Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова Дачия дизел, или нова Фабиа SDI


Guest Ото Скорцени

Recommended Posts

Ами в рамките на около година, когато мислим да купуваме нещо, мисля,че ще си проличи що за кенеф за Дачиите.Тъй че, мисля, че проклятието на Карпатите ще ме подмине ;) . А ако не, мисля, че ще го преживея някакси :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъжно, тъжно! За първите 8 месеца на годината резултатът е - 1200 Фабии към 1200 Дачии. Може би скоро там ще се появи и Заставата... Явно хората имат доста лишни пари, ако и да се оплакват, че и в душеците вече нема :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми как няма да ги взимат, като са евтини ? Имат 2 години гаранция, а цените за консумативите са им равни на новите Лади ? Не че, съм фен на Дачия, ама колата е супер просторна, да не говориме за клиеренса... Ама сега да не се почне ония спор, дето преди го водехме ;) Нова Шкода или Дачия, няма нужда. Всеки си решава сам... Трябва да изчакаме още малко таксиджиите да понавъртът и тогава да вадиме генерални изводи. Иначе Дачия определено не е толкова сигурна кола. То звездите на NCAP си го показват, спирачния път и качеството на въздушните възглавници също.

 

Иначе дизел Дачия или Фабия :arrow: аз съм за Фабията, само дето е малко по-шумничка в това отношение и дето казват за предните дискове проблемите се кривели, ама иди разбери ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че Логана е много по-назад от Фабията от гледна точка на комфорт , качество на материалите и начин на изработка. Сядал съм във Логан с най-богато оборудване, но избщо не може да се сравнява с Фабията- нито по екстри, нито по удобства. А по въпроса за багажника - ако Фабията е комби (разликата между Фабия и Фабия комби е няколко стотин лева) е много по функционална от Логана, нищо,че е с няколко литра по-малка. Ако трябва пак да избирам - пак бих избрал Фабията!!!

П.П. : Ако някой с Логан не е съгласен- навит съм на пряко срвнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какво продължаваме да ги коментираме не мога да разбера?

 

Фабията е много по-напред от Логана. Возих се в един и трябва да ви кажа че е голямо дърво, а материалите в купето са пълен боклук. Интериора на Фабията е много елегантен и изчистен, материалите са супер. Особено добра идея е материала използван за таблото - нещо между пластмаса и гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз като гледам спирачния път на Логан-а , че той спира като Москвич 412 бе! На моско му е толкоз спирачния път :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качеството на материалите в купето не подлежи на коментар просто...Добре поне, че акъла на румънците им е стигнал да направят таблото от една цяла пластмаса, елиминирайки раздрънкването на отделните елементи след време, сега че капака на жабката на чисто нова кола виси е отделна тема :mrgreen: .Всъщност...казано с две думи, евтина кола за Източна Европа.Пък и говорейки за клиренс определено има значение, поне за мен ,заради факта, че ми се налага да пътувам доста често по черен път,който не става за ниските Шкодички.Абе,въпроса Дачия или Шкода мисля, че е доста комплексен и може от доста аспекти да се разгледа.Да не говорим, че примерно бащицата не се събира във Фабия заради размерите си...Не мислете, че проповядвам теорията "Купете Дачия", просто излагам някои мисли, дето са ми в главата :lol: .Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихи,

 

Като те видях на снимката и ти може да си имаш проблеми със събирането във Фабията :mrgreen:

 

Сега по темата. Мисля си че като купуваш НОВА кола е много важно и с каква скорост се обезценява. Аз не вярвам, че ще карам Мица вечно. По-скоро се надявам че след 5-6 години (т.е. след като я изплатя) ще си взема друга, пак нова. Такава ми е мечтата. Т.е. имам едно наум за колко мога да продам сегашната. При Дачия нещата са ясни. Купуваш я и си е вечно твоя. Освен ако не я подариш на някой. Освен това да дам 15-16к лв за кола която има спирачни качества на автомобил модел 197х. И това 2006-2007 година?!?!? В Щатите (не че ги харесвам де) ще ги осъдят. Те и в Европа се усетиха и погнаха Ауди заради нестабилното ТТ. Какво остава ако спирачките не са в час...

 

Поздрави

 

PS: Гога, sory ама тук си стана истинска агитация за Шкода. Решението в крайна сметка ще си е на вашето семейство. Ние само спамиме тук за твоя сметка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна Петър, че като гледам из форума оплакванията как ви се кривят спирачните дискове на по 20 000км. не бих смял да претендирам със спирачките на Октавиа/Фабиа. + при спирането е доста по-важно спазването на подходяща дистанция и разумна скорост спрямо обстановката и не на последно място реакцията на самия шофъор.

 

Някъде по-назад някой беше написал, че трябвало да се сравнява Дачията с Фелиция. Не мисля, че може да се сравнява нова кола с гаранция със стара. Освен това е очевидно откъде идва ниската цена на Фелиция - дори коли от по-късните години, примерно 96 страдат от ръжда по купето, което е недопустимо някакси или поне е свидетелство, че колата е от нисък клас. Като добавим и слабите и морално остарели двигатели няма как да не държи такава цена. Това са мои разсъждения относно покупката на автомобил - моля да не се засягат познатите с Фелиции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихи,

 

Като те видях на снимката и ти може да си имаш проблеми със събирането във Фабията :mrgreen:

 

 

PS: Гога, sory ама тук си стана истинска агитация за Шкода. Решението в крайна сметка ще си е на вашето семейство. Ние само спамиме тук за твоя сметка :)

 

:lol::lol::lol: Мен ми е като по мярка просто.Иначе си прав, че избора си е наш, но все пак чуждото мнение ми е важно. Дали Дачиите са кенеф, ще стане ясно скоро.Съгласен съм и с мнението на Белия Лебед.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

beliq_lebed,

 

Дисковете се изкривиха спор няма! Но те са консуматив. Ще ги сменя и ще забравя. А при Дачия е ФАБРИЧЕН (дори инженерен) дефект! И няма начин да го отстраниш. Освен това аз още не съм сигурен дали е крив диск или кофти гума. При качването за баланс гумата биеше спрямо оста на въртене! Затова изчаквам да сменя гумите със зимни и ще видя тогава. Ако продължава биенето ще сменя дискове.

Иначе аз си харесвам Шкодата. За 19к км мога да кажа че е доста приятна за каране и возене (според возилите се де...). Тиха е (независимо че е дизел), достатъчно добре ускорява (особено за 90 коня) и разхода е повече от приличен. Какво повече му трябва на човек (е, музиката не е на ниво ама все нямам време)?!?!?

 

И последно. Ако един автомобил не ти хареса от пръв поглед по-добре не го взимай (става въпрос за нов). Защото след това дълго време ще те е яд и ще си повтаряш "защо взех това а не онова"!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, лично аз бих взел 2-3 годишна Фабия със сума ти глезотийки, а не Дачия...или дори Октавия - както направих с моята всъщност. Това си е лично мнение де :) А и да кажа - не е много ниска колата (говоря за Октавия - тя май и Фабиа-та е горе-долу същата...). С PRR бяхме на един плаж, пътя, до който беше "чуден!" Леко допря тук-там, но никакви грижи, а бяхме 4 човека.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.