Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

шлайф


MadMax

Recommended Posts

Решил съм да шлайфам главата преди да е дошъл големия студ.

Колата е фелиция 1.3 карб 105 000км кара се на пропан бутан.

Та ако знаете къде се извършва такава процедура по София и качеството не е различно от цената-споделете.Благодаря

 

Раздела Бял списък е за споделяне задоволството от майстори и сервизи. Твоя въпрос касае евентуален ремонт. Затова темата е преместена в раздела за Фелиция. Желателно е преди създаване на нова тема да разгледаш по-подробно предоставените раздели ;)

Mishelle™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно но да попитам. На 105000 да шлайфаш главата? Защо? Това оправдание с големия студ не го приемам ;):D

Интересно ми е защото по принцип главата не се закача за щяло и нещяло и само при сериозни ситуации, че знаете са възможни много грозни случки около нея... :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за малко extra power ми се иска да го направя това упражнение

а за който каже-"карай я на бензин като искаш да върви"-ами на бензин НЕ върви-присецва яко и не мога да установя от какво/това като се има предвид че на газ мърка/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за малко extra power ми се иска да го направя това упражнение

а за който каже-"карай я на бензин като искаш да върви"-ами на бензин НЕ върви-присецва яко и не мога да установя от какво/това като се има предвид че на газ мърка/

 

Не си струва общо взето да го правиш за тази малко екстра пауър защото ще е наистина малко. А на бензин ти присецва яко щото я си признай откога караш само на газ? :| И познай какво мисли карборатора по този въпрос :D Общо взето не искам да говоря по тази тема че няма смисъл. Всеки сам си решава какво е най-добре за него. Позаинтересувай с колко процента метана те удря в мощността (15% ли беше) и смятай колко ще има да слайфаш главата... ;) Но каквото и да си решил - успех. И сподели резултатите после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на бензин ти присецва яко щото я си признай откога караш само на газ? И познай какво мисли карборатора по този въпрос

 

 

Е да ама не е точно така-обръщам на бензин на всеки 200 км/винаги изчаквам да свърши газта в бутилката докрай/;карбуратора е сменен с чисто нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра power-a, който търси колегата не е хич малко. Аз съм с шлайф 0.9мм (със същия мотор съм) и мощността не е много повече, обаче въртящия момент в ниски и средни обороти е чувствително по-голоям. Така че колега, давай! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом усещаш такава разлика хубаво. За мен просто не си струва без причина да се бута. MadMax бутай и си кажи мнението после :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде и кога му направи реглаж на карбуратора?

 

Със стария карб правеше същите магарии/ако това питаш/-беше прогорял от не добре регулирани клапани и се очакваше да изчезне проблема с монтаж на новия-но НЕ :?

 

А за шлайф-а ще видим-за сега не остава време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решил съм да шлайфам главата преди да е дошъл големия студ.

Колата е фелиция 1.3 карб 105 000км кара се на пропан бутан.

Та ако знаете къде се извършва такава процедура по София и качеството не е различно от цената-споделете.Благодаря

 

 

 

Довечера ще ти пратя на ЛС телефона и адреса на може би най-добрия шлайфист е Сф, хубавото е, че бачка и в почивните дни. Цената доколкото помня беше около 15-20 лв. в зависимост от мотора, намира се ориентировъчно след новия Практикер в Люлин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва ти регулировка на запалването и да ти погледнат карбуратора поне според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде и кога му направи реглаж на карбуратора?

Стига го шашкал човека бе брато :) От много доверен източник знам, че карбуратори като нашите в сервизите им закачат апарата, ти се кефиш там че мига нещо, после човека си го разкача от жиците, регулира го както от ХХ години го е регулирал, и си тръгваш щастлив като един съу4еник от бившия ми клас, като преди това си дал 20кинта.

 

Това ми го е казвал майстор, а иначе от собствен опит мога да кажа че колата въобще не я греят болтовете за бензина и въздуха. Карал съм със бензин завит докрай (беше се самозатегнал) и пак ми даде 10 просто на тея болтове едничката им цел е единственно и само малки обороти и разхода на малки обороти ;)

 

За шлайфа, туи не е човек без работа. И аз я шлайфах моята ама с малко, колкото да се изравни, но не е изпускала. Такива като нас се наричат манияци.

 

Аз веднъж като не бях спал, отидох на село и само викам дедо ае да ти сложим мотор от 1600 на ладичката :P Той не не аз я карам по нивите. Викам айде поне да и шлайфаме главата с 1-2мм. А той ми се накефи и вика ето ти един фар, ходи да го смениш :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - добрата шлайфбаза е в бившия международен гараж АРП - Малашевци ... друг е въпроса , че цените са солени. На автогарата в Орландовци шлайфах моита и още една глава и нямам забележки - хората си вършат добре и бързо работата и взимат сравнително малко пари / 45 лв. шлайф със смяна на гумички , припасване на клапани и смяна на водачи / , но ако не е крива главата или изгнила гарнитурата не я пипай , няма да вдигнеш мощността осезаемо / тва е лично мое мнение/

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.