Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

От къде да си купя алтернатор на старо.


jica

Recommended Posts

Питай колегата Спидо Рапидо - той има една Фелиция за разкостване, ама не знам какво е останало от нея - аз лично преди около година взех бензиновата помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често пъти е възможно да се ремонтира, зависи какъв му проблема. Ако искаш сподели. Предполагам обаче, че не ти се занмивана и направо искаш да си сложиш друг, то еднакво май ще излезе. Иначе аз имам добри впечатления от едно сервизче за алтернатори и стартери, ако има нужда може да ти кажа къде се намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че не е алтернатора ,а не стига ток до възбудителната намотка на алтернатора. Къде може да е проблема в контактния ключ или или в реле на таблото или някъде на друго място. Просто не знам каква е ел.схемата на алтернатора по точно онази част която окъсява възбудителната намотка към акомулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатора е постоянно под напрежение от една дебела черна жица захвната с болт 6 мм. , а индикацията на таблото е жълтата жица , която е включена в релерегулатора и това са всички жици , които отиват до него . Ако няма напрежение на дебелия кабел виж да не е вързан на минуса , щот никога няма да почне да зарежда така или да не е прекъснат някъде в снопа , който върви по десния рог ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е вързано както трябва просто към възбудителната намотка ток няма едно синьо кабелче което трябва да даде на четката положителния полюс, който се прекъсва от ключа или от реле на таблото когато няма контакт.Незнам как се прекъсва тока на възбудителната намотка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това синьо кабелче си излиза от самото реле регулатор ... земи си ново реле , смени го и всичко ще е 6 . Много е лесно на две болтчета се държи за корпуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах и с друго не е от него просто когато завърташ ключа подаваш на релето 12В а при мен тия 12В ги няма демек тока ми се губи между от контактния ключ до релерегулатора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та исках да питам каква е схемата от релерегулатора до акомулатора дали минава през реле на таблото или директно е вързана на контактния ключ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възбудителната намотка на алтернатора получава положителен потенциал след контакт през контролната лампа за зареждането на таблото. За това е важно тя да е изправна и да е точно 2 Вт. Без контролната лампа на таблото алтернатора трудно ще зарежда /евентуално при високи обороти само/. Това, че си пуснал директно +12В на D+ на алтернатора е неправилно. Пак повтарям там се получава напрежение последователно на контролната лампа.

 

Ако имаш още въпроси казвай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми схема от акумолатора до възбудителната намотка далиу минава през реле на таблото или директно отива на ключа през контролната лампа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми схема от акумолатора до възбудителната намотка далиу минава през реле на таблото или директно отива на ключа през контролната лампа.

 

http://www.skodaowner.org/forum/viewtopic.php?t=2380

 

тука трябва да има ел. схеми. гледаш>тарсиш>теглиш>:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да ми е прецакана контролната лампа въпреки че свети
- Не може. То това е работата на лампата - да свети! Ако откачиш кабела който идва от контролната лампа на таблото и влиза в алтернатора /в единия край на възбудителната намотка/ и дадеш на контакт лампата не трябва да свети, защото няма връзка с маса. Ако все пак тя светне, значи някъде проводника се е прекъснал и се е замасил преждевременно. Това че според теб не стига напрежение до възбудителната намотка надявам се да го установяваш с мултицет, а не с пробна лампа.

 

Не си написал като запалиш дали свети контролната лампа - ако тя изгасва значи връзката и с възбудителната намотка е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като запаля лампата свети а напрежението преди реле регулатора пада на 2,5V ако го меря когато не е включено в релерегулатора показва 12,4 а на акумолатора е 12,5 което ме навежда на мисълта че има лоши контакти дали е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , явно сам няма да се оправиш , защо се мъчиш , а не отидеш при някой алтернаторджия да ти реши проблема ? Аз лично мисля , че нещо вътре не е наред - имаш пробив , но не пълно късо и като цъкнеш контакта и от тез 12В не остава нищо. Незнам къде му подаваш ток и зарежда , но има пробив , не е просто реле и жица . Бих ти препоръчал един майстор срещу завод 6 -ти септември ако си в района ... със сигурност ще ти свършат работа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и такива неясни обяснения даваш, че не нищо не се разбира... Наистина като гледам по-добре иди при някой майстор, защото дистанционно е трудно да ти помогнем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Трябва ми алтернатор за шкода фаворит 1.3 от къде мога да намеря нещо на старо по-ефтино.

 

Ако не си намерил, ми пиши и ще се уточним за цената. Свален е и те чака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

газ 24 става ама с малко модове слагат се втулки защото закрепването на волговия алтернатор е с боолт 12 а на шкодовия с 10, а там където се захваща след като се опъне ремъка се срязва до 1см дебелина и се пробива дупка с бургия 8.

За сега работи много добре само дето още не съм отстранил проблема и съм на принципа включвам при тръгване и изключвам при спиране с една жица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.