Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Една реализираща се мечта.....


SkodaRacingTeam-NIKOV

Recommended Posts

Аз,от както съм във Форума,/няма и година аз съм новак още/следя темата и тази кола и се чудих къде се губи тозаи човек че не пише във форума....

Страхотна кола и много чист гараж =D> smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SkodaRacingTeam-NIKOV

    26

  • txl

    4

  • Krankenstein

    4

  • Skoda_Estelle

    4

Най-много писали в темата

Благодаря за добрите думи.....

живот и здраве ще видите колата на нац.среща.

гърнето не е купувано,аз съм го правил,изцяло е изработено от неръждавейка,както и тръбите до него.Правено е по чертеж спортен ауспух за Skoda 130L/A. Звука ми харесва и мисля че шумът е нормален за такъв тип автомобил....

Все едно гледам PM Autosport smile126

чак пък толкова :) ,може би с PM Autosport си приличаме само по избора на марка автомобил smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предните пружини са отрязани с 2 навивки, в момента предницата е с 40мм по-висока от задницата, незнам дали да отрежа още една навивка и да пробвам, или направо да се резне 1 и полувина или 2 навивки,за да sе спести повторното сваляне на пружините,но пък тогава може да стане много ниска предницата ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предните пружини са отрязани с 2 навивки, в момента предницата е с 40мм по-висока от задницата, незнам дали да отрежа още една навивка и да пробвам, или направо да се резне 1 и полувина или 2 навивки,за да sе спести повторното сваляне на пружините,но пък тогава може да стане много ниска предницата ? :-k

по мало,щото връщане няма smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предните пружини са отрязани с 2 навивки, в момента предницата е с 40мм по-висока от задницата, незнам дали да отрежа още една навивка и да пробвам, или направо да се резне 1 и полувина или 2 навивки,за да sе спести повторното сваляне на пружините,но пък тогава може да стане много ниска предницата ? :-k

по мало,щото връщане няма smile169

и аз така мисля... по-мало,после да няма "мамата си е*ало" :Д

Много е красива :!: :D :smt017

мерси мерси, но нали знаеш че винаги може и още, или както е казал Мечо Кух аааааа Пух "Колкото повече,толкова повече"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за добрите думи.....

живот и здраве ще видите колата на нац.среща.

гърнето не е купувано,аз съм го правил,изцяло е изработено от неръждавейка,както и тръбите до него.Правено е по чертеж спортен ауспух за Skoda 130L/A. Звука ми харесва и мисля че шумът е нормален за такъв тип автомобил....

Все едно гледам PM Autosport smile126

чак пък толкова :) ,може би с PM Autosport си приличаме само по избора на марка автомобил smile159

 

Е, все пак е реплика, но според мен при сравнението Тошко имаше предвид професионалното ниво на работата ;) Радвам се адаш, че не си се отказал от развитието на колата, дай боже да я завършиш до събора :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, все пак е реплика, но според мен при сравнението Тошко имаше предвид професионалното ниво на работата ;) Радвам се адаш, че не си се отказал от развитието на колата, дай боже да я завършиш до събора :smt017

 

не съм се отказал,все още :D ,не мисля и да се отказвам,но все по-малко време ми остава за колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за проекта. Разцветката много радва окото. А да и внимавай с рязането на предницата че отрежеш ли на 4 навивки ще трябва да режеш и още ама не от пружина :mrgreen: :smt019

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за проекта. Разцветката много радва окото. А да и внимавай с рязането на предницата че отрежеш ли на 4 навивки ще трябва да режеш и още ама не от пружина :mrgreen: :smt019

мерси, ще внимавам с :smt019 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно изглежда!! А с какви амортисьори си отпред ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно изглежда!! А с какви амортисьори си отпред ?

стандартни ,но пълнени с масло за амортисьори от средната гъстота...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с предишната височина на предницата буферите бяха на 3-4мм от долният носач , в момента пак е със същите буфери но съм ги отрязал...

скоро и снимки отдолу ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това не е и толкова лошо :)

Имам едни пдф-и на Хайнес, където дават 2 градуса и 15 минути отрицателен кембър (разкрачване). (Ще се постарая да ги кача някъде)

Трябва да се намери начин, по който да се модифицира окачването, така че да може да се регулира този ъгъл, за да се търси най-добрия. Както и да се модифицира и предния мост, така че кембъра да може да се променя в по-широки граници, вместо оригиналните 45 минути с ексцетричните болтове. Но отиваме в друга тема вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да задницата е / \ , което както каза и Тошко ,е нормално,но при мен е малко повече което идва от по-ниските пружини и от това че не съм си играл да я изправя( БЕЗ ПРЕПРАВЯНЕ ПО ОКАЧВАНЕТО), или поне да е направя както я дават по букварите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и това ще го измислим ;)

и да е малко / \ ще е добре по завойчетата и по пистите smile103

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.