Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Проблеми с окачването при октавия?


Gercho

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам едно директно питане и много бих се радвал ако някой може да ми помогне. Става въпрос, че преди година си купих Ауди А4, една наистина само по себе си хубава кола, но се побърках от ходене по сервизи. Не минава и месец без да се скапе някой от 8-те носача по окачването. Резултата е, че давам повече пари за носачи отколкото за бензин. :cry: :cry: :cry: Та се реших да я сменям поради което. Октавиите винаги много са ми допадали и съм чувал все хубави неща за тях. Но тъй като Шкода, Фолксваген, Ауди и т.н. участват в един концерн, ми мина през ума, че може и Октавиите да са с неподходящо за българските пътища окачване. Ще ви бъда благодарен ако споделите опита си в това отношение. Както и ако има нещо друго, което е редно да знам, като някакъв често срещан дефект/проблем или съответно нещо, на което обезателно трябва да обърна внимание при закупуването на автомобила. Иначе съм се спрял на Октавия 98-2000 година с 1.9 тди (90 к.с.) двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притежавам Октавия 2 закупена от Еуратек,в момента на 1 година, на 41000+км.

улицата, на която живея е много разбита и минавам по 10 пъти на ден. Отделно пътищата ги знаеш какви са... До сега нямам оплаквания от окачването, но не знам дали е като на Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е различно :) Според мен точно там е слабото място на Ауди - многото елементи в самото окачване, докато при Октавия-та е по-обикновенно. Моята е на 190К и нямам смяна по окачването освен 2 тампона на реактивната щанга (като пари...смешно!) Някои колеги се оплакват от кривене на спирачните дискове, но при мен такъв проблем няма. Ако имаш конкретни въпроси - давай на лично съобщение - ще се постарая да отговоря на всичко :) Иначе колата е 2000г. 1.9 ТDI но е 110 а не 90 коня - т.е. не е точно същата, на каквато си се спрял.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването поне на Октавия 1 е като на А3 и Голф4 - със стоманени носачи и накрайници.

При мен това беше едно от важните неща за избора на Октавия, а не на А4 или Пасат, които са на платформа В5 със споменатите алуминиеви накрайници, които като комплект идват над хиляда лева :(

Мисля, че и на Окатвия 2 е запазено това окачване, но нека някой запознат се изкаже, а за годините които търсиш е сигурно, че окачването е стоманено, около 3 пъти по-евтино и значително по-адекватно на нашите пътища :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мерси за инфото, написано в отговорите ви. Наистина ми беше от полза. Сега остава само да си намеря някоя подходяща красавица и да ставам пълноценен член на "гнездото на шкодарите" ;-)

 

Позадрави и до скоро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идвай в нашето гнездо!!Един приятел от такава А4-ка му побеля косата и след 4 месеца си купи Голф 4-който е идентичен с Октавията при всичко освен багажника,не си правете илюзии че щом изглежда по голяма вътре е по-широка,всичкото пространство е отишло в багажника.Успех!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.