Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

След Нова година - само с EU 4!


baijoro

Recommended Posts

Днес прочетох в "24 часа", че от 01.01.2007г. нови коли в България ще могат да се регистрират само ако отговарят на Евро4. От съюза на вносителите казват, че това ще увеличи драстично цените на новите автомобили - с около 20%.

Освен това трябва да имат поне 2 еьрбега и ABS.

Това означавало, че Лада, Дачия Логан и Фабия SDI не могат да се продават в този си вид.

Каква я чакахме - каква стана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да ти кажа това е проблем на хората дето си ги купуват тези коли.моя проблем е,че след малко време ще кажат,че и коли от преди 90 та год не могат да се карат.и който иска да кара ще минава на комисия и пак кинти ,кинти и .т.н.

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам нищо лошо, хората ще забранят вноса на каручки и след 20тина години ще караме по качествени коли. Аз почти се бях отчаял че никога няма да се отървем от Дачийте и Ладите, дето дори и новите возят като лада на 25 години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква я чакахме - каква стана...

 

Човече, така ще ни го забият по разни точки, параграфи и алинеи (и кви ли не още неща...), че свет ще ни се извие! Аз лично нямах желание да се присъединяваме към ЕС, а да си довършим АЕЦ-а в Белене, да направим още една и да продаваме ток на Балканите, да развием туризма и селското стопанство! А сега - требе да затворим съвсем нормално работещи блокове в АЕЦ, имащи още 5+ години експолоатационен период и да плащаме прескъпо ел. енегрията, само щото Франция иска да си пробута тoка от АЕЦ-овете в Рунъния :) Тъпо, а! Та...ЕС определено ще ни го набие, смятам аз (е, има и положителни страни на обявяването ни за член на ЕС, ама...)...

А иначе - аз лично искам да забранят внос на коли над 5 години!!!!! Че нали все пак аз коли си говорим тук, макар аз малко да се отплеснах към омразната ми политика :)

ПОздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми то еу ще се разформирова след някоя друга година.аз сащо ниукога не съм искал да сме в него.ще купуваме хляба по 0,40 евроцента вместо 0,60 стотинки.мразя еврото.искам лева.абе мани бегай деба и тъпия съюз.внуците ми ще живеят добре.ако дотогава е жива тази прогнила земя.аиде по живо по здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме интересува бензина, дизела, пепсито и цигарите колко ще станат. Друго не ме засяга :)

 

Ша рипат, човече - повече от прилично! Лошото е, че заплатите ще рипат с мноооооо по-бавни темпове :) Те от това шъ ни болят задниците!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли един жълт вестник, па бил и 24 часа, може да "казва" какво ще стане. Да прогнозира е едно, а да стане факт е друго. Все пак още по наредбите и законите към даден автомобил не могат да се предявяват изисквания към техническото състояние, по-големи от тези в сила при производството му.

Що се отнася до мнението на zloQQ не мисля, че може да се оправадае и не би била правилна и справедлива забрана за внос на коли над 5 години. Малко прилича на "Пази Боже сляпо да прогледа" - всеки който си купи по-нова кола, почва да говори, че старите коли трябвало да ги забранят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Що се отнася до мнението на zloQQ не мисля, че може да се оправадае и не би била правилна и справедлива забрана за внос на коли над 5 години...

Справедлива, несправедлива и това ще стане! Например в Словакия има забрана за внос над 7 годишна бензинова кола и над 5 годишна дизелова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забраната няма да реши проблема с остарелия автопарк. А и със Словакия не можем да се сравняваме като доходи, икономика, стандарт на живот. Една забрана е логична, ако страната примерно произвежда автомобили и така иска да си защити производството. Сега да спорим и да твърдим кво ще стане и кво няма е само чесане на езици (безсмислено). Като (ако) стане ще му мислим, но смятам, че една такава забрана вече няма да мине толкова безнаказано, като смяната на номерата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще мине, защото българите сме овчи народ! :evil: Я ги вижте унгарците как се надигнаха сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с Euro 4 май се отнася само за бензинки и Euro 3 за дизелки. Щото и досега си продават дизелки с Euro 3 из европа. Освен това "24 часа" и "Труд" се четат между редовете. Т.е. изобщо не трябва да им се вярва. В добрия случай докарват 20% истиност...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с Euro 4 май се отнася само за бензинки и Euro 3 за дизелки. Щото и досега си продават дизелки с Euro 3 из европа. Освен това "24 часа" и "Труд" се четат между редовете. Т.е. изобщо не трябва да им се вярва. В добрия случай докарват 20% истиност...

 

Поздрави

 

Доста си прав,брат`чеда е автожурналист(Божан Бошнаков от АМС,Скорост (Виктор) сигурно го познава) и ми обясни, че повечето подобни материали са малко или много платени.Освен това,в същия материал пишеше, че Логан (ех пак говоря за този Логан :lol: ) Дизел нямало да се продава в БГ след 2007 заради въпросните норми на ЕС - е същия Логан се продава в Германия независимо от това какво пише "24 часа".Освен това, направи ли ви впечатление,че имаше цитати на вносителя на лекотоварните Фиат Дукато,който обесняваше,че колите му щели да поскъпнат с няколко хиляди?Колко нови Фиат Дукато сте видели вие по улиците?Аз лично не повече от 2 и това ме навежда на мисълта,че просто човека си е платил за материала с цел поне малко да си повиши продажбите преди влизането в ЕС.Не знам може и да не съм прав...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до мнението на zloQQ не мисля, че може да се оправадае и не би била правилна и справедлива забрана за внос на коли над 5 години. Малко прилича на "Пази Боже сляпо да прогледа" - всеки който си купи по-нова кола, почва да говори, че старите коли трябвало да ги забранят.

 

Ами то и моята кола е над 5 години вече, а и не съм я взимал нова (демек - още съм сляп и не съм прогледнал) :smt080 Ти все едно не разбра за какво говоря - имам впредвид ВНОС на автомобили над 5 години. Не да забранят да си караме колите. Иначе си прав, че няма да се реши проблема с остарелия автопарк - просто вече е късно!!! Ние сме боклучарника на Европа по отношение на автомобилите, но поне ще секне вноса на мизерните коли. Говоря за т.нар. "еди-каква-си-кола-1994-на-ххх.ххх км-всички-екстри-без-кожа-НОВ-ВНОС". Аз лично не бих взел кола на 5+ години, кой знае как карана и поддържана, да не говорим, че всеки, който е бил на някой от автопазарите в чужбина е виждал, какви коли пазаруват "наще хора" - ударени (в доста случаи - са да не ме разберете накриво), защото е по-евтинко...да не говорим за моторите - особенно тези дето идват от уса. Знам, че много хора нямат пари за нови коли (аз също), но защо да купуват коли на 10+ години, а не на 2-3 или 4? Пък и нали и за природата трябва да се грижим... Ама както и да е - то за това няма да се оправим... А иначе може да роптаем и да викаме - "абе я да си е*ат майката тея - нема да спазвам еди-какво-си!" Искаме заплати като на "запад", а в същото време не искаме да спазваме тяхните правила :smt120

Като "влезнем" в Европа - ще видим :smt025

Аз лично се надявам на повече хубави неща, но...знае ли човек

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах гледната ти точка Велко, но имай предвид, че от 1996 г. качеството на новите модели автомобили доста падна - не като сигурност на пътниците, а като надеждност и дълготрайност на части, възли и агрегати. А резервните части ги правят още по-скапани, пък и направо ментета. Та в един момент може да се окаже, че с една нова кола на 5 години имаш същите или по-големи проблеми и с една стара на 15-20 г, но добре поддържана. Лично аз предпочитам втория вариант. Що се отнася до ударените, така е - ама затова не се прави отиваш, правиш едно кръгче и я вземаш. Аз като търсех да купя кола през 1999 г, гледах около 15-20 коли, в продължение на 1-2 месеца. Накрая и на майстора дето му ги карах му писна от мен. Да чукна на дърво, че колата нямаше големи дефекти, ама пак имаше проблем със задните спирачки поради фалшиви накладки. Тук имаш право - но не са виновни колите според мен, а разбойниците, които ни ги пробутват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа - аз също предпочитам по-стара, но добре поддържана кола :!: Но заради състоянието на нашия портфейл, получаваме не добре поддържани автомобили, а боклуци...за съжаление. Това е което имам впредвид - обираме мизерията и я пъхаме в България. Аз това не искам! За качестовото съм напълно съгласен с теб! Колата, която карам тук е като дискотека през месец - все за нещо требе да се ходи в сервиза (там вече ме познават, а предполагам...не само мен)...а уж требе да е хубава тая кола...ама електрониката е бъгава! Ама със Шкода-та случих :smt025 Щом за 190К има само една смяна на дискове...

Оффф - надявам се да сте пийнали по една бира на срещата - аз я полях преди малко с 3-4 пенливи чаши, в компанията на календара :smt030

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко нови Фиат Дукато сте видели вие по улиците?Аз лично не повече от 2 и това ме навежда на мисълта
- А да си обърнал внимание, че вкички бусове на Speedy са Ducato? Им доста такива из София /не знам ти къде не си ги виждал/ - евтини са и ги купуватмного.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве то ние винаги нали се напъваме и се мъчим сами да откриваме топлата вода и ме съмнява , че това е поредната "поръчкова" изцепка на вносителите на нови автомобили.

То лошо няма да е така - всеки иска да има нова кола, но дали може да си я позволи?

Получава се като с таксите за теглене в брой от банкоматите - голяма сума на таксата за теглене в брой за да може да те стимулират да плащаш с карта.

Прекрасно - само дето в 90% от случаите нямаш такава възможност.

А когато решиш - става толкова бааавно:)

Та и тука така - идеята е добра но да увеличат и малко доходите, защото иначе колата става лукс кактот беше преди 89 и да не стане да чакаме за ред и цвят с години:)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще си купим по една Фабия или Октавия RS и ще се оправят нещата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Големия проблем в БГ не е колко стари коли се внасят и се карат, проблема е че огромната част от колите по нашите улици са неизправни в някаква степен.

Това застрашава не само собственика на неизправна кола, а и останалите участници в движението. Само обърнете внимание с какви скапани гуми карат много автомобили, включително и много западни.

Да не говорим как се замърсява околната среда от недобре регулирани смеси, от течове на масло и т.н.

Няма нищо лошо да си джиткаме и с коли на 50 години, стига да са наред ... btw в Германия още си карат Голфчета 2ка и разни такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големия проблем в БГ не е колко стари коли се внасят и се карат, проблема е че огромната част от колите по нашите улици са неизправни в някаква степен.

Това застрашава не само собственика на неизправна кола, а и останалите участници в движението. Само обърнете внимание с какви скапани гуми карат много автомобили, включително и много западни.

Да не говорим как се замърсява околната среда от недобре регулирани смеси, от течове на масло и т.н.

Няма нищо лошо да си джиткаме и с коли на 50 години, стига да са наред ... btw в Германия още си карат Голфчета 2ка и разни такива.

Че и аз още си карам Шкода 79 набор, която нито капе, нито пуши като някои автомобили от 90+ година :mrgreen: Верно гумите ми не са чисто нови, ама си правя сметката къде как и с колко и до сега не са ме предавали никъде, нито съм застрашавал някой. Та напълно подкрепям мнението за поддръжката на автомобилите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в поддръжката. Проблема е в контрола! Всеки знае как се минава на преглед. Навремето отивам със 100S-а на преглед, а ония чифут (90та година се минаваше само през КАТ!) вика "Ще мерим ли спирачките?". Ама се нахилил, явно смяташе че ще изкара някой лев. Викам му "ще мерим". Умря от мъка. Спирачките бяха в норма (и ръчната!). Поогледа се с кво да се заяде (туку що беше боядисана и с нови гуми). Като не намери друго каза "Ще мерим газове". И газове мери. И те бяха в нормите (за 1990 година). Гледа, въртя и ме изрита. Но това беше тогава. Сега буташ 5лв и си готов. Може и колата да не караш...

А аз и до ден днешен си настоявам да стъпя на валците да ми проверят пирачките. И си ги следя....

Та искам да кажа, че ако контрола е като хората и трошките ще изчезнат. Едно време бащата го върнаха от преглед заради .... третия стоп! Не бил фабричен, не можело така. Ето това е което загубихме от "прехода" - реда! Другото хич не ми и липсва...

 

Поздрави че се отплеснах в грешна посока....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги трябва да се минават валяците да се видят спирачките иначе някъде можеш да се ботурясаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.