Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

не ми пали 120Л


Mishelle

Recommended Posts

Щом казваш, че не върти, може да е от акумулатор, от стартер и т.н., но не и от свещите. Ако проблема е в акумулатора, то като дадеш на контакт:

1. не ти светват лампите на таблото когато дадеш на контакт и стартера не върти.

2. на контакт лампите светват, но изгасват след като стартера се опита да завърти.

3. стартера върти прекаленно бавно за да запали колата и след няколко завъртания сам спира (няма ток).

Ако акумулатора е читав, а стартера се ебава - в повечето случай докато се опитваш да запалиш лампите намаляват силата на светене, но не изгасват.

Ако проблема е в свещите (явно при теб не е), стартера ще върти, но колата няма да запали.

Има още няколко причини, които може да са причина за твоя случай, ама изброените са най-често срещани, пък и да тръгна всички да ги описвам - роман може да стане ;)

 

P.S.: Защо не помолиш някой да ди даде ток - бързо ще разбереш дали е от акумулатора.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА зареди го и пробвай пак, не бързай да купуваш нов. Само да кажа, че ако на стартера са заминали втулките пак върти бавно. Така че пробвай вариянта с даване на ток.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Като че ли и аз имам същия проблем с паленето наскоро ми се прецака електронното и в момента е свързана директно без електронно и пали още по-зле.

Но определено симптомите които си описал са като за слаб акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите са че до стартера не идва достатъчно ток, което не значи задължително слаб акумулатор.

Може да са нагорели контакти на бендикса или по-вероятно разхлабени/окислени клеми я на стартера я на маса (има една голяма жица от акумулатора към масата при мен беше клеясала яко там където се свързва с шасито и хич го нямаше тока)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро сменях точно тази жица за която говориш. Беше в окаяно състояние....

Смених жицата и на мястото където се хваща за шасито намазах обилно с грес, като преди това изшкурих мястото до блясък ;) за да не клеясва повече.

Въпреки всичко човече пробвай първо да си заредиш аку-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още като купих естелката преди месец, човекът рече: - Иде зима, да знаеш аку-то не е много-много аку.

Тая заран госпоДжата не можа да врътне, слязох и аз - ъкъ - не става.

Обааа-че, нЪл' чета тука и си рекох, дай да видим тая маса къде е избягала.

Миии, той кабелът закачен неправилно! На шпилката една желязна шайба, после ухото на кабела, после федерка, после гайка - е, как ще мине през ръждивата шайба.

Извадих всичко, зачистих и ги наредих - на шпилката ухото на кабела, после тая ръждива шайба, после федерката и гайката.

Пъхам ключа иии... нямах особени надежди, де, ама викам поне веднъж да палне че да не мъкна нов акумулатор пеша.

Пък то като врътна - ще ме отнесе!!!

Малка беля, ама на - спестих 44 кинта :)

 

Така че подкрепям съвета - прегледайте си закрепването на масата и редете правилно - на шпилката директно ухото на кабела, после разни шайби и гайки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е радвам се че някому е свършил работа моя опит :-)

Аз затова го и постнах, защото аз самият бях силно изненадан от ефекта след почистването на тази връзка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.