Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

помощ


vloo

Recommended Posts

адски съм го закъсал.след като си прецаках изпарителя се оказа че колата не върви на бензин смених 2 карба.ама ... неще на единя не работи на ниски аха запали и ако не давам газ гасне.а другия държи ниски ама дам ли газ гасне.дайде некои съвет или каквото доиде.правих какви ли не врътки по карбовете ама маи не съм достатачно вещ с тези джаджи.и пак напомням,че си търся изпарител!!!!благодаря предварително...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправи си центровката за всеки случай на 5градуса за 105 и 7 за 120 след това отиваш в магазина и си вземаш 3 хартиени гарнитури за карб и една текстолитова, (може и една хартиена шкодова и една ладова текстолитова със залепени хартии) сменяваш ги. Отваряш карба и гледаш какви жигльори е. Влизаш в търсачката пишеш "жигльори" и ще намериш моя милост да пита кой жигльори как са от долу хашек е писал за единия тип, в друга тема белия лебед е писал за 2ри тип а ако нищо не намериш за твойте в литература в синята книга пише някакви неща познаваш ги. Затваряш сергията, затягаш "въздуха" и "бензина" нормално без сила и ги отвърташ съответно 2.5 и 3 оборота. Палиш загрява на 60 центроваш си малките обороти, караш докато ти свърши горивото :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно казано всичките тези неща без купуването на 3 гарнитури го правих няколко пъти тези дни и почнах да се ядосвам.за това питам а да ти кажа това за въздуха и бензина са различни на двата карба и се затруднявам с тях може да ги бъркам... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без гарнитури, или ако е крив карбуратора, няма сполука. На новия модел където са едно под друго болчетата горе е бенз долу е въздух, а на стария не помня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при двата модела карбуратори малкия болт регулира качеството на сместа, т.е калибрира притока на бензина в системата за празен ход, а големия регулира оборотите посредством ограничаване притока на въздух в системата за празен ход. От опит мога да кажа, че както пише по книжка 2.5 оборота на винта за качеството на сместа са прекалено много тоест сместа е прекалено богата, а 1 на въздуха невинаги е достатъчно. Много важно е да са правилно регулирани дроселните клапи; да не е крив капака на карбуратора; да е правилно нивото на бензина в поплавъковата камера; да е изправна мембраната на вакумното отваряне на 2ра камера; да работи ускорителната помпичка; да не е запушена системата за празен ход, както и отстрани засмукването на картерните газове при работа на празен ход.

 

Лошото е, че само на теория не стават нещата. По-добре някой който разбира да ти погледне колата, защото иначе само ще си загубиш времето.

 

Колкото до центровката - статичната центровка е само колкото колата да запали. При ново делко и верига статичната центровка би отговаряла на истината, но само тогава. Затова единствено със стробоскоп може да се направи добро регулиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скоро имах подобен проблем с карбуратора....

не държеше ниски обороти :( пусна ли газта и гаснеше.

За щастие само се беше разкачила неква жичка на карбуратора, която била за регулиране на ниските обороти.

Провери и при тебе да не е така.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав и ме е яд, че не се сетих по рано за това нещо :oops: Ако електромагнитнич клапан не работи, няма как да имаш ниски обороти. Като дадеш на контакт, ако от към карба не чуеш едно "цък", значи клапана не бачка. Причини:

1. Клапана се е скапал;

2. Провери дали кабелчето, отиващо към него е свързано с него.

3. Кабелчето е прекъснато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами има една специфичност аз това го знам ама нямам такова нещо някаде съм го запилял.ама да му с е невиди и на смукач не бачка.нямам идея дали пак е от това.а другия карб не бачка защото са му дупчили тиквата за да му слагат газ.и са го правили куцо и както го искаш така смуче въздух да не говоря,че от долу карборатора е на дъга и няма как да с е оплътни.ама незнам защо на ниски е злато нема мърдане ама дам ли му газ и въздуха се ебава.

 

сега ми кажете каде да одя на газаджия???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От долу фланеца се шлайфа на стъкло с шкурка върху него и става прав, но това изкривяване идва от силно стягане което е излишно - трябва да се стяга умерено колкото да уплътни гарнитурата.

 

Ако плавно подаваш газ пак ли огасва - в смисъл без да се ползва ускорителната помпа, ако тя не пръска ще гасне при разко даване на газ. То това се проверява лесно - ако пръска през кривата игла - значи работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам няма да стане.вече имам нужда от сериозна помощ.закрепих ниските на единя карб.с капака не другия защото неговия си беше крив отвсякаде.та като и дам газ и ломоти като на умрело прави прррррррр.като и дам газ до дупка и рамжи както трябва ама за малко.

лошото е,че това май ще се окаже малкия проблем.като я запалих и нещо от към сърцето на двигателя почна да свири много силно и заглушително.

не ми е удобно ама ако някой някога можя да мине за 20 мин ще съм много благодарен :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.