Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Полуоска


kukumitcin

Recommended Posts

Какви трудности ще срещна при смяната?

Днес се скъса едната(дясна) при скорост 70 км.Колата се влачи 20-30 метра преди да спра.

Утре почвам да разглобявам какви трудносто мога да срещна?

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ми наи много гаиката на барабана да ти е проблемна за отвиване,но надали

P.S кво стана бе хора наи яките полуоски(хахахаххахаха)

човека не е с ладов мотор не е въртял гуми,а къса в движение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ти трябва здрав ключ да развиеш гайката . ще ти трябва и скоба за сваляне на барабан . ако нямаш ще ти помогна с моята . имам и здрав ключ .

когато извадиш парчето полуоска от барабана пусни снимки в форума - на конуса и шпонката - някъв^луд да види защо се е скъсала полуоската . може и да му хрумне че тази полуоска се къса не от силния му мотор а от износен конус следствие на недостегната гайка или износена / неправилно поставена шпонка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Белия лебед беше описал в една тема подробностие около смяната. Намери я с търсачката. Още нещо - като смениш полуоската е добре да сложиш и нов барабан, че иначе пак рискуваш да се скъса.

И аз имам един въпрос - продават ли се в магазините нови шпонки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се. Аз винаги слагам нова. Струва не повече от 1лв. Ще ти трябва и нов лагер и двата семеринга. Основния проблем е вкарването на камъните на края на полуоската към планетното зъбно колело, ама с повече сръчност става. Виж назад темите. Не си първия, който къса полуоска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес свърших почти цялата работа.

Свалих стара...смених и двата семеринга както и лагера,след което сложих новата.

Както каза beliq_lebed основния проблем е вкарването на тия камъни на полуоската към планетното зъбно колело.Там видях на много зор защото я монтирах сам(доста играчка си е това).

Шпонката не я смених,защото тук не се продава :( и оставих старата.

Така остана само да сменя цилиндърчето,че протече и колата утре отново е на път.

Снимки направих,но ще ги пусна утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги и снимките.Съжелявам за лошото качство,но са правени с телефон.

http://snimka.bg/album.php?album_id=62368&photo=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ауу това не е нормално бе братче как може си спокоен с толкова калпав елемент на задвижването(какви камъни сложи щото са ми казвали че тези от 100s са по здрави а освен това имат каналчета за по добро смазване)

P.S.въпреки че имам други проблем съм щастлив че сложих рапидско окачване поне знам че са ми на място колелетата когато карам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За камъните да ви светна на който му предстои такъв ремонт да върже камъните с конец - шивашки после като сложите полуоската и като тругне колата камуните пражиат конеца на ка6а и ето ви прибавка кум маслото :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз аз мазах каманите с грес. Тя е като лепилце а като тръгне веднъж смазва.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

м да бях прочел по рано тази тема скоро ще ви опиша патилата си докато вкарам полуоските слагах си 5 степенна кутия. Но като имам повечко време с достатъчно снимков материал. Поздрави за успешният ремонт колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.