Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Идва зима, а шкодите ни се нуждаят от мод... ;)


Guest

Recommended Posts

Здрасти пичове, интересувам се някой слагал ли е ладов вентилатор на парното на ламборгинито и ако може да каже как се закрепва, разни врътки и приспособления, джаджи скоби кадето тръбва да се правят евентуално и т.н.

Защото нещо в последно време съм изключил и въобще не ми се мисли за нищо, а перката ми върти върти и по едно време почва да стърже така че ми заглушава музиката на макс и се побърквам.

Tiny беше писал нещо за помпа от рено 19 но не успях да го намеря, освен това ми се въртеше нещо и да сложа ладово парно на задния джам да не се поти та поне да виждам кой ме изпреварва, ама и то остана само проект, викам си ся тея реотани ме мързи да ги стържа ... аре после и то...

Въобще който каквито модове е правил, та да не кара с шапка шал и пуловера от баба, и да стърже стъклото от вътрешната страна (или по - якото - "Татиното я се обърни тати да забършеш отзаде с парцала"), да си признае за общото благо :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като за начало, т.е. като най-евтино и не толкова трудоемко - защо не свалиш вентилатора и да го почистиш и смажеш. Развиваш трите винтчета отгоре, откачаш му кабелите (записваш, кой от къде е) и го вадиш. Слагаш си го на масата у вас. Сваляш му перката. Отваряш моторчето. Почистваш статора и ротора. Капваш малко масълце (финно машинно) в двата края на оста, дето лагерува. Сглабяш, монтираш и си ... свиркаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата е от фолксваген каравел . сложил съм я само заради това че част от водата минава през изпарителя - той е монтиран на тръбите за парното с тройници . принципно на кола без газ няма смисъл да се слага , особено като се има в предвид цената и - около 200 лв втора употреба по симеон .

за вентилатора - разглобяваш си парното , изчистваш си радиаторчето отвън и отвътре (за последното го връзваш към градската водоразпределителна мрежа и отваряш крановете) , смазваш си втулките на вентилатора за да не скърца повече .

когато сглобиш всичко и монтираш куфара в колата наливаш антифриз и обезвъздушаваш . трябва да се появи парно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз правих тази прозедура с почистване и смазване на вентилаторчето , но не помогна . Оказа се че втулките са се разбили и затова се получава резонанс при втора степен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз разглобявах неделя парното да го чистя, от радиатора между ламелите излезнаха доста боклуци, но не се сетих да смажа моторчето на вентилатора. за задния прозорец и аз не съм измислил решение, пролетта бях намерил за 20 лв прозорец с реотани от Симо(майстора) и щеше да ми го сложи за 10-15 лв ама си викам ""то сеге идва лято на есен ще му мисля"" и сега като му званях каза че няма в наличност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За помпата... много кофти че е толкова скъпа. Вентилаторчето знам как се чисти няма смисал да го бележа аз го знам на изуст :) , ама ми е писнало да го чистя сваляй качвай всяка година като ***, затова искам някой да каже за ладовото моторче как го е преправял. Пък Corropt не си изпуснал много, тва реотаните е само прах в очите зимата виждаш само едни процепи :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш капака на багажника и там където е моторчето за чистачките има една ламарина, режеш я от едната страна с флекса и воала. А това където ти работи само 1 степен може да ти е изгоряло съпротивлението, то се намира там където се бучкат жиците в това така да се каже "табло" сваля се с 2 болта и си купуваш ново, ама според мене няма никакъв смисъл от него, или да се е откачила жица. Аз съм ги разменил жиците за да може 1 и 2 да са ми силното, защото иначе 1 е силно 2 е слабо а само 2 върви със реотани :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не можеш да го сбъркаш, то е едно бакелитено ли е кво е на него седят изводите дето се включкат кабелите, на 2 винчета е

 

Казваш че работи само на една степен, ако е само на бърза степен е от него, ако е само на бавна, ти се губи някаде връзка, в тоя случай ако не ти се занимава да гледаш каде се губи 2 рия + вържи жицата която има ток директно на моторчето аз така съм направил схемата му е това http://xs107.xs.to/xs107/06392/111ssas.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз да питам има ли да се продават лагери или другите неща като четки ама със стойките им някаде.мойто вентилаторче също е решило,че е самостоятелно и старже понеже са му хлабави лагерите и други неща и иска да излезе перката и опира.а без него нестава.ако някой има тези части или има продаващо се тихо моторче.да свирка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове вие мислите само лесния вариант, който е глупав при положение че ладовото моторче с перката май е 15лв ... аз за 48лв ще се оженя бе хора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ладовия мотор не може да се сложи директно- трябва да се преправи захващането му към перката. А с неговата перка не може да се монтира! Имайте предвид, ако си слагате ладово моторче, че е по-мощно и трябва да смени ампеража на бушона(2-ри), че и без това на него са навързани доста неща!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да ви кажа, че ново на Симеоновско струва 48лв.

В Пловдив цената за същото беше 36лв. ако не се лъжа,колегата Дончо иска да си го сменя та беше питал преди седмица две...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам едно ладово моторче, пробвах го преди време и се оказа, че върти мнооого по бавно, нищо, че е чисто ново :( Това бавно въртене не позволява на турбината да върти като хората и оттам ефект никакъв.

 

Може да съм набарал някво уникално смотано моторче, но все пак е чисто ново! и не вие ама изобщо.

 

Сега се сещам за нещо, дето определено има ефект - сложих един цилиндър от алуминиева печатарска плака вътре в тая черната коруба(кожуха на парното), като по този начин (според мен) се получава по-добра работа на турбината(по-бързо минава възду6ния поток )

Цилиндъра трябва да е с малко по-голям диаметър от перката - около един пръст от двете страни е ок.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не знаете производството на електрики за руските возила беше в Ловеч и ако пише Made in Russia е някоя колхозна шит :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове и аз да ви кажа как съм се преборил с топлото на шкодата .Та значи отказах се изцяло от оригиналния вентилатор .сложих си от москвич мисля абе едно такова цялото е капсоловано само откъм перката се вижда оста като я няма нали... Та занчи само там я смазах малко и сложих шкодовата турбинка (перката значи)и с налко сръчност успях да го монтирам на оригиналното място стърчи с 2-3 см. по нагоре ама става . Наложи ми се да изкривя леко рамото на чистачките което минава над парното щото опираше във моторчето ама стана. Общо за половин ден работа е всичко. И сега най интересното е резултата : значи 2 години вече не помня да съм имал проблем с парно нито се чува нито се вижда моторче ама никви грижи препоръчвам го на всеки шкода джия а моторчето се намира по всички вторични за 1-2 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да ви кажа още нещо на това моторче от москвича излизат 2 кабела единият е за бърза и другият бавна скорост а масата е на корпус значи предварително си пробвайте кое е бавно бързо (примерно с 2 жици на акумулатора )и после слагайте . Аз бавната степен не я ползвам. Само бързата както е на шкодата а за бавна ползвам резистора който си го има там на клемите на парното .който е мераклия може да си направи с друг превкл. 4 степени като ползвате 2-те намотки и резистора . освен мене един мой познат шкодаджия има същото моторче от около 5 години и също няма грижи то това е и негова идея . Та така мога доста да ви приказвам за топлото на шкодата ама засега толкова . успехи на всички.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А това където ти работи само 1 степен може да ти е изгоряло съпротивлението, то се намира там където се бучкат жиците в това така да се каже "табло" сваля се с 2 болта и си купуваш ново

 

 

ДА ЗНАЕТЕ ДАЛИ СЕ ПРОДАВА НЯКЪДЕ ТОВА ТАКА ДА СЕ КАЖЕ "ТАБЛО" ИЛИ НЯКОЙ ДА ИМА ЩОТО В БУРГАС НЯМА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много скъпо бе колеги аз си реших проблема вчера за 35 лв. Толкова ми излезе ново моторче за парното. По съвет на един колега съм покрил отвора от които влиза въздуха към вентилатора с тънка мрежа с цел да не влизат едри боклуци в вентилатора. В момента духа та ще ме отвее. Доколкото съм чувал слагането на по мощен вентилатор не помага защото се отнема топлината от радиатора доста по бързо и почва да духа хладничко. Чвно чехите са си го изчислили доста добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.