Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Главен спирачен цилиндър и руска спирачна течност


PV

Recommended Posts

Вече втори път установявам, че май гумичките на главния спирачен цилиндър и спирачната система на Шкода 120 (поне на моята) е чувствителна към руската спирачна течност (DOT-4) - след малко ще сляза до колата и ще пиша пак точната марка. Първия път се наложи да промивам спирачната система, а сега започна да ми пропада от време на време педала малко по-надолу от обикновено. Мисля утре да сменям гумички, но въпроса ми е някой друг установил ли е подобна неблагоприятна зависимост между руската спирачна течност и проблеми със спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам руската нооо дот 4 е много рядка за насти спира4ни системи тяя е само за по новите коли имах го састия проблем с дот4 на приста само 4е.

така4е само дот 3 нищо друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, логично е, то си и пише (но на английски само), че е синтетична. А явно гумичките са правени за старата - DOT-3.

Купих си на Верила DOT-3 и утре ще я сменям, па ще си купя и гумички за всеки случай да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то хубаво си земи ама няма смисал ги сменяш ако несто не те4е спира4на те4ност от помпи4ките аз на саединителя ми те4еше на 105 цата и ги сменях мнооо зор бахти гум4ките така4е здравили са никви грижи. сменяй с дот 3 и решаваш тоя проблем.

то синтети4но пи6е

ама маи и по каталог за маслата никаде нея дават шкодата се кара с плусинтетика ама на мен така разхода сигурно ми е 100 г на 1000 км преди с бг масло и гуми4ки пак хар4еше мноо. както и да е отклоних се малко

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз имах подобен проблем.протече ми едното задно цилиндърче и като го смених наоколо нямаше друга освен руска сп.течност.до тогава всичко освен съответното цилиндърче беше не ред.като и сипах руската течност се багнаха всичките гумички на всички възможни цилиндри и помпи.аз сега съм си с дот4 ама няма такива оплаквания.ама българската течност за мен си е идеална.

 

п.с.още не знаех че от течноста ми се багнаха гумичките и пак карах с нея и на големия студ замръзна.и няма трагване.съединителя е до долу и никъв го нямаше.това за пръв пат го видях.стана малко по-не студено и се оправи и бягай да сменяваш сп.течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. В случая не важи "колкото по-хубава спирачна течност толкова по-добре". Мойта си я смених с DOT-3 на Верила и засега го няма тоя проблем.

 

За малко да забравя: Мамицата им мръсна на магазинерите, дето я пробутват на хора с по-стари коли, без да ги предупреждават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз за това като купувах спирачна течност и масло за колата и мотопеда ми,освен че чета какво препоръчва производителя питам продавача, така ако нещо стане имам повод да го върна. Има и доста свястни продвачи, един като го питах кое масло е по добро за мотеопеда ми, каза че не знае и да изчакам да попита дистрибутора, звънна един телефон казах му модела и годината и каза кое да си купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се е случвало и при смяна на стара течност дот 3 с такава от друга марка после да сменям гумички на спирачната помпа, по тези съображения изобщо не съм пробвал дот 4 да наливам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз съм си с нова помпа и гумички на цилиндърчетата и си карам с дот 4.май пак некой магазинер ми я е бутнал.ама не съм имал проблем.но скоро ще я сменявам и ще и шибна дот 3 штом казвате, че е по-добре.аз проблемис това нямам проблема ми е че са ми криви дисковете.така,че ако някой има запазени дискове да си каже.ако не нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е с дот 4 от любимата ми марка - ACDelco карам така откакто смених главната помпа . проблеми нямам . бих си купил спирачна течност brembo но не ми се дават 200 лв за 500 мл.

това е страницата на вносителя за България на ацд :

http://imahiju.com/bg/acdelco_brakefluid.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 100S-а ми се скапа главен спирачен цилиндър. Смених го с нов и смених течността. Сложих DOT-4. Не съм имал никакъв проблем! Това беше преди 10 години (приблизително). И досега колата си е с тази спирачна течност и цилиндър (кара я братовчед ми та имам инфо)!

Според мен проблема си е в гумичките а не в течността!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не намирам причина в течността :roll: Само мога да допълня, че ДОТ 3 и ДОТ 4 са съвместими, т.е. могат да се смесват при необходимост (така пише на опаковките).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dot 4 e недопустимо да се слага на Шкода 120 и на повечето стари коли.

Защо мислиш така? Като гледам не съм единствения, който кара с дот4 и нямам проблем :)

А относно това какво препоръчва производителя, в случая Шкода - да не забравяме, че според книгите тези препоръки са отпреди 20 години, когато е имало коренно различни по качество продукти. Който не вярва - да пита примерно бившия колега Грифин какво е извадил при източване на масло Мадит (предписано от производителя).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш така?
- Освен че Dot 4; Dot 5; 5.1 имат все по-висока устойчивост на температура, те са и доста по агресивни спрямо гумените уплътнения на спирачните помпи и апарати. Възможно е на нова помпа да няма проблем известно време, но със сигурност Dot 4 и нагоре водят до по-бързото разяждане на гумичките. Освен това е безмислено да си дава парите някой за по-скъпа течност, която няма да му е от полза.

 

ПП. Аз съм Ползвал масло Мадит поне 30 000 км и съм доволен от него. Не съм имал орлаквания. На Грифин кой знае какво му е било състоянието на мотора. Много ми е интересно как някой хора преценяват, кои масла са хубави и кои не. Изобщо не съм убеден, че българските масла са некачествени и че трябва да се купуват вносни скъпи масла особено за стари автомобили. Познавам хора, които карат само с Диона супер и не им се е износил преждевременно двигателя - имам предвид за Шкода да не вземе някой да си помисли, за по-нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен ме е малко срам ама аз си карам с най-евтиното възможно.тъй като още не мога да се събера да си направя ремонт и да сменявам жсички гарнитури и семиеинги.на мен вътрешния семеринг на коляновия вал е отишъл и ми хвърля яко.300-400 гр на 100км може и повече.и давам по 5 лв за евтино масло на седмица.и да си кажа съм си доволен за сега де.средата на октомври на първа заплата се очаква ремонт.а за производителя какво препоръчва,добре ама повечето неще които ги има сега ги е нямало тогава.пък и гумата вече е с по-високо качество.въпреки това при смяна на течноста ще сложа дот 3 след казвате,че е по-добре.хайде със здраве.аз отивам на път. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

брех какъв интересен спор. Все още немога да кажа нищо конкретно по въпроса защото цялата ми спирачна система е нова и течноста съответно но са само на около 7 месеца. Работи супер (ДОТ4). И аз съм с руската "Тормозная жиркост" всеки си има право на мнение. Колега PV знам че имаш достатъчно опит в ремонтите но какво е състоянието на главния спирачен цилиндър може тои да има някоя малка драскотина или да се поизносил леко и да е станал на елипса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега смених и гумичките - били са тръгнали по-принцип, но мисля, че и течността е поускорила процеса. Цилиндъра по принцип е нов купен през 2001 г. от магазина. Стария наистина се беше износил, та никакви гумички не помагаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гумата вече е с по-високо качество

 

за 2 месеца се скапа гумичката която уплатнява буталото задвижвано от спирачния педал и което влиза в сп. помпа. тази гумичка уплатнява да не влиза-излиза въздух около това метално буталце. ходих до сим. шосе да си купя нова като питах продавача защо за 2 месеца се е скапала дали аз не сам направил нещо грешно,той ми каза че това много често се сменя след като се махне оригиналната гумичка и причината е заради качаството!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За съжаление има доста части ментета възможно е спирачната течност да поускорява процеса обаче аз засега не съм забелязал подобно нещо. А тогава с какво са по различни разни малко по нови коли които ползват дори ДОТ 5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.