Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Евентуален бъдещ шкодаджия


bojolex

Recommended Posts

Здравейте фенове !

Дядо ми има ето тази колица 1000МБ 1966г.(може и 67 да е)

Цък

Цък

Понеже вече доста е поизглина (предимно около предното и задното стъкло), а и той вече много устъря и неможе да я подържа мисли тази година да я спира от движение. Та в главата ми се въртят разми мисли аз да я взема колата и да я постегна, но финансите са ми малко кът, а и времето. Аз наскоро карах колата за първи път и първоначалните ми впечатления бяха ужасни наряво си мислех, че това не е кола. Но със следващите няколко карания свикнах с нея и ми стана доста симпатична. Да не говорим, че вози с пъти по-добре от Опел и Фолтсваген :) Пък и тяга си има. :)

 

ПП: Случайно да знаете дали/къде може да се намери оригинален тас ? Защото на едно от карания я изръчках, за да надмина ендо Поло и се натресох в една дупка и преден десен тас изхвръкна и не успях да го намеря и сега се чувствам малко гузно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми вземи я виж дали ще се харесат с джоба ти, и ако не се харесат продай я, лично на мене муцуната и мястото на гумата много ме кефят, ама няма да е зле да си я изкърпиш и боядисаш като за начало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве братле нз като пари кво щи излезе да я стегнеш щото от маистор до маистор има разлика,иначе колата си е ретро класика на мене ми харесва има потенциал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа определено мястото на резервната гума е много хитро. А музуката незнам що може би щот така съм свиканл, по-ме радва като е само с горната лайсна.

А и има един друг проблем нещо предните врати са почнали да се затварят много трудно(разбираите с як трясък), но предполагам, че ако се изкърпи и се повдигнат някакси вратие това ще се управи. :)

Също бих искал да ми кажете какви са вариантите за модификации, тоест за добавяне на оборотомер и евентуално на серво ?

Благодаря ви предварително. Пък след някой и друг месец може да се видим на някоя сбирка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да повдигнеш вратата и тогава да я затвориш, ако не е увиснала може нещо бравата да е кофти центрована. За модификации, може по-голям радиатор двигателите от 105/120/Favorit влизат отзад, но първо трябва да си измислиш по - стабилно охлаждане, и 120кови скорости влизат те са по-дълги, оборотомер може ама според мен ще седи грозно. Сервото незнам според мене може да се получи нещо от 120 конзолата заедно с педалите и помпите да се сложи, но не съм имал 100/1000 и никога не съм виждал как седи въпроса със спирачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вратите, ако планката на вратата има четири винта за кръстата отверка, то те се отвиват и тая планка може да придвижва навън-навътри и нагоре-надолу и така се регулира плътното, но свободно затваряне. С уговорката, че тази идея ще помогне , ако устройството на планките на вратите е същото като на Шкода 120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите. Това за вратите няма как да го проверя поради простата причина, че колата не е примене(разбираите в друг град е ) :). А това с повдигането и аз го упитъх, но става по зле. Просто трябва да се тресне доста силно. Явно проблемът е някъде по машинките или де да знам и аз. Така като поговорих и с приятели май ще я взема :). А да да ви попитам колко трудно минават такива коли на технически преглед и дали след влизането ни в ЕС няма да стане по зле положението :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с прегледите го брой за един проблем по-малко: в зеленчуковата борса в Слатина, на бул. Владимир Вазов №1 и на други места в София има където ти пишат талончето без никакъв проблем. Може да дойдеш и при мен само с документите - на 5 мин от мен има сервиз с мой човек и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП: Случайно да знаете дали/къде може да се намери оригинален тас ? Защото на едно от карания я изръчках, за да надмина ендо Поло и се натресох в една дупка и преден десен тас изхвръкна и не успях да го намеря и сега се чувствам малко гузно.

 

случайно имам 2 такива таса, разменям ги срещу капак на ангренажна верига;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Гледайки в какво състояние е (от снимките) ще те струва доста да я въстановиш.Четох, че си я ръчкал и тн, тези коли не са за такова каране, имай го предвид, пък и състоянието и не е цветущо, тъй че винаги има риск да направиш някоя беля с висока скорост,не дай боже.Успех ако си решиш да я възстановиш,а ако не положително ще се намери някой да я вземе за части, бих го направил и аз ако нямах финансови проблеми в момента.Поздрави!

 

П.П. Кранкенщайн, като парички колко искаш за един тас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох, че си я ръчкал и тн, тези коли не са за такова каране, имай го предвид
Гога става дума за 700кг купе, това ако ми падне, с ладов мотор и сухи полуоски ще си покаже теловете на гумите за секунди. Пък и с нормалния мотор доста върви
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох, че си я ръчкал и тн, тези коли не са за такова каране, имай го предвид
Гога става дума за 700кг купе, това ако ми падне, с ладов мотор и сухи полуоски ще си покаже теловете на гумите за секунди. Пък и с нормалния мотор доста върви

 

Пак се почна онзи безмислен спор отпреди време :mrgreen: . Както и да е...аз съм си казал мнението,ти си казал твоето,човека може да е на съвсем различно мнение.Разни хора, разни идеали.Айде със здраве! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, много здраве се шири по тоя форум :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PV,

 

Механизма на вратите на 1000MB няма нищо общо с този на 100S, 120.

 

Колега, смажи добре механизмите. Като начало пробвай с WD40. Но не е зле да ги намажеш отвътре с грес. По възможност графитна, че иначе зимата замръзва :(

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@gogata Прав си, че не е за ръчки тая кола ..ама просто онова поло се влачеше. Иначе на двигателя и ходовата част е правен основен ремонт преди 4-5годни и от тогава не е каране кои знае колко.

 

 

Мерси за съветие, но още се чудя дали да се занимавам с реставрацията й. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 2 седмици по-късно...
Ако решиш че няма да се занимаваш не я давай за скрап. Няколко човека от форума имаме такива коли и може да ползваме твоята за части.

 

Аз бих я взел и цялата щом е в движение и ако е на прилична цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.