Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не ми зарежда акумулатора..свети само лампата за маслото


DaGa

Recommended Posts

Да кажа само,че като дам на контакт ми свети само лампата за маслото, тая с акумулатора хич не свети:(

също така имам чуството,че има някаде прекомерна консумация или някаква нередовна консумация... има ли някакъв начин да засега има ли такава консумация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В алтернатора ти е проблема сигурно или в реле-регулатора.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери кабела, който е от минуса на акомулатора към двигателя (дебел черен) дали е здраво затегнат. Трябва да прави много добър контакт. Ако там всичко е наред, може да имаш проблем с алтернатора, но ако нямаш опит е по-добре да не го пипаш сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

здравейте!

аз имам същия проблем. не се зарежда акумулатора, и на стартер не свети лампата на акумилатора.

иам ли бушон?

възможно ли е да е някой бушон?

не можах да намеря схема на бушоните, а на таблото не пише кой бушон за какво е.

 

мерси за помощта предватирелно.

 

колата не е карана много време, може ли да е нещо в резултАТ настоенето ?

вадих четките на алтернатора, изглеждаха ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Имах същия проблем, причината беше хлабава и клеясала връзка на кабелчето,което е за кнтролната лампа на таблото,то излиза от алтернатора и се намира под дебелия черен кабел.Напръсках кабелната обувка с кнтактен спрей и я стегнах,ако това не помогне ще трябва да я види специалист!Желая Ви успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете дали е вързано всичко и после проверете дали не е изгоряла крушката на таблото! http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=8099

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като дадеш на контакт лапата свети ли? Ако не - изгоряла е. Ако да - провери с мултицет напрежението при работещ двигател и при форсиране. Може да е заминал реле-регулатора (хич не знам при теб с какво е :(). Останалото са ти го писали колегите. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на контакт не свети крушката. мерих с мултицет, със, без газ, напрежението в акумулатора е далече от 13 и нещо волта- последно беше 11.3.

ще проверя крушката днес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на контакт не свети крушката.

 

Честитка! Почни със смяна на крушката. Най-вероятно след като я смениш ще забележиш, че не гасне ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си е наред всичко ... някой беше писал , че без табло не зарежда алтернатора т.е. възбудителната намотка не работи без крушка , но PRR може и да е прав и да ти се наложи да ползваш услугите на алтернаторджия.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се че на контакт свети крушката.

като запаля, спира да свети, обаче не зарежда. мерих го с мултицет.

някой знае ли дали релето е вътре в алтернатора, или е външно, ако е външно, кое от всичките релета при бушоните е ?

фелиция '96, 1.4 моноинжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се че на контакт свети крушката.

като запаля, спира да свети, обаче не зарежда. мерих го с мултицет.

някой знае ли дали релето е вътре в алтернатора, или е външно, ако е външно, кое от всичките релета при бушоните е ?

фелиция '96, 1.4 моноинжекцион.

релето е вградено в алтернатора.Ремъка опънат ли е както трябва?Мултицета ако е цифров и батерията му е паднала-ЛЪЖЕ в показанията.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами, цифров е , и е с читава батерия. за съъжаление не лъже, защото не мога да запаля без помощ от приятел :) ремъка е опънат. има една клема до дебелия кабел, от кояту тръгва кабел за таблото, тя е разхлабена. ще я натегна, и това ще е последното , което ще направя. мисля че няма да се оправа без майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултицета ако е цифров и батерията му е паднала-ЛЪЖЕ в показанията.

Така е, при паднала батерия на цифров мултицет се получават по-високи показания от реалните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.