Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ех, ако беше истина...


Krankenstein

Recommended Posts

http://i.mobile.bg/photos/1/big/11160388560201826_1.pic

 

Skoda 120 Corrvette V10

 

3400 ЛВ.

 

Данни:

Дата на производство - август 2006 г.

Тип двигател - Бензинов

Мощност (к.с.) - 770 к.с.

Скоростна кутия - Ръчна

Категория - Купе

Пробег - 1000 км

Цвят - Черен

 

 

Особености:

2(3) Врати

4x4

Лети джанти

Металик

Халогенни фарове

 

Допълнителна информация:

колата е уникален драгстер: 0-100км/ч-4. 1сек; 0-200км/ч-12, 2сек; 0-300км/ч-22, 7сек! !!

 

Продавач:

Регион: София

тел.: 0886633309

e-mail: monsterbg@mail.bg

 

ако зевзека е някой от форума, веднага да си признае;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз се чудя на 120 ката как ще седи черно, и отвътре да си надъня Mortified Rage - Fuck_Cops_II_Die_Pig_Die точно пред караулката :mrgreen: а иначе 110R а бил обръщан и удрян, за какво ти е, аз моята от лек удар не можах хубаво да я изправя с тенекиджийски чук, пък представям си тая 110ка как е изправена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офтопик, Макс, с тенекиджийски чук от отдавна не съм чувал да се изправят тенекии.Още преди години, някъде 1999 - 2000 , когато баща ми го удариха отзад на един светофар и в следствие на това той се натресе на теглича на предния, изправиха тенекиите с някаква преса или стенд за катастрофирали автомобили.Резултата беше такъв, че дори преди китването и боята не личеше къде е удряна колата.

 

П.П. Ако се вгледаш, ще забележиш, че снимката е фотошопска. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не е монтаж, това е макетче. А иначе то си личи от обявата -

0-200 :lol: мислите ли че купето на 120 с каквито и да е спойлери ще издържи 200 или 300 :lol:

 

няма причина да не издържи, просто освен мотора ще трябва да се подсилят окачването и спирачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и предния прозорец :mrgreen:

 

защо пък предния? Едно време чехите направили пистарка на базата на 1000МБ с много як мотор - при рязък старт задния джам оставал на място, а колата продължавала и затова си я карали без него, има го документирано:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ама спойлера отзад е много готин.Ако някой си сложи на неговата такъв ще стане злоба :)

max тука в Бургас има една 120-ка черна и да ти кажа нещо не ме кефи.Като катафалка е-много мрачен цвят...Виж каква превилегия имаш да имаш любимата си кола в най-добрия бегачков цвят :lol:;)

 

офф:Гога още блъскат с чукове гадовете.Такива преси може би в големите сервизи се ползват.Тука 3-4 вида чукове и нежен бой по ламарините;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спойлера на тази е като оригиналния на рали бегачките - 130ЛР. Според мен на снимката са пипани само джантите и разбира се мотора в/у предния капак, мисля че и фона е също сменен, може би и рамката на задната врата е трита... иначе според мен шкодата, дето е ползвана за основа си е истинска, не е моделче или 3Д - дори мехурчетата под фолиото по стълата си личат;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кранкенщайн, това за задното стъкло истина ли е? :o

 

Уайт Шарк, сигурно си прав, като се замисля наистина по малките сервизи още така работят.

 

Подзрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кранкенщайн, това за задното стъкло истина ли е? :o

 

ами ако може да се вярва на чехите, ето го сайта:

http://kani.plivnik.cz/kani.tuning/imag ... 6-1970.htm

 

гледай там за ŠKODA 1600 MB B5, ŠKODA 1800 MB B5 и по специално обърни внимание на забележката най-долу:

"vůz byl znám tím, že při prudkém startu vypadávalo zadní sklo"...

мисля не е нужно да знаеш чешки, за да хванеш смисъла;)

имам потвърждение на тоя факт и в една книжка за състезанията в чехословакия от 1945 до 90г., пак на чешки разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хванах смисъла...супер!!! :lol: Иска ми се да можех да го видя, мерси Кранкенщайн, това не го знаех :) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.