Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

С какъв цвят бихте боядисали естелката си?


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Скоро ще предстои пръскане на естелката ми! Чудя се какъв цят да бъде. Като започнах от бял през черен, светло зелен със заченки на металик, ярко червен(като новите фабии). Но сега пак мисля да е бял, но пък също ми се иска и да е нещо по-различно. Вие какъв цвят бихте избрали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2222_2006-06-11_14-17-57_21.jpg

Ето такова зелено имах в предвид.

 

Също си мислех и за жълто, но нали такситата... После се сетих за оранжево.

КОЛЕГИ В ГОЛЯМА ДИЛЕМА СЪМ!!! Помагайте :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен цвета е един - ЧЕРВЕН!

Виж аватара

 

Поздрави

 

PS: Колега, цвета на колата е нещо толкова лично. Едни харесват зелено (отровно при това), други черно (black perl), трети оранжево, а други лилаво :mrgreen: Въпрос на вкус...[/img]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросното "KAWASAKI зелено" е малко поизтъркано. Естествено PRR е прав, че за вкусове спор не бива да има. Имай предвид само, че по-хубав от оригиналния цвят няма - все пак той е заводски нали? За мен не е толкова важно какъв е цветът, важно е доколко е "права" и "лъскава" колата. Затова по-добре наблегни на подготовката и изправянето на външните детайли.

 

Успех, Митаче!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда! Всъшност светло синия не е лош цвят, пък нали се боря да има и някаква автентичност! Може би ще се позагледам по сини коли и цветове. И боядисването ще е по-леко. За сега мисля че светло синьо(или небесно син по книжка) с заченки на металик + лак може би.

За лака се двуумя!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 вида коли

Червени и всички останали

 

 

лично мнение ;)

прав си Rapid аз сам на абсолютно същото мнение таи като и мен ми предстой боядисване след тенекеджиството стее както се подразбира ЧЕРВЕН но не металик щотъо като ги видях са доста тъмни металиците :) та 4иста акрилка точно като колегата от темета Нов член с 100мб то оказа се 4е зимал то4но сащата която и аз купих преди месец :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червеното определено си е показен цвят и не е лош, ама и белия не е за изхвърляне. Абе най-добре си е заводския с който ти е излязла колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червеното определено си е показен цвят и не е лош, ама и белия не е за изхвърляне. Абе най-добре си е заводския с който ти е излязла колата ;)

Значи бяла да си я прави :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това въпрос ли беше ? :D Смятам, че най-добър резултат ще е да се боядиса какъвто е оригиналният цвят, освен ако не си решил да разглобягваш всичко и да пръскаш купето цялостно. Иначе ако е само външно все остават места с оригиналния цвят и като си отвориш багажника например се вижда разликата... на мен това ми се струва грозно... Ама всеки си решава според портфейла и вкуса ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз за това сам свалил и разковачил цялото купе за да може всичките скрити места с старата боя се покажат и саответно се покрият с новата и да стане еднакво все едно е бил оригиналния цвят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така! Разкостил съм я до основи! Врати, капаци и салона са в гаража! Боядисването ще става от вън и от вътре(двигателно, багажник и в купето и под калниците!). Всички части като предни калници, маски, врати и капаци ще се "поставят на масата" и ще се пръскат отделно отвън и от вътре. За да няма разлика в боята(да не стане с по-тъмни врати) ще трябва да се пръска наведнъж.Абе и такива ми ти работи 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така! Разкостил съм я до основи! Врати, капаци и салона са в гаража! Боядисването ще става от вън и от вътре(двигателно, багажник и в купето и под калниците!). Всички части като предни калници, маски, врати и капаци ще се "поставят на масата" и ще се пръскат отделно отвън и от вътре. За да няма разлика в боята(да не стане с по-тъмни врати) ще трябва да се пръска наведнъж.Абе и такива ми ти работи 8)

да и аз сащото сте правя амо 4е мисля 4е калниците от ватре и можеби двигателното тсее го клепам с антикор и може и неква 4ерна боя за секи слу4ая сложа варху него. стот не виждам смисал наи вече за калниците от ватре сто тряя да са 4ервени за двигателното осте мисля дали ще е 4ервено или антикор амо щото така или ина4е сте стане след време по4ти 4ерно и ша ма е яд че 4е немога го измия както е било веднага след праскането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.