Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

каква да си купя?


Бигбой

Recommended Posts

Здравейте, мисля за коледа да направя подарък на семейството като купя шкода фабия. Може ли някой да ми каже каква да бъде бензин или дизел? Какви са лизинговите Условия и сервизът на шкода в БГ? :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕураТек имат доста изчерпателна информация по въпроса за лизинг-а :) Разгледай тяхната страница! Колкото до това - бензин или дизел... Направи си сметка, колко искаш да похарчиш. Ако въпроса не опира в паричките - купи Октавия :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зависи от какво точно имаш нужда :) Като гледам вече си се спрял на Фабиа ;)

По въпроса за лизинга се обърни към Еуратек, лизингът им е собствен и има възможност за двугодишен безлихвен лизинг, ако платиш 50% от цената на автомобила...Безлихвен лизинг не означава, че няма да има такса обслужване например.... За сервиза можеш да срещнеш много противоречиви мнения, аз лично съм доволен от Еуратек - София....

Дизел или бензин, това е доста сложен въпрос, вече се предлагат доста двигатели. Ако искаш да е дизел избери между 1,9 TDI - PD - 101bhp или RS, за бензин 1,4 16v - 101bhp или 2,0 - 115bhp... Аз имам много добри впечатления от тези двигатели! По-принцип бях доста резервиран към дизеловите автомобили, но в момента дизелите нямат нищо общо с тези от преди 10 години....

 

И не на последно място помисли и за екстрите, с които ще оборудваш автомобила си :) Към стандартните екстри на различните модификации могат да ти предложат темпомат, отопляеми седалки, парктроник, ксенон, джанти до 16" цола (като стават и 17"ки от Октавиа 1 като тук размерът може да бъде 205/40/17... знам от личен опит :lol: ), GT - пакет, кожен салон, кожен пакет, спортни седалки и др. По-добре кажи с колко пари разполагаш, че така цената удря 30 и нещо хиляди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам да струва около 23000лв. и да я взема на 5годишен лизинг. Спрял съм се на 1,9SDI 64к.с. или 1,4TDI-PD. Мисля да си взема Surprise. Какво ще кажете? :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам да струва около 23000лв. и да я взема на 5годишен лизинг. Спрял съм се на 1,9SDI 64к.с. или 1,4TDI-PD. Мисля да си взема Surprise. Какво ще кажете? :?:

 

1,4 TDI-PD - са три двигателя, съответно 51 kw - 69bhp и 59 kw - 80bhp и 55 kw (EURO 3)! Двата двигателя 51 и 59 покриват EURO 4, което е добре! SDI покрива EURO 3 и е доста бавен...

 

1,4 TDI-PD - 80bhp - най-добрият от изброените варианти според мен! Предоставя ти 195NM, което означава по-добра еластичност при изпреварване от другите два двигателя...

 

В България, обаче този двигател още не се предлага и затова ще те посъветвам да вземеш 1,4 TDI - 55kw или 1,9 TDI-PD - 74 kw - 101bhp.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не те разочаровам, обаче дизела 1,4 е три цилиндров. Ако имаш възможност вземи 1,9TDI 101 к.с. няма да съжаляваш в никакъв случай, много върви :arrow: малко харчи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае как би се държал биодизелът на съвременните двигатели, или как биха се държали съвременните двигатели с биодизел. Применрно 1,9 SDI 64 к.с., ще мога ли да го подкарам с биодизел? Чувал съм че в европа е много употребяван. Чртох че комънрейл не може да работи с биодизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах - върви си супер. Не съм усетил разлика нито в разхода нито във вървенето! По документация колата е пригодна за биодизел. 1.9TDI 90bhp.

 

Поздрави

 

PS: По непотвърдена информация биодизела на LUK Oil (с него съм пробвал) е 95% нормална нафта и 5% био.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В документите на колата /1.9 СДИІ пише, че може да работи със смес от моторна нафта и биодизел до 30% но е възможно да се увеличи разхода и да се намали мощността. Въпроса е струва ли си за 10 ст. на литър по-малко да рискуваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че зимата не бих сложил био не бих. Ама лятото си сипвам. Колата си върви добре, не се мъчи, не пуши. Пък и ако информацията ми е вярна (т.е. че само 5% е био) то няма и да се усети...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с екологията е умрЕла работа!

Застани в едно задръстване и виж излизащата чернилка... Башким си е за парите....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Биодизел нещо не ме кефи, и от къде сме сигурни, че отговаря на нормата CSN (DIN) EN 14 214?

 

Мисля си, че говорите за смесено дизелово гориво по нормата CSN 65 6508 от 02/2003. То съдържа дизелово гориво по нормата CSN (DIN) EN 590 и част биогориво (RME) по нормата CSN (DIN) EN 14 214 с две следващи концентрации:

 

- 5% биогориво RME по нормата CSN (DIN) EN 14 214 - с означение SMN 5;

 

- 30% биогориво RME по нормата CSN (DIN) EN 14 214 - с означение SMN 30.

 

Биогориво по нормата CSN (DIN) EN 14 214 може в различни съотношения да се смесва с дизелово гориво съгласно CSN (DIN) EN 590.

 

Дори и едно единствено зареждане с биогориво, което не отговаря на нормата CSN (DIN) EN 14 214, може да доведе до сериозни повреди в горивната система на двигателя.

 

На автомобили с дизелови двигатели, които са оборудвани с филтър за твърди частици , е забранено да ползват биогориво и смесено дизелово гориво RME.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.