замазвам и отвън в задната дясна част на капака. Със старите гарнитури никога не съм имал даже и сълзене на масло, а свалям капака поне веднъж годишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вики, чакай и аз да кажа :) Начи на предишната кола съм лепил картер и сичко беше ОК. Ама и на мен от капака на клапаните ми сълзеше - оказа се, че е крив капака. Оправих го и повече не мръдна! Погледни и твоя дали не е крив. По-голямо количество силикон не е нужно - той е само за залепване, а не за запълване (както някой спомена вече). Успех с теча!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вики, пробвай без силикон. На моя капак по старата гарнитура нямаше силикон. Не съм слагал и на новата, купена преди година от бул. В. Левски. Понякога използването на силикон влошава вместо да подобрява уплътнението. На времето на Клиото като сменях гарнитурата на картера, при първия опит клепнах и тънък слой силикон. Като запалих колата, масълцето потече здраво. Пак свалих картера, почистих го, сложих гарнитура без силикон и нещата заспаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добре уплътняваха корковите гарнитури, но вече трудно се намират, а зиликона наистина е само за фиксиране - ако сложиш много, може на места да надига и да се получи обратен ефект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За силикона- аз съм доволен от черния силикон. 12лв тубичката

За гарнитурата- много е важно да не се презатягат тези два винта отгоре, защото идва момента, когато гарнитурара изкача. Много е важно с какво и колко добре се почистват двете повърхности. Пипкава работа си е това.

До къде стигна с новия двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днес пак я слагах гарнитурата и мазнах тънко силикон само откъм капака колкото да се фиксира при слагането - резултата е, че протече само отзад - утре ще пробвам с гарнитура купена от друг магазин.

 

Новия двигател от Миро го сложих вече, но не съм очаквал да е толко зле - уж бил на 20 000 след основен ремонт със ремонтирана глава. Оставям фактите да говорят. Днес компресомера показа: 1ви цил. - 10; 2ри - 9; 3ти - 9; 4ти - 11. За капак на всичко се дочува от време на време почукване на бутален болт; ремъчната шайба на кол. вал има страшно биене; термостата държи 60гр. А и нямаше нужда да го носиш със дефектен притискател, който се счупи още при първото натискане.

 

Освен всичко това се оказва, че не може да се направи договор за покупко-продажба както се бяхме разбрали.

 

Евала Миро за преебавката, нямам думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв двигател си купил?

Що се отнася до компресията, случва се да показва отклонения - и при мен беше така като я мерих преди няколко дни - всъщност аз въртях, а баща ми държа компресомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не меря компресия за пръв път, че да не знам какво се случва. На хубав двигател знаеш ли какви хубави стойности показва. И не говоря само за Шкода. Доста коли съм им премерил компресията, за да имам представа така че не се бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Аз имах същия проблем през последните месеци, като течеше доста масло от капака. Причината според мен беше в уплътнението, което не влизаше добре в жлебовете на капака и в самия капак, който е малко крив. Ако капака е добър и уплътнението пасне добре предполагам, че може и без силикон. Старото ми уплътнение бях го купил от бай Мето, а си купих и ново от Цар Симеон, там ми предложиха и гумено, но много старо и не по мярка изрязано. В края на краищата си реших проблема именно с червен силикон и добро затягане - сега и капка не пуска. А следващия път като регулирам клапани ще пробвам с друг уж по-прав капак и без силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като копувах гарнитура ми дадоха една типи4но коркова и с такав цвят. оба4е после се усетих че имам един комплект гарнитури за целия двг копуван навремето още вапреки че картон4ето отзад пи6е 4е са турски. сложих на капака от тях и намазах само с грес м/у капака и гарнитурата затворих стегнах го нормално иии заспа. нее текло за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.