Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

"Дъга за обръщане!"


Guest

Recommended Posts

Някой има ли такова нещо или знае ли някакви мерки, за да си направя. Чудих се как да преобърна колата и намерих случайно този варянт. Имам мн работа по ламарината под колата и не става все легнал под нея.

 

o632941984179687500.jpg

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм обръщал и Шкодата настрани и БМВ и изобщо не ти трябва подобно сложно съоръжение. Събиратесе 4-5 приятели, и я вдигате от едната страна, а друг подлага една греда/винкел от другата страна около колонката така, че да засатне изправена. Няма някаква особена философия в това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами маслата в ск. кутия и двигателя, водите и хаха дреболиите в жапката ;) няма ли да се разлеят. Не че ми е проблем да ги източа, но ако става...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами маслата в ск. кутия и двигателя, водите и хаха дреболиите в жапката ;) няма ли да се разлеят. Не че ми е проблем да ги източа, но ако става...

 

то с тая рамка пак ти се завърта колата и пак имаш 'проблемите' за който говориш. на мен ми се струва излишна такава рамка при положение, че не се занимаваш професионално с подобна дейност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и аз имам подобна стоика баща ми ги бе6е пора4ал на негови колеги в депо-то. така са се хващат като тази на снимката на мястото на гумите. за проблема с малото само то скоростите като обарнах сегашната 120 за 3 дена имаше савсем леко омаслено на маншона на полуоската :) зависи от конкретната кола преди 105 цата като обращах нямасхе капка от никаде

а колкото до маслото в двигателя на 120 сега ми капеше много малко от лостчето на бензиновата помпа (да точно от там) :o . на 105 от никаде капка нямаше от двигателното масло.

 

дори на снимките които сам качил по проекта ми може да се види как седи колата обарната

http://snimka.bg/profile.php?view_album&album_id=62825

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен подобна операция е излишна, колата не е направена да седи с гумите нагоре, да не говорим че това което е направил XC^^The_Devil^^ едно време го правеше чичо ми с москвича, ама я си представи че чукнеш някъде по силно илинещо дръпнеш и се подхлъзне летвата..... в единия случяй ще плащаш като поп, в другия случай не дай боже, колата ще остане перманентно без собственик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен подобна операция е излишна, колата не е направена да седи с гумите нагоре, да не говорим че това което е направил XC^^The_Devil^^ едно време го правеше чичо ми с москвича, ама я си представи че чукнеш някъде по силно илинещо дръпнеш и се подхлъзне летвата..... в единия случяй ще плащаш като поп, в другия случай не дай боже, колата ще остане перманентно без собственик

за падането на колата сам се оабсил като голямата греда която е подпира е вкопана 5 санта между плочките и самия бордиур и няма на4ин посмуртно се измукне само ако се ритне сте си 4упиш крака освен да се 4упи ама няма как щото колата с тия стоики седи на кантар и нее да се каже 4е тежеста и лежи на гредата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и аз 1000МБ-то навремето направихме такива скоби и не е имало абсолютно никакъв проблем, а бая зор(бои с чука) беше докато се вкараха вътрешните прагове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая операция с обръщането съм я правил с познати на москвич. 4-5 (повече си пречат) човека вдигат от едната страна а от другата един намества една гума (изправена) да подбре на покрива. Колата си стои изправена.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това повдигане с подлагане на греди и гуми е опасно ,а когато се сваля и някой който не внимава или не знае какво да прави има опасност колата да подне върху краката му и ще ги счупи,затова винаги предварително се разбирайте как ще се сваля.

 

в "направи сам " има такъв материал за стойка ,има снимки и обяснение но няма дадени размери.ако някой го интересува мога да му покажа вестника,но нямам възможност да покажа във форума -нямам с какво да я снимам и кача.

 

принципа е да се закачи колата на мястото на гумите и като се повдигне със система от винтове ,центъра на тежестта се измества нагоре и така като се хване за стойката с ръка да се завърти колата на 90 градуса от сам човек,без опасност за нещастия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! XC^^The_Devil^^, твоя варянт за стойка мн ми допадна и мисля да си направя едни такива. Можеш ли да дадеш малко мерски и снимки на стойките!

Твоя проект силно ме впечатлява 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! XC^^The_Devil^^, твоя варянт за стойка мн ми допадна и мисля да си направя едни такива. Можеш ли да дадеш малко мерски и снимки на стойките!

Твоя проект силно ме впечатлява 8)

axax радвам се 4е те впе4етлява :D:D като отиде тая седмица на тенекедйия се надявам ако имам време и там да хода да я снимам как те4е ремонта по смяната на дано калници прагове и т.н

 

неска като се прибера от работа сте ти дам размери и снимки и без това са свалени и ми стоят в гаража за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.