Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Една реализираща се мечта.....


SkodaRacingTeam-NIKOV

Recommended Posts

Здравейте всички....

От много време си мечтая за такова нещо,но поради финансови причини немога да си купя оригинал и затова реших да направя "реплика",не е 100% готова,но скоро ще е 100%.....

ето и линк на досегашното състояние.. : http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=70994

 

дано да ви хареса.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • SkodaRacingTeam-NIKOV

    26

  • txl

    4

  • Krankenstein

    4

  • Skoda_Estelle

    4

Най-много писали в темата

Супер е браво!!! =D> =D> =D> Не знам какво друго да ти кажа, освен, че искам да я видя на живо и да я пипна :P:) ! Много добре се е получило, оше веднъж поздравления!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОЛЕЕ кво сте напраили пак вееее леле как може да е толкова уникална вееееееее аааааа :D:D:D:D по телефона ми разпраяя бели4ка а за лентите не спомена :lol::lol: как може пак си4ко да е свалено ве ии си4ко с разли4ен цвят уникална е ееее БРАВО

 

 

П.С. надявам се и моита да е заприли4а на нещо такова след бояджията (божа работа) :D:D

пак подобно боядисване като по4не се сваля ходожата 4аст при второстепенните ремонти :D:D

 

ОЩЕ ВЕДНАЖ БРАВООО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до сега не харесвах коли с ленти и различни цветове по тях...ама тази ..... поздравления!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да ви благодаря и се радвам че ви хареса....

 

за карбовете...това са ДеллОрто(Dell`Orto) модел DHLA 40 все още нямам колектор за тях,но съм в процес на търсене и мислене как да стане,да сенадяваме,че скоро карбовете ще са инсталирани на колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карбураторите делорто се слагат на коли с доста по- голям мотор. ако слижиш тези карбуратори на шкодта в горивните и камери ще влиза много въздух с много бензин но качествена смес няма да влиза. стабилни тихи обороти ще имаш едва при 1800 оборота. играл съм си с такива карбуратори на едно пежо 205 гти с двигател 1,9 фабричен 134 коня . карбураторите са големи и за него . на двигател 1.3 ще е ужас . дане говорим че ще ти се разтройват почти всчка седмица . ще трябва да смениш и бензиновата помпа - шкодовата не е с необходимия дебит а за налягането да не говорим. ще ти се наложи да смениш и жигльорите - не питай колко струват . (можеш да ги поръчаш в "златния меркурии") .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

\:D/ nikov бие рибата!!! \:D/

колата е страхотна, обаче ако й намериш и един такъв заден спойлер:

http://www.autosoviet.altervista.org/SKODA130LR-2.JPG

вчера видях такъв на една бежова, доста раздрънкана, ако знаех да спра и да го питам... видях я в русе, ако някой го познава, да се разтърсим, а?

браво, още веднъж, страшна е!

кажи нещо за механиката - какво си барал по мотора, окачването...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

\:D/ nikov бие рибата!!! \:D/

колата е страхотна, обаче ако й намериш и един такъв заден спойлер:

http://www.autosoviet.altervista.org/SKODA130LR-2.JPG

Както написах по-горе колата не е на 100% готова ;)
кажи нещо за механиката - какво си барал по мотора, окачването...?
ми по предницата са резани пружите,мотора и задницата тези дни ще се разхвърлят....мотора ще е 8 каналната глава,нищо особено.......на външен вид :mrgreen:

скоро очаквайте още снимки и клипчета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво, адаш - идеята много ми се нрави, както и резултатите до момента. Желая ти успех с реализацията! Може ли малко оф топик въпросче? къде го засече тоя руумстър, аз не съм срещал още по нашите пътища:

 

http://bgphoto.net/photos/10284/o632970601172500000.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефите ме максимално :)

Колата е супер. Единствено едни джанти и липсват . На шкодата от която си взех джантите , шпилките бяха преместевни от 130 мм. на 108 .Това ми се стори не лоша идея и не трудна за изпълнение.

Догодина искаме да я видим на събора ;) имаш една зима време да я довършиш

 

Поздрави и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси,мерси колеги...

Адаш,въпросната снимка е правена пред КАТ Пловдив и точно заради руумстър-а я направих тази снимка.....

 

Между другото руумстър-а на "живо" е леееко грозничък :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак малко офтопик - като гледам колко много лачени ретро-шкоди и реплики на рали-легендите на марката има в клуба или са в процес на реставрация, хрумна ми следната идея: Защо не се опитаме да ги съберем някъде под един покрив, поне тези които не се карат ежедневно, а само сезонно? И без това хората с по няколко коли обикновено изпитвме недостиг на гаражно пространство, а тези уникати е грехота да гният под открито небе. Идеята за такъв своего рода музей обаче изисква подходящ терен, за предпочитане да не е в центъра на някой голям град, защото парцелите там са много скъпи. Ако някой се сети за нещо подходящо може да съберем средства чрез доброволни пожертвувания, а също да и потърсим подкрепа на фирми-спонсори - аз съм готов веднага да откликна, както и да предоставя моята автомобилна гордост за експонат, поне за през зимния сезон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа браво нашия.Добре си се справил.Само вземи и сложи от тия белите мигачи отпред мисля,че ще е по-добре.Отзад е екстра с оригиналните...То като се замисля в целия ви клуб май-повече са автомобилите с бели стопове вече :lol:;)

Я разкажи вътре само 1/2 седалки ли ще има,някакви ролбари,туй онуй или ще си я събереш за 4-ма души да е?

Обърнатите джанти цепят-точно те навяват за рали-духа на автомобила и най-вече са от неговата епоха когато летите не са били толкова популярни:)

Плескай здраво с антикор и боя и зимата си прави снежни ралита зарибявай се както едно време са се зарибявали.То тъй или иначе тия коли няма да се вечни човек трябва да си прави кефа да се парзаля с любимата докато може:):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа браво нашия.Добре си се справил.Само вземи и сложи от тия белите мигачи отпред мисля,че ще е по-добре.Отзад е екстра с оригиналните...То като се замисля в целия ви клуб май-повече са автомобилите с бели стопове вече :lol:;)

Я разкажи вътре само 1/2 седалки ли ще има,някакви ролбари,туй онуй или ще си я събереш за 4-ма души да е?

 

За белите мигачи много се колебах,но реших така да е-с оригиналните,но леко свежнати....

а за седалките ...2 ще са: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=45629

Ролбар исками се но небързам да правя,защото имам нещо на ум за бъдеще време....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aa м/у другото...приемат се и оферти за Рапид/Гард седалки....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карбураторите делорто се слагат на коли с доста по- голям мотор. ако слижиш тези карбуратори на шкодта в горивните и камери ще влиза много въздух с много бензин но качествена смес няма да влиза. стабилни тихи обороти ще имаш едва при 1800 оборота. играл съм си с такива карбуратори на едно пежо 205 гти с двигател 1,9 фабричен 134 коня . карбураторите са големи и за него . на двигател 1.3 ще е ужас . дане говорим че ще ти се разтройват почти всчка седмица . ще трябва да смениш и бензиновата помпа - шкодовата не е с необходимия дебит а за налягането да не говорим. ще ти се наложи да смениш и жигльорите - не питай колко струват . (можеш да ги поръчаш в "златния меркурии") .

 

А какъв карбуратор препоръчваш за 130 мотор? Че аз още търся и се чудя. Става въпрос за приличен баланс между разход и вървеж...малко в полза на вървежа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо на Лади с по 1,5-1,6 мотори се слагат такива карбуратори пък на Пежо 1,9 са големи :roll: Ще бъде интересно дали пък вече на 1,3-то няма да са големи.Отделно наистина частите им са скъпи,а настройките нетрайни...Ников замислял ли си се да се опиташ да си направиш един карбуратор само.Аз съм привърженик на 2101-1107010-11,който се слага на М-ч и Жигули и се знае като механичен "Вебер"-аз съм с него и мога да кажа,че с подходящо подбрани жигльори направо се сцепва от вървеж-почти всичките ми познати с ладенца са с такива.Другия карбуратор е Полмо от Фиат 125р.С него не съм се занимавал досега,но съм чувал и гледал характеристиките и мисля,че предполагат добър вървеж.Просто са по-евтини и достъпни вариятни за всеки:) Продължавай с опитите и споделяй резултатите;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗА тези карбове(Делл Орто) мисля че ще са добре за 1.3 мотора,макар че и на 2.0 мотори ги слагат същите карбове....но щом хора с 1.3 мотор слагат и казват че върви добре(макар разхода да е около 15 зависи от карането)аз мисля да пробвам,знам че синхронизирането им е много трудно само специалист може да го направи,знам че колектора трябва да е изчислен,знам че самите карбове трябва да са наред...и още много работи са от значение....

наистина риска е много голям.....провала е по-вероятен......но както един футболяга каза "Който играИ-пИчели,който неиграИ-нИпИчели"

иначе дтугия ми вариант за карб е 130-ков барнат малко или пък имам още един ВЕБЕР от фуего.....

и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.