Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

каква скоростна кутия ?


tyny

каква скоростна кутия си струва да има една 120 - ка?  

19 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

наскоро се сдобих с шкода 120 с петстепенна кутия с мокри полуоски. докато се канех да монтирам кутията на моята кола и ми изпадна петстепенна кутия с сухи полуоски барабар с целия заден мост . въпроса ми е следния - коя кутия да качвам ? кое предаване е по- здраво ? за мокрите полуоски ми се струва че работата е по- малко . за сухите мисля че колата ще е по- стабилна на пътя . на сухите ще мога да сложа дискови спирачки отзад (някой слънчев ден , ако въобще имам време за глупости) . мокрите полуоски ми се струват по- здрави . при сухите лагеруването ми харесва повече и шума трябва да е по- малко ...

кажете какво изпускам като аргумент , за момента ми се струва че сухите че за моя фаворит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 глас за кутията със сухите полуоски понеже - най-вероятно е с 3,9 диф спрямо 4,22 на обикновената и на дълъг път ще стане по-икономична - тава от практична гледна точка; окачването със сухите полуоски е по-изпипано /все пак е измислено по-късно от Шкода/; край на проблема с барабаните; както и да го гледам със сухи полуоски ми се струва по-хубаво и по-истинско, за мен този въпрос не би седял на дневен ред, ако имах такава кутия. Единствено остава проблема с разкрачването, но доколкото съм чел тука Миро го е измислил и написал как се оправя, така че ноу-хау има вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай сухите полуоски! По-добре е с тях според мен! Аз съм с такива- сам ги сменях и не видях огоромно затруднение. Единствено трябва да помислиш за разкрача /----\ след това(ако има такъв). С мокрите няма да имаш проблем с разкрача. Помисли кои от двете скоростни са по-читави(да не заяждат скоростите при превключване).

Ей ако ти остане един къс прът(от скоростната кутия до лоста) в повече дай да се спазарим за него ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хашек май беше писал в стари теми че рапидовите (сухите) 5 скорости са по дълги от 120 ковите 5 скорости

скоростите са еднакви(или по-точно предавателните им числа),а диференциал е различен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си мислите че като са къси скоростите е по-добре??!? Аз лично съм фен на дългите скорости. Дори ме е яд че на Мица са къси. Колкото по-дълги скоростите толкова по-малък разход. Е, колата не набира, но пък друго е на магистралата да си на 2000 оборота друго е на 2500. Нали?

Освен това дали е по-добре със сухи полуоски е малко спорно! А резервни части? Лесно се намират за мокрите, но дали е така въпроса със сухите? Доколкото знам си е проблем.

Та човека сам да си прецени. Аз съм фен на масовото. То е изпитано и евтино. Екзотиката излиза скъпа...

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анкетата е неправилно построена. Най-добрата кутия си остава тази на Гардето - 4-степенна със сухи полуоски, а такъв вариант за гласуване няма :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса ми коя от трите налични кутии да качвам на моята кола . 4 степенна със сухи полуоски нямам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

монтирах си 5 степенната кутия :)

спрях се на тази с мокрите полуоски .

тази със сухиите ще я монтирам на едно идеално купе от старите (вертикален стоп) . това е новия ми проект - шкода 120 с фаворитов двигател и 5 степенна кутия .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Po princip ot tehni4eska gledna to4ka suhite sa po dobri, no vij za drugata kotiq proqvqvam golqm interes.Ako re6i6da q prodava6 kaji ne6to za cena pls !!!!!

 

Прави ли ти впечатление, че в този форум потребителите пишат на кирилица? Опитай се и ти да го правиш.

Odin

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки интересуващ се знае че сухите полуоски са по издръжливи но се разкрачват. По думи на човек на които вярвам мокрите полуоски издържат до 100 конски сили което за повечето проекти е напълно достатъчно. Както вече беше казано кутиите като цяло са еднакви единствено диференциалите са различни. Мокрите са 4,22 сухите с 3,9. Друго което мога да кажа от личен опите че моята кутия е с мокри полуоски 5 степенна но с диференциал 3,9 (някога е сменян така купих кутията). Да има икономия обаче стандартният 120ков мотор идва леко слабичък за този диференциал. Ускорението ми е направо зян. С 4,22 се понасяше сега си е направо тромава. Ама дано всичко да е наред лятото и този проблем ще се отсрани с поставянето на друг аграгат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно имам една пет степенна кутия с мокри полуоски - ако те интересува пиши ми лично съобщение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.