Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гасне не държи ниски обороти докато не загрее двигателя


Guest jica

Recommended Posts

Шкода фаворит 135lx е колата и като паля трябва да загрее за да не гасне.На бензин сутрин когато е студено автоматичния смукач си бачка и повишава оборотите, но на газ не. Изпарителя е вакуумен български АГУ-60 с плочка е отгоре на карба вакуума е взет от делкото, ако това може да помогне с нещо. Някои ако има идея от какво може да е ще съм благодарен ако я сподели , че вече ме и удариха по тази причина че ми изгасна на кръстовище.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на количеството на подаваната газ от врътките на тройника или от изпарителя; може също да е от замърсен въздушен филтър; от засмукване на въздух; или от замълсен филтър на газовия клапан. Всичко това трябва да се провери, а също и реглажа на запалването и качеството на газта оказват влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана за газта е чисто нов реглаж на газ е правен в аргус преди около месец. Това което направиха те е следното запушиха ми филтъра от тръбата с около 60-70% с тиксо,не правиха реглаж на запалването (демек не са пипали делкото) преди да запуши въздуха ми каза че въобще не храни двигателя и че плочката ми била менте от което идвал проблема че не храни, въздушния филтър е почти нов на около 2000-3000км е,а изпарителя е със сменени мембрани.

Забравих да напиша че запуши и третата дупка на плочката която незнам за какво е.

Когато загрее върви нормално има мощност естествено не като на бензин но си е перфектно за този двигател.

Освен да има някъкъв проблем с автоматичния смукач на газ от плочката или от нещо друго, просто незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може сместа ти да не се обогатява достатъчно. Когато колата е студена, има нужда от по-богата смес, за да държи празния ход. Когато загрее това вече не е нужно. Наистина това може да се получава, ако плочката ти не е правилно изчислена. Не е задължително да е менте, просто може да не е подходяща за твоята кола. Има специално съотношение, което трябва да се спазва между големината на дифузора за въздуха и големината на отвора на щуцера за газта, иначе не се получава засмукването както трябва. Най-добре върви в някой добър сервиз за газ да ти погленат плочката и да я сменят, ако трябва. Това със запушването на въздуховода, не е елеминиране на причината, за да си държи зле колата, а елиминиране на следствието, т.е. проблемати не е решен, а колата ти с орязването на въздуха й пада мощността много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами плочката е под наименованието пиербург 2 и ми казаха 4е е за този карбуратор който мисля че е пиербург.

А възможно ли е да гълта от някъде въздух от карба от оплатненията или от другаде така че сместа да не се обогатява добре особено при студен двигател когато и изпарителя не изпарява добре газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами плочката е под наименованието пиербург 2 и ми казаха 4е е за този карбуратор който мисля че е пиербург.

А възможно ли е да гълта от някъде въздух от карба от оплатненията или от другаде така че сместа да не се обогатява добре особено при студен двигател когато и изпарителя не изпарява добре газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами плочката е под наименованието пиербург 2 и ми казаха 4е е за този карбуратор който мисля че е пиербург.

А възможно ли е да гълта от някъде въздух от карба от оплатненията или от другаде така че сместа да не се обогатява добре особено при студен двигател когато и изпарителя не изпарява добре газта.

Да, това е възможна причина, но тогава трябва да имащ проблеми и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на бензин няма проблеми поне с работа при студен двигател вдига си оборотите автоматичния смукач и то доста. Но при бензин въздуха който пропуска карба може да не е достатъчен да създава проблеми а при газ да създава и с комбинация от плочката двете да създават проблема на газ.

Мани баси гадния проблем съвсем се обърках.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде може да изпуска въздъх карба освен от уплътнението.

А може ли да имам проблеми с вакуума въпреки че маркучите са чисто нови.Ама гадината си държи обороти кат загрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих да я припаля и да и оправя клапана за бензина и установих, че и при загрял двигател на ниски обороти не ги държи равномерни и парпори и колата се тресе от време на време заради неравномерните обороти.

Та от тук си вадя извода че може да е от вакуума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , незнам доколко мога да съм от полза така от разстояние т.к. съм скаран със телепатията ;)

За вакума или пробий колектора срещу някой цилиндър или го хвани от маркуча на сервото - тоз на делкото е над дроселовата клапа и е променлив.

Ако се съмняваш , че карбуратора смуче въздух можеш да напръскаш със спринцовка и бензин основата / тампона / обикновенно вътрешния ръб се напуква и въпреки , че изглежда здрав пропуска. Щом си с плочка под филтъра то е хубаво да се залепи със силикон към карбуратора т.к. и от там може да дърпа въздух ... ако се сетя още нещо пак ще се включа.

П.П. Моя Форман държи високи обороти на газ само сутрин , когато я паля за сефте , след това при всяко следващо палене дори и вечерта да е оборотите се колебят около 500 докато загрее , но са стабилни и много рядко гасне , на бензин пак така , но оборотите са 800 +

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колебанията ми станаха доста

1.Проблемна плочка(менте)

2.Смуче въздух от карба и за тва му е нужно запушване на филтъра за въздуха ,а при студена кола от тва може да обеднява горивната смес въпреки че на бензин няма такива проблеми

3.Проблеми с вакуума които е взет от делкото(по време на работа на двигателя стиснах маркуча на вакуума и не си промени оборотите въоще)

4.Проблеми със самия изпарител специално малката мембренка която чрез вакуума трябва да държи постоянни ниските обороти.

 

След като ги написах всичките тези работи си мисля че 2 точка не е защото щеше и на бензин да има проблеми и май се насочвам към 3 и 4 защото плочката и да е менте просто няма да дозира правилно горивната смес което пък е направено с запушване на филтъра, но все пак ще пръсна бензинец тук там да видя дали ще се задави.

The Best Forman ще ми кажеш ли къде точно да пробия колекторните тръби и как се уплътнява щуцера който трябва да сложа там, ако можеш да го снимаш ще е още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вакума за включването на изпарителя не е подходящо да се взема от делкото - този вакум е в зависимост от дебита на въздуха минаващ през карбуратора а не на разреждането под дроселовата клапа . намираш си място кадето ще ти е лесен достъпа (бормашина и върток на метчик ) купуваш си щуцер за вакум от първия газаджийски магазин . взимаш бормашина с бурия 4.8 мм . дупчиш колектора . взимаш първи метчик м6 . минаваш с него като при два оборота на пред връщаш половин назад за да скъсаш стружката . минаваш с втори метчик . навиваш тефлон за водопровод на резбата на щуцера и го навиваш в резбата която си направил в колектора . закачаш вакума на изпарителя на новия щуцер и възтановяваш вакума на делкото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съм го пробил срещу 4 ти цилиндър малко над и в ляво / към термостата / от щуцера за вакуума на сервото , след туй както каза тини 6 мм. резба и съм залепил щуцера с Poxypol т.к. резбата стана малко кофти , а плочката ми е българска с един голям отвор , която се монтира вътре над филтъра и според газаджиите е най - добра за наще коли .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех вакуума от маркуча за сервото с тройник за да не пробивам, но единствения резултат е че на ниски обороти се държи по стабилно и съответно държи по-ниски обороти.Лошото е че при студен двигател обортите са прекалено ниски все едно не работи автоматичния смукач и гасне ако ги вдигна от карба за да са нормални при студен двигател когато загрее ги вдига толкова много че са малко по високи от среднио обороти.Общо взето както преди но с малко по стабилни ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От цялата простотия дето направих единствено оборотите на двигателя станаха по-стабилни, но проблема си остава, а той е все едно автоматичния смукач не работи.

Може ли клапата на автоматичния смукач да опира в плочката или това че при центровката запушиха третата дупка на плочката която незнам за какво е или остава да смуче въздух от карба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така наизуст не ми се говори т.к. незнам каква е плочката , а тоз изпарител ми е тъмна Индия , мога да ти кажа аз как си правя реглажа на газта - правя малките обороти на бензин ако някакви проблеми с тях естествено около 900 прехвърлям на газ пак почвам с малките обороти / те винаги са по - ниски от на бензин и за това карба не се пипа / после форсирам на около 2500 об/мин задържам така и почвам да затварям тройника докато почне да глъхне и връщам малко / 1/2 или цял оборот / докато се изфорсира и ако има нужда леко дооправяма малките обороти пак . Всички тез манипулаций се правят на загрял двигател ... ако имаш проблем със смукача колата ще гасне и на бензин.

 

П.П. Аз също имах проблем със старата плочка - турска за монтаж във филтъра , но чак да ми гасне непрекъснато

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

От всичките неща които направих разбрах че не е проблема в загряването на изпарителя.Когато колата загрява оборотите се вдигат постепенно в продължение на 20-30мин и през това време гасне.

Може ли това да е от загряването на плочката или от топлия въздух от който идва от двигателя че ми направи впечатление че като махна тръбичката която влиза във въздушния филтър и съвсем не иска да държи обороти.

Видях едно творение на спидо рапидо ръчно направена плочка може ли някъкви размери да дадете за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих проблема трябваше да запуша изхода за топлия въздух преди въздушния филтър и да отпуша този за студения на половина и веднага вдигна обороти да не говорим че пали от едно врътване на ключа.

И тук възниква друг въпрос как да си направя центровка. Има го и варианта да отида някъде да я направят ама като видях как ми я направиха преди не ми се ходи, не съм за парите, една компютърна диагностика е 10лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

вземи разкараи този испарител и си направи вакума както ти казват колегите .махни тези тикса които са ти налепили .що се отнася до плочката може и без нея. аз съм захранил само 1-ва камера . директно съм вкарал маркуча и колата върви екстра. харчи 6 на 100 на дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и още нещо важно -виж дали бензиновия клапан затваря плътно ,тоест не изпуска по-малко бензин към карбуратора защото това също може да влияе на оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.