Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Безконтактно делко - Фаворит


Guest

Recommended Posts

Здрасти,

 

Искам да си изясна нещо и ще се радвам на помощ :D

Интересувам се:

1) Безконтактното делко за Фаворит дали става без проблем на по-старите мотори?

2) Капачката от безконтактно делко същата ли е като на "новото" делко на М модификациите?

 

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 120-ка и отдавна карам с Фаворитово безконтактно делко - забравяш за грижи като смяна на ЧН. Единствено да те предупредя, че центровка вече се прави само със стробоскоп, нямаш възможност да я направиш статично, което не пречи делкото да се сложи правилно и колата да заработи и да се настрой временно с ухомера, за да стигнеш до някой със стробоскоп.

 

Капачката от делкото на М става на Фаворитовото, със следната разлика /незначителна за мен/ - 1) на капачката от Фаворит белега за 1ви цилиндър е на 180гр спрямо на старото. С каквато и капачка да си кабелите се нареждат като на Фаворит, а не като на 120, т.е 1ви цилиндър вече ти е откъм задната маска /точно на 180гр наобратно/; 2) капачката за това делко трябва да е червената /не черна като на 120/, тя е от друг материал с цел да издържа на по-високото напрежение създавано от тази система.

 

За да минеш към това делко ти трябва обаче и комутатора и бобината от Фаворит.

 

Ако имаш неясноти около монтажа свиркай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях госта, мерси за информацията!

 

А палеца същия ли е?

А някой пробвал ли е да слага капачка от Фолксваген, май стават или поне разликите са минимални..., щото последния път като си купих капачка от симеоновско беше голямо менте! Повече съм се зарекъл от там да не купувам.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палеца става. И по-добре стария а не от новите "найлоновите", които се "разбиват" за 2 дена. И капачката става. Бобина и комутатор са около 80 лв. нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бай Мето има и оригинални капачки, но са малко по-скъпи. Не виждам причина/нужда да слагаш от Фолксваген. Иначе Миро ми разправяше за един двигател, който купих от него, че бил с делко преработено с капачка и палец от VW, само че на мен не ми трябваше - така че ако не му е проблем може да го опгледне и да каже как става номера.

 

axl - питай Тодор /Satan/ да ти каже за при мене как е, той го е виждал и пипал на живо.

 

ПП: При мен комутатора стои точно до бобината и седи много удобно и изчистено там. /това за да не се чудиш къде да го монтираш./

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.