Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

обороти шкода 105l


veskovesko

Recommended Posts

как да си вдигна оборотите ,въртях болта

който е отляво на карбуратора но много слабо

се вдигнаха ,м/у другото изведнъж паднаха

дали не е от бензина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

aма гасне ли на празен ход или само не качва обороти, щото ако гасне може да се е запушил жигльора или разпръсквача

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята като загрее и почва да гасне. Предполага се, че е от карбуратора. Получават се изкривявания, долу в самата му основа и като се нагрее се доизкривява и почва да засмуква въздух, от което падат оборотите и колата гасне понякога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е с по-ниско октаново число, от което се изменя центровката и оборотите падат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да ти е попаднало някакво малко боклуче и да е запушило нещо по карбуратора.ако не реагират болтовете за настройка най добре свали целия карбуратор накисни го в кореселин, после със сгъстен продухваш и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправих я беше от жилото ,малко се беше отхлабило натегнах го и сега не гасне . :mrgreen:
Жилото няма нищо общо с работата на празен ход - не е това начина...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправих я беше от жилото ,малко се беше отхлабило натегнах го и сега не гасне . :mrgreen:
Жилото няма нищо общо с работата на празен ход - не е това начина...
Абе то може и да не е, ама скоро и аз така ще направя, писна ми да чистя карб през 300км, не стига че болтовете се самозатягат ами и се запушват каналите няма спасение, шкодовия даже по - често се запушваше
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправих я беше от жилото ,малко се беше отхлабило натегнах го и сега не гасне . :mrgreen:
Жилото няма нищо общо с работата на празен ход - не е това начина...
Абе то може и да не е, ама скоро и аз така ще направя, писна ми да чистя карб през 300км, не стига че болтовете се самозатягат ами и се запушват каналите няма спасение, шкодовия даже по - често се запушваше

Ти да не сондираш бензин от някоя кална локва. Честото сваляне на карба съкратява доста живота му и започва да създава проблеми. Най-лесно се прочиства като свалиш кутията на филтъра и я изфорсираш 3-4 пъти колкото може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за това си има чалъм - слагат се две бензинови фиртърчета от обикновените - едно преди и едно след помпата и забравяш за замърсяване на карбуратора. Ако не смуче въздух от някъде не през филтъра, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за това си има чалъм - слагат се две бензинови фиртърчета от обикновените - едно преди и едно след помпата и забравяш за замърсяване на карбуратора. Ако не смуче въздух от някъде не през филтъра, разбира се.

 

аз съм с едно и нямам никъв проблем, а с 2 трябва да е идеално...забравяш за чистене на карб....ако колата почне да тресе и да няма повече от 1500 оборота, сменяме филтърчето :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

А от къде могат да се вземат тея бензинови филтърчета?

и обяснете как се слагат..... че и аз имам подобен проблем с бензина :(

На газ си карам без проблем обаче на бензин от време на време се запушва карба и требе да се сваля за продухване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купуват се от всяка бензиностаннция или всеки магазин с авто аксесоари и части. цената им е към 2лв и се слагат на мъркуча за бензина. правилно е да се сложат между бензоновата помпа и резервоара защото има мин. налягане, но всеки си слага между бенз. помпа и карбуратора защото е много по-удобно.

аз нямам допълнителен филтър и не мисля да слагам. разчитам на оригиналните 2бр. за последно съм чистил карба преди 2000++км и за сега(да не чува господ) проблеми нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърчетата са добра идея, не са скъпи и си струва. Наистина забравяш за проблеми.

Иначе тва с жилото е кофти. И харчи повече и изобщо. Почисти си карба, отвреме навтеме почиствай цедката на входа и си сложи филтърчета, помага определено.

Ако смуче въздух е кофти, обаче тва не става отведнъж, така че най-вероятно е запушен карбуратора

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.