Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Пазете се от този форум!!


drift

Recommended Posts

Попаднах в комплексарската обстановка на www.tuning.bg в следната тема http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=43285 моля ви пазете се,избягвайте този кретенски форум пълен с недорасли идиоти и комплексари които единственото което могат е да се заяждат,и нищо смислено не могат да кажат.Аз лично се отказвам да пиша там!!!Съжалявам за безмислената тема,но наистина там е много зле там работата!!Направо съмй изненадан,че има толкова ограничени хора там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам,симпатични хорица има там... :evil: Лафове от сорта на "тракащо чудовище" и "Шкодичка - лайно"!Комплексари...пълни комплексари.Весела работа... :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно си е че между Ауди А6 и Супърб няма база за сравнние, аудито е светлинни години по - напред дори и само защото не е сглобявано в чехия. Фабриката в чехия е на VW но производството само е контролирано от работници на VW, колите се сглобяват от чехи, който не могат да бъдат следени 24/7 и да факт е че фелициите 2000год са по 2500 -3000 лв а аудитата80 по 4000 -4500

 

Вярно че с малко кофти тон говорят в тая тема, но реално погледнато шкода си е кола само за заклети фенове, другите не могат да оценят кефа от това да караш колата със зелената стрела :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абсолютно не съм съгласен,че като е сглобявана в чехия е кофти кола.при това както и шкода така и вс на vw без порше доколкото знам се сглобява и в мексико.другото е,че млада болеслав е един от най-модерните автозаводи в света.иначе съм съгласен,че шкода не е ауди не и порше.ама е една доста прилична кола във всичките и модели.и си запълва ниша в която е може би лидер или един от лидерите на пазара.общо взето шкода си е шкода.

общо взето потвърдих мнението ти само,че твърдя ,че не е само за фенове а за хора с пари достатъчно за такава кола.приятна на вид и т.н.абе вива шкода!!!!!! :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мах , и ти говориш наизуст повлиян от малоуните писания на празноглавци , които по цял ден се чудят ква циганиика да метнат на някой стар таралясник та да изглежда излязал от NFS Under ground :evil:

Айде разгледай мобилето и ми намери една Фелиция за 3000 лв. 2000 г. и после пак ще говорим ... друг е въпроса защо голо VW '92 се продава на цената на Опел или Шкода след '96 пъкани с възглавници и електрики - явно наще джамбази не споделят схващането , че това е народна кола ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък обичам да оприличавам такива хора като "селяни" :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека си пишат.

 

Преди години (по точно февруари 2002ра) като се прибирах от Белгия и докарвах Vectra-та на влизане в София ме спря ченге (беше видял транзитния номер). И се почна "Документи и т.н.". Изсипах му цялата папка (а тя беше доста дебела) и му казах да се оправя. Той гледа, гледа и вика "Що взема Opel? Не можа ли да вземеш нещо по-така - Ауди, VW?". Отговора беше "НЕМА ПАРЕ"...Та още от тогава разбрах, че голяма част от хората в Бг не разбират нищо от коли. За тях има VW, AUDI, BMW, MERCEDES. Всичко останало е боклук. Като взех Шкодата доста подобни комплексари веднага задаваха въпроса "Що Шкода?". След 5мин разговор в който им се обяснява, че двигателя е VW, че колата върви повече от прилично, че возията не се различава от останалите а и разхода е много приличен (меко казано) почват да се почесват и казват "Аааа, ми то не било лошо....".

 

Абе накратко - майната им на комплексарите. Нека си карат прехвалените каручки. Пък нас нека ни е зле ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяяяяяяях ХАХАХА! Сега мисля че има и разбиращи хора, но не мисля че няма подрастващи организми, които си викат "Ей сеа ша си купя Галофче и ще го накича като едновремешна Лада" :mrgreen: . Предимно са такива. Но все пак неможе и без тях- нека пишат и да ни радват :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобна случка като на PRR:

10 минути след покупката на Шкодката, се запътваме с един приятел към КАТ.

Той кара аз гледам вси4ки документи- сглабям подреждам - аве готов за всичко.

И по Андрей Ляпчев ( тая която е от Младост към Дървеница) един се подава явно видял транситните номера и ни спира.

И излизат още 3 ма и се започва - документите на колата и на шофьора.

И давам аз всичко подредено и им казвам кото ви трябва е тука е.

И гледат книжката на приятеля и казват - всичко е ОК със шофьора.

Да видим колата и застават отпред.

няма и след 5 секунди единия казва - "Аве що взе Шкода ве? Мноо пари си дал явно? Колко даде? Те само таксиджии купуват?"

Мрънкам аз нешо , щото бързам за КАТ.

В този момент единия казва - я дай да го видим отпред на какво прилича това!!!.

Вдигам капака и ония 4 почват - бах тоз двигател - може ли да запалиш.

Паля - ииииии много добре - а върви ли?

Ми викам не съм карал ма съм доволен по принцип съм се интересувал и съм се возил и пробвал.

"Бре тия Шкоди глей кви неща правят ве" - коментар на не включвал се досега в разговора катаджия.

След още няколко реплики 3 ма от тях с наведени глави и коментирайки нещо си отиват в патрулката ( говореха нещо за колата но не можах да разбера какво).

Последния ми подава папката и казва - " Аре със здраве да я караш, макар че аз много вяра и нямам на тея"

Нямах време да го питам ,защо така при положение, почти не се интересуват от марката , но извода му беше изчерпателен за мнението му :)

И накрая - причината да ме спрат беше да видят документитена колата.

При положение, че аз съм собственик и навсякъде пишеше моето име - нито един не ми поиска личната карта - яавно "колата на която нямат доверие" им беше отклонила вниманито от служебните им задължения:)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз толкова ограничени хора не съм виждал!!!И аз съм се сблъсквал с такива мнения като взимах мойта ама сега я карам и си свиркам!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те там знаят само 2,3 марки дето чували че уж много вървят-и азиде всички сме РАЦЕРИ с по 300-400кончета под капаците и цял ден в даскалото си чешат езиците с коли-таз колко върви оназ колко върви!На мен примерно много хора са ми казвали-ЗАЩО ШКОДА бе-като се качат и ги повозя-МАЛЕ ЧОВЕК МНОГО СЕ НАДЪХАХ ИСКАМ И АЗ НЯКОЙ ДЕН ДА КАРАМ ТАКАВА.Има и други който казват-страшна е колата брато-ама те мацките не разбират и като чуят ШКОДА.....Друго си е сега МЕРЦЕДЕС или АУДИ или БМВ и друго си е сега ако караш такива коли-друго си е Шкода.Аз им отговарям-йиви здрави караите си 5-10 годишните БМВта и се кефете че отпред имате емблема БМВ и тн-мен такива простотии от сорта какво харесват(искат)жените просто не съществуват-не тъпите п.... командват парада а аз!Не съм им умрял за едното е...е!Те повечето хора не разбират нищо от коли и сравняват само конете-нямат си и понятие от въртящ момент и тн!Всичко е до задкормилното устроиство-ако ще и 500 да е колко ще върви из нашите пътища(не магистрали)200-220 че то и моита върви толкова!Да не излиза като хвалене или надуване но точно такава случка имах вчера!Отивам за варна да запиша магистратура и взимам със себе си един съотборник.То момчето никога не се е качвало във Шкода(тяхните имат манги и кара мерцедес и бмв)че така де качи се в Шкодата и ме пита-Много е яка човек ама защо Шкода!Аз тъкмо почвамн да му обяснявам и покраи мен буквално прелетя БМВ7серия последния модел-Аз млъкнах и му казах-СЕГА ЩЕ ВИДИШ ЗАЩО и даи здраво!И какво се получи-200-230 скорост-разбира се на дългите прави БМВто ми дърпаше но когато доидат завоите(то не че има много трудни завои)-интересното беше че имаше повече трафик-разбира се БМВто мачка и там но какво се получи в един момент точно преди да стигнем аксаковския баир баварката и аз (около 300метра зад нея с 220)настигнахме ТИР-отсреща идваше кола и какво се получи-БМВто не можа да си рачете енерцията-вярно много бързо набира но все пак аз съм с 220-намали-уби си скоростта и изспревари -аз зад него без да си убивам енерцията и след това го минах и него и след това на аксаковския баир на завоите му дръпнах още поне 200-250 метра!И така чак до магистралата където излязох поне на 200метра преди него-наистина до Табелата на Варна въпреки че от летището до Лукойл набрах 225 БМВто беше зад мен но неможа да ме мине!И какво става спирам аз на светофара на Елпром(в лентата за направо отляво-а БМВто спира от дясно с 1 кола пред мен-нея лента по бързо се изтегляше)И какво да видя-не мога да повярвям-ГЪЗАРА С БМВ 7 СЕРИЯ си свалил очилата отворил стъклото и ми гледа Шкодата с невярващ вид-аз се обръщам към авера(който се беше поизпотил) ми и му казвам-ЕТО ЗАТОВА СИ ВЗЕХ ШКОДА-ето в такива моменти получавам ДУХОВЕН ОРГАЗЪМ!И той като ми казва-ей човек и аз искам да си купя такава кола!Аз му кавам предимството ми е че си знам перфектно моите възможности и тези на автомобила а и познавам пътищата на БГ(поне 80%) като 5си пръста-ето тогава се получава перфектната комбинация!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Фабия РС-1.9ТДИ-ПД-няма силови подобрения има сложен K&N филтър Аполо серия за точно този двигател-но той без чип(промяна на софтуерните настроики едва ли върши по-добра работа от нормалния филтър-заради дебитомера) 131(130)коня е заводски.Аз съм замислил подобрения по двигателя но на малко по късен етап!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно си е че между Ауди А6 и Супърб няма база за сравнние, аудито е светлинни години по - напред дори и само защото не е сглобявано в чехия. Фабриката в чехия е на VW но производството само е контролирано от работници на VW, колите се сглобяват от чехи, който не могат да бъдат следени 24/7 ...

 

Приятелю ... в голяма грешка си ... незнам кви са разликите между Супърб и А6, но ще ти кажа две думи за сглобката ... някъде бях чел, че сглобката на Шкода е най-добра в цялата VW group именно защото в завода работят чехи ... ти в Германия кви мислиш, че работят - чистокръвни арийци ли? :D

Нищо подобно - в такива заводи работят предимно турски гастербайтери и всякакви чужденци, защото това никак не е престижна работа там ;)

Аз имам приятел, който докато учеше, работеше в завод на Мерцедес.

 

А за Ауди А6 - вероятно е по-хубаво в някои отношения от Супърб, но бъди сигурен, че в съотношението цена/качество въобще нямат допирни точки ... казано с прости думи - Аудито със сигурност е много по-скъпо и може би е малко по-хубаво :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Фабия РС-1.9ТДИ-ПД ...

 

Много сериозна кола е това ... аз съм се возил на Фабия ТДИ 101 кс и върви страшно много ... и на Голф 4 ТДИ 130 кс - и той върви адски добре ... а Фабия РС, с тоя мотор, направо не мога да си представя как ще дърпа :D

 

Между другото - имаш ли идея, Фабия РС има ли разлика в окачването в сравнение с нормалните Фабии, има ли някакви по-спортни елементи освен джанти/гуми, спойлери и т.н.

 

Айде и със здраве да я караш готината Фабийка :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че има.Разликите не са само в РСовите брони и тн.1-има 6степенна скоростна кутия-спортно окачване(което мога да твърдя е супер стабилно-нямам никакви проблеми и със 180 и със 200 да взимам но отворените завои-стои като залепнала на пътя-на магистралата сум пускал волана с 200 и си върви в права линия!Джантите са 16ки с гуми 205/45!Има друга ауспухова система!Има ксенонови фарове.Аз дулгите крушки ги смених с Филипс Блувижън(дадох 70лв)да ти кажа минали покраи Блувижън-светеха жълтеникаво но на фона на ксенона синеят-но има разлика в осветяването поне с 5метра светят по-далеч.Другата разлика е спортните седалки-педали-кожен волан и скоростен лост!Това са като цяло разликите-не са малко!А за Голф4 130 коня-има един приятел в добрич с такъв и сме се дърпали да сравним колите-Голфа е по-тежък!Пуснахме се 3пъти-от плаващ старт,от място със изключени системи(АСР) и от място с включени системи-и на 3те дърпания фабията е с кола,кола и половина пред Голфа!Фацата е че за такива пари трудно може да се намери Автомобил със такива характеристики-ксенон,салон двигател 6ск и тн.Говоря примерно.Понеже ако имах наведнъж парите може би 10ки други варианти щяха да излязат но на лизинг когато нямаш толкова пари а искаш ново-колата е БИЖУ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат чете там та бях отишъл един път на една среща на ОМВто на Бояна... повече няма и да ида то там всички карат ферари маранело ф незнам си колко :evil: при положение че наистина половината нямаха и книжки де :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че има.Разликите не са само в РСовите брони и тн.1-има 6степенна скоростна кутия-спортно окачване(което мога да твърдя е супер стабилно-нямам никакви проблеми и със 180 и със 200 да взимам но отворените завои-стои като залепнала на пътя-на магистралата сум пускал волана с 200 и си върви в права линия!Джантите са 16ки с гуми 205/45!Има друга ауспухова система!Има ксенонови фарове.Аз дулгите крушки ги смених с Филипс Блувижън(дадох 70лв)да ти кажа минали покраи Блувижън-светеха жълтеникаво но на фона на ксенона синеят-но има разлика в осветяването поне с 5метра светят по-далеч.Другата разлика е спортните седалки-педали-кожен волан и скоростен лост!Това са като цяло разликите-не са малко!А за Голф4 130 коня-има един приятел в добрич с такъв и сме се дърпали да сравним колите-Голфа е по-тежък!Пуснахме се 3пъти-от плаващ старт,от място със изключени системи(АСР) и от място с включени системи-и на 3те дърпания фабията е с кола,кола и половина пред Голфа!Фацата е че за такива пари трудно може да се намери Автомобил със такива характеристики-ксенон,салон двигател 6ск и тн.Говоря примерно.Понеже ако имах наведнъж парите може би 10ки други варианти щяха да излязат но на лизинг когато нямаш толкова пари а искаш ново-колата е БИЖУ!

 

 

 

Fabia RS и Octavia RS са направо ракети 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.