Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ризи /бутала/сегмемти или само гумички на клапани?


mdryankov

Да сменям ли ризи/бутала/сегменти?  

5 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Според теб кога трябва да се направи основен ремонт?!?! Като почне да гори масло вместо бензин ли ?!?! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Збирай парици и я давай някъде да й правят ОР :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заглавието е ХХХХХ или ХХХХХ и въпроса ти е да или не ??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: дори да знаех решенмието на проблема ти доста щях да се затрудня със отговора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи малко уточнение - колата е на 150 000 , маслото изчезва , но във филтъра няма нищо / нито пуши от отдушника , нито омаслява / , буталата имат лек луфт , но няма осезаем ръб по ризите . Главата е разхвърляна и е дадена за ремонт и проблема е дали да потъне човека с още 260 лв. за нови или да рискуваме и да метнем тиквата и да разчитаме на онзи отгоре да спре да изчезва маслото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми сложи главата и премери компресията, ако има няма да губи масло, ако губи компресия, цвръкни една спринцовка масло в цилиндъра, ако спре да губи, нови сегменти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи малко уточнение - колата е на 150 000 , маслото изчезва , но във филтъра няма нищо / нито пуши от отдушника , нито омаслява / , буталата имат лек луфт , но няма осезаем ръб по ризите . Главата е разхвърляна и е дадена за ремонт и проблема е дали да потъне човека с още 260 лв. за нови или да рискуваме и да метнем тиквата и да разчитаме на онзи отгоре да спре да изчезва маслото ;)

Щом нямат сериозен ръб, може да смените едни сегменти и едни вложки на клапаните и това би трябвало да оправи нещата. Но се чудя защо не сте премерили компресията преди да я разглобите, а сте я разглобили и сега се чудите?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По простата причина , че нямаше един цилиндър , на който да му затварят и двата клапана и като резултат щяхме да разберем тва дет го видяхме след свалянето на главата ;)

Определено изгорелите газове смърдяха на масло , едната свещ се беше задръстила между електродите и се очакваше леш в мотора , но се оказа , че не е толкоз зле положението и ако някой си правил такива експерименти може да сподели ... аз познавам един комшия с такси Фелиция на 220к смени само гумички и се закрепи колата , но какво е било под главата незнам . Моита си имаше сериозни ръбове по ризите , а при таз не е чак толкоз зле положението според мен де , а и в крайна сметка нормално се минава само в BG по около 10 - 15 000 на година и ако се закрепи за 2 - 3 години след тва я хамилата , я хамиларя :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми сложи главата и премери компресията, ако има няма да губи масло, ако губи компресия, цвръкни една спринцовка масло в цилиндъра, ако спре да губи, нови сегменти

 

Абе ти кога ще спреш да се изказваш по въпроси за които не си компетентен. Човека търси смислен отговор.

 

Да се затвори без нови РБС е решение, ако колата ще се продава скоро време. 150 000км - ами тя си е изкарала ресурса вече. За повече - нови РБС. За съжаление толко /или малко повече/ им е ресурса на тези двигателчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти кога ще спреш да се изказваш по въпроси за които не си компетентен.
Ми незнам, сигурно като умра и повече немога да карам, или настъпи обстоятелство поради което не мога да карам, тогава ще се самоубия . Щом Хашек продаваше двг на 140хил фаворитов значи и тоя може още, 100%. Superb_ и той писа че фелицията му е на 400 и незнам си колко хил...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи си и от начина на експлоатация!140хил е добре ако е каран/поддържан добре. Ако не и след 20хил. ще е в лошо състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.