Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Дайте съвет!


9000turbo

Recommended Posts

от скоро се запалих по Шкодите и съм се мераклисал да карам шкода японка.Значи желанието ми е да сменя двигателя така че колата да около 100кс. а ако е възможно и повече.Аз съм от софия така че ще е гот да намеря майстор тук.Дайте съвет кой мотор става най добре и как стои въпроса със скоростите т.н.Относно узаконяването - как става?Ще ви бъда благодарен ако ме ориентирате и в цените на всичко това.Все още карам Сааб 9000 турбо но искам да сменя колата така че за целта ще ми трябва и читава шкода (имам идеи за оптичен тунинг)ако имате нещо в предвид.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за ентусиазма! Слагай двигателя от Сааб-а или виж в Продавам, този абартов двигател. Иначе, цялото начинание (присаждане на двигател, окачване със сухи полуоски, оптичен тунинг, читава шкодичка) ще ти струва: от около 3-4 бона - до колкото ти стигнат парите и желанието ;).

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баткооооо.... ти самолет ли ще правиш? :)

Разгледай форума има най различни идеи за други ДВГ-та, скорости, окачване и т.н.

Не вярвам да излезе чак 3-4 хиляди.... ама знае ли човек, като започнеш да я правиш ще си проличи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тези два коментара никой не сподели инфо за човек който би ми съдействал за този проект.Навит съм доста сериозно за тази кола и наистина искам да карам шкода с як тунинг.Колата ще бъде за всекидневна употреба и затова искам да бъде наред с документите.Давайте предложения и съвети и телефони да проучвам въпроса 4е съм сериозен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, отново!

Там е проблема, че няма такъв човек в София, или поне аз не го познавам.

Ще ти трябва кадърен монтьор, който да прегърне идеята, вместо да те прати да си играеш, защото го чакат няколко основни ремонта, от които ще изкара кинти, без особени проблеми и мисловна дейност.

Ще ти трябва и стругар, за пригаждане на разни детайли, както и майстор за гърне самоделка.

И на края, ще ти трябва тенекиджия и бояджия, който/които да не орезилят положения труд и тунинга.

Общо взето, това е едно трудно начинание, освен ако нямаш познати майстори. И то добри твои познати.

Ами, това е общо взето, каквото мога да кажа.

Успех, още веднъж!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ти трябва читава кола - виж по обяви в mobile.bg срещат се все още запазени. Между другото наскоро един колега от Русе пусна в продажба свойта 120-ка с ладов двигател, сухи полуоски и доста други екстри. Ако още я продава - вземай я, колата е добра, но цената й е 1200 лв.

Ако не, трябва да търсиш двигател да сложиш - най-добре фаворитов 1.3 с пилната глава и спортен разпределителен вал. Продават се и в съответния раздел може и да има обяви - не съм гледал скоро. Може и обикновен 120-ов двигател да му вдигнеш мощността с шлайфане на главата 1 мм, смяна на разпределителния вал с фаворитов от 1.3 двигател, бутала от GLS, може и клапаните да сложиш фаворитови.

Потърси има доста по тия теми във форума, а също и в стария форум в дир.бг.

Цените са различни - от 150 лв. за обикновен 120-ов до 300 лв. и повече за по-мощните. За майсторите - не знам - както се разбереш.

За майстори не смея да те съветвам, освен за тоя дето ми прави преди 11 години основния ремонт на двигателя - ама е скъпчия. Избери си майстор от раздела "Сервизи". Имай предвид, че който и да избереш, трябва да му седиш на главата за всеки случай.

Ако ще си го правиш сам, добре е да разполагаш с гараж.

 

Евалла, че си решил от Волво да минеш на Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата на колегата от русе е продадена на някой си Самуил приятел на Миро, колата е в близост до Варна.този вариант отпада!

за двигателя наистина виж в раздел продавам става дума за ДВГ 1.6 над 100 коня(май 105). може да го земеш и да земеш и една обикновенна 120ка дри с с блокирал двигател да е няма значение, на теб купе ти трябва. трябва ти както някой написа едни опитен стругар, и някой да ти направи чертеж за фланец. Фланеца ще ти трябва ако ще използваш оригиналната ск. кутия. лично мое мнение е че тя ще се предаде мн бързо с ДВГ 100 коня. най-големия проблем е каква кутия ще сложиш за да става с малко преправяне и да е от по мощна кола за да издържа на натоварването. боя ,тенекии , гърнета и тн са въпрос на майстор и договорка за пари.

 

с узаконяването си мисля, че няма да стане. никой няма да си сложи подписа на документ гласящ, че купе на 20++ години и двигател 100 коня е нормално и безопасно. по добре си намери някой познат в КАТ да му дадеш някой лев и да 'минеш' технотеста. Там хора има за всичко, за въстановяване на точки, на отнети книжики ,премахване на актове, просто трябва да намериш подходящия човек

 

успех и ни дръж в течение с развитието на бъдещата шкода-звяр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само да ти кажа че имаше един пич(още го е нямало този саит) и беше направил шкодата си с двигател на сааб 9000 с ел.джамове и тн.ама с неъната си скоростна кутия.ами човека остана без кола всичко умре по нея.дори двигателя.иначе ще си звезда на пътя ама на каква цена.????всичко ще трябва да смениш без купето. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и от мен,

Въпросът ми е: ти сам ли искаш да си направиш Шкода, или да си купиш готова пипната? Защото има известна разлика ;)

 

Мога да ти помогна и в двата случая, но за да стане като хората се иска много търпение относно изхарченото време и пари. Този проект може да се реализира във Варна, като се финансира и инструктира от София, разбираш ли ме?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.