Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Една реализираща се мечта.....


SkodaRacingTeam-NIKOV

Recommended Posts

еее, колага, направо ми напълни очите! БРАВО!!! =D> =D> =D>

ето на това се казва истински "шкодар"! а не да си купиш някой Румстър (мен не ме кефи, честно!) да претендираш, че си от "семейството", а да не знаеш какво ти става под предния капак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SkodaRacingTeam-NIKOV

    26

  • txl

    4

  • Krankenstein

    4

  • Skoda_Estelle

    4

Най-много писали в темата

Стиииига бе :smt007 Направо не моа да повярвам. Точно като по чешките сайтове е. Страшна, нямам думи, просто ЕВАЛАТА на НИКОВИ! Супер сте, продължавайте в същия дух!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудя къде изчезнахте момчета а те виж какво бижу сътворили. Моите поздравления просто е невероятно яка. 2 седалки перфектно. Ама тъи тъи е спортна за две легенчета за седалки можете да турите. Продължаваите в същият дух

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D> =D> =D> :D Ашколсун, батковци!!! :)

 

Пък скоро викам и да се видим да я видим красавицата :mrgreen:

 

Шо се отнася до карбураторите, няма начин да не стане :) Ето тук един линк за подбор на подходящия карб http://www.team-rs.ru/tarticlerus.php?id=61.

 

Аз съм подготвил тук едни такива глигани, за намирането на които съм безгранично благодарен на братята Никови :) ( А и още не съм почерпил!)

 

Щом стават на Полско Фиатче 650 куб (става въпрос за 1 бр.), няма причина да не стане на 1300. Още не съм пробвал, щото чакам колектор от Италия и вал на 288 гр от Полша 8) Но ще стане!!!

 

Пожелавам ви успешно завършване на проекта!!! :smt030 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

А какъв карбуратор препоръчваш за 130 мотор? Че аз още търся и се чудя. Става въпрос за приличен баланс между разход и вървеж...малко в полза на вървежа :)

 

к126 р , к126 рс (това са спортните версии , няма от каде да се намерят ) или 126Б - карбуратора слаган на газ 53. за този карбуратор има талии с размери от 22 мм го 38 (и талиите са сменяеми), жигльори всякакви , дифузори . същия карбуратор с последователно отваряне на клапите се слага на москвич 408 , 412 , уаз , волга . с талии от уазка или волга (за първата степен)- 32 мм колата ще лети . може да се пипат дебитите на ускорителните помпи , момента и дебита на задействане на иконостата - с реално един и същ карбуратор върви кола 4 цилиндъра с работен обем 1.3литра (408) и 8 цилиндъра работен обем 5 литра . чисто нов к126Б от магазина струва под 100 лв . да не забравяме че това е карбуратор който минава много километри без да се разтройва - за разлика от делортото , не се налага преправяне на всмукателните колектори - пасва на старите със смяна на 4 шпилки , има вакум (насртойвщ се !!!) който връща дроселните клапи при определени обороти - примерно 8000 а и по една случайност посоката на отваряне на дроселовите клапи е съвместима .

 

не говоря за икономия а за вървеж . зверски вървеж

 

погледнете диаграмата:

http://www.team-rs.ru/tarticlerus.php?id=61.

при 1300 см и 40 мм талия максималната мощност ще е при 8500 оборота. проблема е до тогава - много въздух , много бензин , лоша смес , лошо горене и нагар . веберите които сте виждали по чешките сайтове не са с талии 40 мм. да не забравяме че орегиналния карбуратор на 130 - ката е с талия 22 мм на първата степен и 26 на втората (ако не ме лъже паметта) - това за 4 цилиндъра . а 4 X40 мм ? вземете под внимание и формулата за оплощ - радиуса се взима на квадрат .

 

ако искате ме наречете луд но аз предпочитал руското решение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълнихте ми очите! Евала.

Браво...колата е станала номер 1!!! =D>

Точно както съм я виждал по сайтове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако всичко му е наред на к 126 н изобщо не е харчлив . единствения му недостатък е че не се подгряват клапите - при висока влажност и ниски температури (от - 4 до +3 градуса) му замръзват клапите . високия разход при него идва от скапани о пръстени на ускорителната помпа (тя е бутална) или преливаща поплавакова камера вследствие на лоша игла .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето още малко снимки на колата....

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 875000.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 718750.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 125000.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 093750.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 343750.JPG

 

следващите снимки се надявам да са извън гаража ;) а може покрай снимките и някое филмче да има :D

 

 

Митак, колата е ВЕЛИКОЛЕПНА!!!! Евала!!!! Нямам какво да кажа :)

Поздрави!

 

10х :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала! 136 ли ще бодваш отзад?

Какви подготовки направи преди да пръснеш двигателното отделение? Или директно боядисва.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да стандартно 136 :roll:

а за подготвяне....здражо почистване => зашкурване => забърсване с бензин => боята..... и тва е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аиде дано да са извън гаража. Надявам се догодина да се похваля с едно бледо копие на това което сте направили а именно като изкърпя и боядисам Пена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SkodaRacingTeam-NIKOV стъклата на задните врати тунирани ли са?

:roll:

 

да..

след като се подкара ще се тунират и останалите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

честити седалки, адаш! Не вярвах, че у нас може да се намерят оригинални запазени такива - находка са, макар и 2 различни... да те питам в тая връзка, свърза ли се с другия човек от Русе, който твърдеше че имал такива? Понеже аз опитах, ама всичките му контакти ICQ, e-mail... се оказаха фалшиви, а на ЛС не ми отговори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле! Страшна е!!! Евала. Остава само един спортен волан да й боднеш и става кукличка.

 

П.П. Онази 100 S на последната снимка също ли е твоя? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре става, аз искам да попитам в бг някъде могат ли да се закупят такива странични огледала като тези на твойта, отдавна много ги харесвам. И дали нямат по-съвременен ел. вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честити седалки, адаш! Не вярвах, че у нас може да се намерят оригинални запазени такива - находка са, макар и 2 различни... да те питам в тая връзка, свърза ли се с другия човек от Русе, който твърдеше че имал такива? Понеже аз опитах, ама всичките му контакти ICQ, e-mail... се оказаха фалшиви, а на ЛС не ми отговори

Мерси,наистина много са запазени за годините си,свързах се с човека от Русе ,но каза че са голи корита,без тапицерия и без стойки,а също спомена, че имало мераклия да ги купува и ако купувача се откаже щял да ми прати снимки,но до днес не ми е пратил пикс,явно ги е продал.

 

Леле! Страшна е!!! Евала. Остава само един спортен волан да й боднеш и става кукличка.

 

П.П. Онази 100 S на последната снимка също ли е твоя?

Гога,ако сичко е нормално вторник колата ще има и спортен волан,а до края на седмицата даже ще е монтиран :)

А за 100С-ката....не е моя,собственост е на колегата "otgorata"

 

 

Много добре става, аз искам да попитам в бг някъде могат ли да се закупят такива странични огледала като тези на твойта, отдавна много ги харесвам. И дали нямат по-съвременен ел. вариант?
Огледалата са ми поръчка от ЧЗ,нямат "съвремен ел.вариант",защото все пак са спортни огледала за Шкода,а не например спортни огледала предлагани от Цунами Тунинг или подобни ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Привет на всички.....

след дъълго отсъствие,днес реших да актуализирам темата с "пресни" снимки от женският празник :)

Вече колата е с изпускателен колектор 4(стандартния)-2-1 и ЛР гърне(на което гърненце предстои полиране) , монтирах и "сухото" окачване и задницата вече е по-ниска,даже и от предницата :D ,така че скоро и там ще има корекции :-k :smt019

ето малко снимки....

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 332500.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 332500.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 895000.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 238750.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 801250.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 801250.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 270000.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 551250.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 988750.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 395000.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 363750.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 770000.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 926250.JPG

http://www.bgphoto.net/photos/10284/o63 ... 770000.JPG

 

съжалявам за лошото качество и за нощните снимки,но все така се случва, че денят не ми стига и за снимки :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Митак това със сухата кутия и 4.22 диф май е за първи път в нашия форум...както ти казахме и снощи готини ръкавички имаш... smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво :smt004 страоотно :) какво завръщаме само

 

Сподели малко инфо за гърнето:) Правено ли е или така си го купил. Шумно ли е ???

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за колата и за гърнето. Голям мерак имам да я видя на живо. Нали ще я покажете на Соколския май месец? :smt004 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.