Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изтичане на антифриз.


baj Joro

Recommended Posts

Здравейте,

 

Нов съм във форума и искам да споделя един проблем който имам от известно време - дано някой ми даде съвет. Нивото на антифриза ми намалява бавно - веднъж напълних до max-линията и го оставих, за 5-6 дена изчезна почти всичкиа антифриз. Сигурно тече/капе отнякъде ама е много по-малко и не се вижда откъде. Моля ако някой е имал подобен проблем да ми даде съвет - дали е възможно да се справя сам (не че е проблем да ходя в сервиз но нямям никакво време).

 

благодаря,

 

Замалко да забравя - колата е Фаворит 92-ра година :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

проблемът ти не е несериозен.

За да разбереш откъде изтича сутрин рано погледни за течове - антифриза се забелязва лесно точно на студено сутрин.

 

Прегледай:

1. под шайбата на водната помпа има една дупчица - сега е студено и ще го забележиш сутрин - ако тече оттам - водната помпа е тръгнала към смяна.

2. погледни си маслото дали не се увеличава и дали не променя цвета си към белезникаво. - това е проблем в главата и гарнитурата на главата.

3. Ако 1 и 2 са наред и няма теч по маркучите - остава да ти е проблем капачката на разширителния съд и оттам просто да се изпарява.

 

За 5-6 дена за да падне нивото толкова много - ми намирисва на ремонт на главата :(, но не прибързвай преди да разбереш точно какво е.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друга възможност. При мен течеше с подобна скорост, поради стар радиатор. Дошло му времето и протекъл. Не тече от едно място, така че да се види, ами от множество малки дупчици и се забелязва като се загледаш в него внимателно. Купих от онези прахчета, които се изсипват в казанчето за охладителната течност и сега вече не тече. Провери, дали не е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не забележиш теч от изброените места от колегите, и маслото не се е покачило виж капачката на маслото побеляла ли е. Има ли много конденз по нея. Ако да - както каза FAV135 се приготви за лошия вариант :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошия вариант с горене на вода се разбира по котления камък , който е се образува между електродите на свеща , в чийто цилиндър влиза вода , но с такива темпове не пада нивото ... най - вероятно тече от наколко места , които не се виждат отгоре - прехода между тръбата от радиатора и помпата , маркучите на парното в долният им край , радиатора както споменаха вече колегите и т.н.

Карах много време с изваден отдушник на картера и се образуваше споменатия конденз по капачката на маслото , тъй че тва не е 100% критерий за вода в маслото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

проблемът ти не е несериозен.

За да разбереш откъде изтича сутрин рано погледни за течове - антифриза се забелязва лесно точно на студено сутрин.

 

Прегледай:

1. под шайбата на водната помпа има една дупчица - сега е студено и ще го забележиш сутрин - ако тече оттам - водната помпа е тръгнала към смяна.

2. погледни си маслото дали не се увеличава и дали не променя цвета си към белезникаво. - това е проблем в главата и гарнитурата на главата.

3. Ако 1 и 2 са наред и няма теч по маркучите - остава да ти е проблем капачката на разширителния съд и оттам просто да се изпарява.

 

За 5-6 дена за да падне нивото толкова много - ми намирисва на ремонт на главата :(, но не прибързвай преди да разбереш точно какво е.

Успех.

 

 

Благодаря на всички, които отговориха със съвет на проблема ми.

Относно предположенията:

 

1. Не съм забелязал да има мокри петна под колата сутрин, затова предположих че едва-едва таи отнякъде.

 

2. Гледах маслото - не ми се струва че си е сменило цвета, кафеникаво е на цвят но аз го сменях преди 2 месеца и мисля че е нормално да не е почнало да потъмнява все още. За изсветляване мисля че не може да става дума.

 

3. Капачката ми е нова (3 месеца) - смениха ми я в ЕУРАТЕК защото капачката която имах преди беше с неработеща клапа и колата ми завираше водата като поработи. Откакто я смениха не ми е завирала водата. Дали това може да причинява проблема. :(

 

Май ще се ходи на майстор. Четох във форума, че майстор Симо от ЗООПАРКА бил добър и мисля да се обадя. Ще видим кога ще ме приеме за аудиенция :mrgreen: Между другото четох че работел и събота и неделя - ако е така ще е супер :lol:

 

Все пак ще погледна радиатора и капачката на маслото за конденз както ме съветват колегите. Благодаря още веднъж - ще пиша какво е станало. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симо ОТ зоопарка :minigun: :smt067 :smt068 :mrgreen:

сервиза му е ДО зоопарка иначе Симо си е човек. звънни му по телефона и с 2 думи като обясниш проблема ще се разберете хода да отидеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.