Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

120Л с пипнат двиг на Фаворит 1.3


wrcfan

Recommended Posts

Хайде и аз да се похваля най-сетне :D Април месец и сложих на 120-ката двигателче от Фаворит с мисълта да го барна тук таме,че много ме сърбят краката. И едва днес , след цяло лято перипетии и събиране на пари, завърших първия етап от силовия тунинг( e колата ми не стана 200 коня,но все пак...). Всичко на всичко ето какво съм променил по двиг-а: шлайф глава с 2 мм. , сменен газоразпределителен вал с бърз,спортен въздушен филтър, полусинтетично масло Кастрол Магнетикс и всякакви други части по двигателя, които си бяха за смяна, а преди малко ми направиха и дългоочакваната центровка на делкото и двигателчето вече мурка доволно зад задната седалка (между другото с бързия вал гласа стана леко,но много приятно агресивен,дори със оригиналното гърне, представям си какво ще е като сложа спортно :D:D:D ) И така динамиката се подобри,а разхода като че ли не скочи (извънградско с около 100-120км/ч ми гори 6л ). Дисциплината 0-100км/ч не съм я мерил но и това ще стане тея дни,очаквам да е около 14-13 сек. (за сравнение Пежо 206 2000г. 1.6 90к.с. ускорява за 13.4, което си е постижение). За сега ще си я карам така пък после ще видим какво ще става,защото идеи много,ама пари малко. Ако има някои мераклия от Шумен или Варна мое се дръпнем еи така за шоуто,стига да не е Миро с белия самолет(Хашек), шегичка :D Хайде довиждане за сега. Ако някои има въпроси да заповяда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, поздравления за хвърления труд.

Интересува ме, тъй като и аз мисля нещо подобно, но за обикновен 120-ов двигател.

Първо, какъв вал сложи, колко градуса, откъде го купи и за колко?

Второ - 2 мм шлайф не е ли множко - за твоя ДВГ може би е добра, но как стои въпроса с обикновения ДВГ 1174 куб. см.?

Трето, колко се вдигнаха мощността и въртящия момент според теб?

Четвърто, един технически въпрос - ризи и бутала от този двигател (136) могат ли да се сложат на 120-ов двигател, взаимозаменяеми ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,колега,със здраве да си я караш!

Гледам,че колегата PV ме е изпреварил с въпросите,от които и аз се интересувам-вала и двата милиметра шлайф.А нещо друго покрай бързия вал по газоразпределението правил ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега само така.

Аз от време на време ходя до Шумен , та може да направим една гонка с моя рапид да видим на практика за какво иде реч ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме интересуват тези въпроси - най-вее за спортния вал - дали става същия за 120-ковия мотор? Ако да - кажи колко пари и откъде го купи!

 

И пак - Браво, Браво, Браво! =D> =D> =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом става за двигател 136 на Фаворит, става и за за 120 - взаимозаменяеми са. Но спортните са доста редки и скъпи, затова питах какъв е. Иначе фаворитови валове се продават в магазините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, не оставихте моя градски на мира :)

И от мен поздрави за труда и резултата, ще трябва да се видим, когато се прибирам в Шумен (горе долу на 2 седмици). Ще ти пусна лично да не разводняваме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за 2-та мм.:аз така го купих двиг-а защото предния собственик го е карал на метан. Вала излиза около 200лв и ми го донесоха от Чехия с помощта на Миро (Хашек), за което му благодаря :D Срам ме е да си призная обаче не знам колко градуса е вала,само знам че е streetracing-версия,като следващата е вече за рали-бегачки и с него натоварванията са по-големи,което мен не ме устройва откъм финансова гледна точка (гори повече,двиг-а се чупи по-често и т.н.). Обаче не съм сигурен дали на 120-ковия мотор и на 135-цата валовете са взаимозаменяеми,трябва някой технически по-грамотен да каже.За ризите и буталата също не знам, трябва да сравниш диаметъра на буталото на двата двиг-а , обаче си мисля че няма да паснат,все пак единия е 100куб.см. повече. Мощността и въртящия момент са се вдигнали, но с какви стойност не съм сигурен, мощността би трябвало да е между 75 и 85 коня обаче за по-сигурно на дино-то (такоа май има само в София при Ники Златков). Абе честно казано не ми стига мощността ама и това си е нещо :P P.S. в Чехията могат да се намерят свякакви спортни валчета,буталца,моховици и т.н. за всички шкоди, стига да отиде някой до там и да си купи :D Айде ако има още нещо с удоволствие ще отговоря,ся отивам да издухам някоя западна колица из варненските улици :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колега аз също съм от шумен как не съм знаел аз съм с нормален мотор 120л ама искам да я видя тая машина от интерес и уважение към баба шкода ас се връткам всеки ден из шумен с една червена японка 120л с правени прагове (не е кой знае ко ама може да ме разпознаеш)та ако ако искаш да се срещнем не на старта де ! та може да ми пишеш на icq - 329179903 или ми пиши във форума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, за колегата от Шумен - kalin555, аз ще се връщам в Шумен на 07.10 за да гледам тренировките за "Валери Великов",тва се пада събота и същия ден се връщам към Варна. Ако искаш можем да се видим, аз ще съм спрял колата под моста за Новосел, сигурно ще съм там към 12:00 - 12:30 и направо можем да се видим там ако смяташ да ходиш. Болида ми е светло кафяв цвят,с правени прагове и обърнати жанти :D има лепенка SPARCO на предния джам. Ем тва е, ще се радвам ако се видим :D Чао за сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, за колегата от Шумен - kalin555, аз ще се връщам в Шумен на 07.10 за да гледам тренировките за "Валери Великов",тва се пада събота и същия ден се връщам към Варна. Ако искаш можем да се видим, аз ще съм спрял колата под моста за Новосел, сигурно ще съм там към 12:00 - 12:30 и направо можем да се видим там ако смяташ да ходиш. Болида ми е светло кафяв цвят,с правени прагове и обърнати жанти :D има лепенка SPARCO на предния джам. Ем тва е, ще се радвам ако се видим :D Чао за сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега радвам се че си обърнал внимание на писанието ми ама в събота съм до 2-3 часа на ба4кане и може би ще пропусна ама тва да не те тревожи освен това тая вечер ще си сглабям помпата на съединителя че се обновявам скапа се пущината та незнам дали изобщо утре ше се движа . инъче май съм я виждал твойта машина и се бях изкефил на джантите аз имам и друг авер шкодаджия от шумен той е и голям майстор по шкодите ама инъче е мързелив .та той също е с такива джанти. и сега може да организираме всеобща среща а и други шкодаджии знам от шумен навремето искахме и фен клуб да праим ама засега нищо . ако ти хрумне нещо на теб и на твои хора може да помислим. а за джанти да те питам мога ли да си намеря от някого или да ми кажеш кой би могъл да ги направи. извесно ми е как стават ама няма да мога сам че ако ми дадеш напътствия ще съм благодарен . а за срещане ........ ще го измислим а ако те видя из града ще ти свирна. чао засега и много емоции на ралито

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи джантите са ми от София и нито знам как се правят нито знам къде може да са направят.Сажелявам , че не мога да ти помогна градски. А пък ако имаш снимка на твойто "Порше" прати ми на мейла, ако можеш , той ми е посочен в профила, пък може да се разберем да се видим някой път като се връщам към Шумен.Айде със здраве :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.