Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Как вържа бензиновия клапан на газовата


jica

Recommended Posts

Да започна от далече бензиновата ми помпа е от тези дето не може да се изключи и помпа непрекъснато единствения начин да не помпа е да натисна палчето в долно положение но тогава цялата инсталация остава без бензин и я си представете ми свърши газта на светофар, поне 5 мин трябва да помпам докато качи бензин. Та въпроса ми е следния как да я направя да върти бензина. единственото което се сещам е с два клапана за бензина.Искам да кажа как се решава този проблем по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А няма ли бензинов клапан в момента? То без него не може да работи на газ колата. Слага се някъде по пътя на бензина между помпата и карбуратора - на едната шпилка на капака на клапаните и се свързва с кабели с + и маса, като внимаваш да не объркаш положенията на врътката на клапана - той може да се настрои да се отваря и без да има ток, но трябва да е в другото положение - да затваря и отваря само от превключвателя при включено запалване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си забравих понеже пуснах и друга тема.

Фворит 135 е колата. Да и тои има преливник ама къде се връзва клапана на бензина за да не минава през карба докато работи на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента клапана съм го сложил между бензиновата помпа и карба но като поработи малко и налягането на бензина(когато работи на газ) става толкова голямо че или ще избие маркуча на бензина или ще скъса платното на бензиновата помпа и съм го вързал по ония глупав начин който казах палчето в долно положение та да не помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пишеш каква ти е колата, но на Фелиция има система за връщане на излишния бензин обратно в резервоара, можеш да използваш нея.

 

---------------------------------------------------------

 

Точно за тва питах как да го направя.[/url]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преливника има три маркуча - един от помпата, един към карбуратора и един към резервоара. Прекъсваш този към карбуратора. Така помпата помпи в преливника и от там обратно в резервоара. Моята кола е направена така и всичко е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dmilkov много благодаря за съвета прав си точно така е от преливника отива в карба как не съм го видял.

Много благодаря на всички и специално на dmilkov за съдействието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.