Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Въпрос за Фелиция 1.3 пълен инжекцион


Guest restless

Recommended Posts

Предлагат ми такава кола 97-99 година (просто не мога да си спомня в момента, 1.3 Чешки пълен инжекцион + газова уредба Бош

 

Доколко тази комбинация е надеждна? Чувал съм недобри неща за шкодовите двигатели, отделно и за "сложните" газови инжекциони (примерно че на всеки 5000км трябва да им се сменят филтрите и са "капризни")

 

Най-вече ме интересува "надеждността" и доколко карането на подобен двигател има особености? Чета тука за опасност от прегряване на такъв двигател, макар досега да не намерих обяснение от какво може да се получи и как да се избегне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали колата си заслужава зависи главно от цената, състоянието на колата и пробега на двигателя. Чешки инжекцион няма, така че не се притеснявай - при този модел инжекциона е на Siemens, както на много други коли. Основното, което трябва да се има предвид е на колко хил. км е двигателя, понеже както много други малолитражни двигатели и този няма голям ресурс, т.е. примерно 250 000км са му максисмума преди основен ремонт.

 

Наличието на газова уредба е голям плюс,дори и да е обикновена /не вярвам да е сложен газов инжекцион/.

 

Кажи цена и дай снимки, така ще е по-лесно да се определи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали колата си заслужава зависи главно от цената, състоянието на колата и пробега на двигателя. Чешки инжекцион няма, така че не се притеснявай - при този модел инжекциона е на Siemens, както на много други коли. Основното, което трябва да се има предвид е на колко хил. км е двигателя, понеже както много други малолитражни двигатели и този няма голям ресурс, т.е. примерно 250 000км са му максисмума преди основен ремонт.

 

Наличието на газова уредба е голям плюс,дори и да е обикновена /не вярвам да е сложен газов инжекцион/.

 

Кажи цена и дай снимки, така ще е по-лесно да се определи.

снощи говорих с човека - мой стар познат, с когото не се бяхме чували от 1 година... принципно за 4-5000, стана дума, но принципно, първо искам да я видя с очите си...

97-99, около 100К км изминати, колата била най-луксозния модел на фелиция (някаква идея тома какво означава?)

Газов инжекцион Бош (попитах специално, защото се усъмних, подтвърди че става дума за уредба за 1500+лв)

 

"Похвали се" че преди месец му писали акт за превишена скорост - дигнал 160 по околвръстното :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което си написал, ако е истина - си заслужава. Но - ако е истина.

И дано не ги е вдигал тия 160 по дупките на околомръсното.

Какво значи най-луксозния е спорно - по принцип има и Фелиции с кожен салон даже., но тук сигурно става дума за изпълнение GLX

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен въобще с мнението на beliq_lebed ,че малолитражните двигателите издаржали около 250 000 км.Лично аз имам не един пример като говорим за стойности от рода на 400 000 км което е наи ранния основен ремонт който съм чувал и то е на Фелиция 1,3 карб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид конкретно Шкодовия двигател, не че като цяло не го мисля и за други. Все пак бих се радвал ако не съм прав и издържат доста повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то при положение че колата е на 100хил, едва ли трябва да се тревожа засега колко ще изкара двигателя :)

Нещо за тези газови инжекциони да кажете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лебед, има хора, които могат да скапят двигател и за 10 000 км., така че нещата са много относителни... Виждал съм служебни Фаворити на 600 000+ км., а Миро май споменаваше за 800+...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами супер е, че има газов инжекцион, само че нещо не се връзва - газов инжекцион Bosch ?? . Това е бензиновия инжекцион сигурно. то нали и колата е инжекция - нормално. Газовите инжекциони са обикновено италиански или холандски доколкото съм чувал и само те като отделна уредба струват 1000+ лева. Чудя се дали не е направена някаква врътка Bosch-a който управлява на бензин да е накаран да работи и на газ, само че тогава с кой инжектор работи, защото за газ и за бензин са различни като характеристики. За 160 км - не е чудно такива скорости на Фелиция. Напоследък карам Формана със 130 редовно и то с обикновена газова уредба, а Фелицията е по-ниска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.