Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лампа за ръчна спирачка на Фаворит


Phiko

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

нещо ме е обхванал ентусиазма и ръчкам по Фава няколко дни.

Стягам всякакви дребни неща, които ме дразнят от доста време.

Например скпан ключ за къси, изгорели лампички и други такива.

Разглобих цялото табло - ако не ви се налага не го правете!

Е***си хамалогията :)

Както и да е - лампата за ръчната спирачка ми свети постоянно.

Открих, че превключвателя под лоста за ръчната го няма.

(така съм си я купил колата)

Излиза само една кбелче (черно с ушенце) от пода през една дупка.

Реших да го замася - поне да изгасне лампата да не ме дразни.

Ха - без ефект. Викам дай да му пусна 12 волта.

Хоп лампата изгасна. Направо се учудих.

Обратна лампа - пускаш 12 волта и тя гасне.

Хубаво де, ама наоколо (около лоста на ръчната) никъде няма друг кабел от който да взема 12 волта или от който липсващия превключвател е взимал 12 волта!

ХЕЛП :)

Мистерия. Ако някой знае как работи тъпата лампа, моля да сподели.

Утре ще купувам превключвател - ама как да го вържа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Тъпата лампа" работи на принципа на вратите , а това защо твоита се държи странно е друг въпрос , но със сигурност е в следствие на външна намеса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То намеса видно е имало ...

Значи лампата трябва да гасне като се замаси, а не като се пуснат 12 волта, така?

Някакви насоки, накъде да търся проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам подробна ел. схема на Фаворит , принципно таз връзка се осъществява по следния начин - (+) на лампата идва през контактния ключ , а (- ) идва от въпросният ключ , който се намира под ръчната и когато е пусната ръчната ключа разкъсва веригата и лампата не свети , а при тебе в момента изгасва т.к. изчезва потенциала ... демек и от двете страни на крушката имаш (+) ;) Или ти е счупен ключа и укъсява неперекъснато или си свързал кабела на грешно място ... кабела трябва да завършва със стандартна кабелна обувка , а не с ушенце или други приспособления за хващане към болтчета.

П.П. По спомен за да се включи тоз кабел мисля , че трябва да се свали бутона , кабела се прекарваше през някакво дупче , включва се и тогава се монтира бутона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

благодаря за съветите!

Проблемът беше решен, чрез демонтиране на седалката на шофьора.

Някой предишен собственик явно е свалял седалката също.

Само че си е оставил ръцете когато я е монтирал обратно.

Кабелчето, което излиза от ключа под ръчната, влиза в една дупка, от там под мокета под предната седалка. От там в главния сноп кабели, който минава по левия праг.

Ако монтираш седалката както ти падне, има шанс да защипеш това кабелче между една от планките за закрепване на седалката и самата нея, т.е. замасяваш кабела перманентно. Лампата свети постоянно. Като пуснеш 12 волта по кабелчето - даваш на късо - нищо чудно, че гасне лампата :)

Свалих седалка, преместих кабела да не е защипан, малко изолирбанд и всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.