Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

От къде вземате водата за изпаритела


jica

Recommended Posts

Колата ми е шкода фаворит и искам съвет от къде да взема водата за изпаритела така че да загрява максимално бързо.
На фаворита незнам каде точно се намира, но най добре е да се разклони от входа на парното и да го върнеш близо до помпата.В тоя случай зимата може парното да действа малко по бавно, но изпаритела ти ще загрее максимално бързо.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

водата се взима от маркуча който от задна страна при карбуратора отива към кранчето за парното .по точно изваждаш началото му и вместо него с друг маркуч свързваш към изпарителя,а от там с удължение /зависи от мястото/свързваш с маркуча към кранчето и водата първо затопля изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

водата се взима от маркуча който от задна страна при карбуратора отива към кранчето за парното .по точно изваждаш началото му и вместо него с друг маркуч свързваш към изпарителя,а от там с удължение /зависи от мястото/свързваш с маркуча към кранчето и водата първо затопля изпарителя.
Ако наистина фаворита е с кранче,а не да затваря клапата за въздуха просто не ми се мисли какво ще стане като затвориш кранчето през топлото и спреш циркулацията на водата. Май ще има обледен изпарител. Най добре е да го разклониш. З това има тройници за водата.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм го взел от парното по-точно преди него с тройници но ми се струва че не загрява толкова бързо колкото двигателя ако има начин да го вържа към водния кръг на двигателя който е преди термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да караш предимно на газ махаш U-образния маркуч мужду термостата и смутелния колектор и прекарваш водата директно през изпарителя ... парното става малко по - слабо , но за сметка на това изпарителя загрява за секунди ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това си мислех да направя но се притеснявах да не охлаждам водата на термостата и датчика и да показва по ниска температура от деиствителната, но всъщност това ще бъде докато загрее колата.

А парното не ме притеснява толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори и при затворено кранче водата минава през него от единия към другия маркуч ,а когато се отвори кранчето водата минава и през радиатора за отопление

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.