Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Свещи за газ


PV

Recommended Posts

От известно време ме занимава идеята дали при работа на двигателя на газ няма да е по-добре да се сложат свещи с едно топлиннно число по-ниско, тъй като температурата при изгарянето на газта е по-ниска. Днес даже видях свещи специално за газ. В една от книгите пише, че разстоянието между електродите за газ може да се намали до 0.6 мм. От друга страна аз съм с електронно запалване, а при него искрата е по-силна и междуконтактното разстояние може да се увеличи, което реших да направя онзи ден - някъде към 0.8 - 0.85 го направих и ми се струва, че ефекта е по-стабилни и по-високи обороти на празен ход и достатъчно мощност на високи обороти.

Споделете и вие какво мислите по тези въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пламене , не се занимавай с глупости - хубави ли са свещите колата работи , а тва със свещите за газ си е магазинерска дивотия да ни набутват боклуците ;) На Бриск жълтите свещи са пълни боклуци според мене ... колата набира като валяк , а и цената им е като на хубав Шампион.

За по - голямото разстояние м/у електродите наистина е малко по - добре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид някакви маркови - Бош, Шампион и др. производители, които предлагат за наште коли, но с едно топлинно число по-ниско заради газта. Интересува ме дали някой е правил експеримент в тази насока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за газ се слагат по- топли свещи , не по студени . студени свещи се слагат когато мотора детонира ( чука му аванса ) . моята е с свещи

ац-делко седмици без резистор струват 13-14 лв комплекта . не си взимайтев бриск силвър - колата не работи добре с тях а и изгоряха за 4000 км на моето запалване (прекъснаха им резисторите)

принципно за газ е желателно да се намали малко разстоянието междиу електродите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам най-често с Шампион, но в момента съм с Бриск Силвър и нямам оплаквания - Рапид и Один могат да потвърдят, че колата ми НЕ набира като валяк :lol:

Ако някой иска да си купи гарантирано оригинален Шампион - мога да препоръчам бившия магазин на Мототехника за Застава - намира се в локалното на Цариградско, точно преди шоуруума на Сеат. Имат и въздушни филтри, но са по-скъпички от Унико-то на Сточна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам с Brisk sylver - свещи за газ и досега всичко си е наред. Не мисля, че са лоши. Естествено е, че tiny като е с кабели без съпротивление може да прецака резистора на свещите. Аз не съм видял фабрично кола с кабели без съпротивление, въпреки че не един от мойте познати са си направили такива защото било уж по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викторе , имам резистори в лулите (марка им е BERU ) . тока през първичната намотка на бобината ми е около 15 ампера това е доста енергия която се натрупва в магнитопровода на бобината - респективно отива за искрата . на стандартната бобина тока е около 3-4 ампера . моята е високоенергийна със забавено изпразване и регулируемо време на насищане . последното ми гарантира еднаква енергия на искрата при всякакви обороти .

не съм казал че бриск са лоши свещи просто не издържаха много . ако трябва да съм честен изкараха повече от шампион-а който се издъни за 500 км (една седмица градско каране) . за момена ACDelco се представят добре . след време ,когато натрупам повече впечатление ще дам мнение и за тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оп СТОП ... аз за моя Шампион съм преровил три склада да намеря от стария Made in England тва с тез полурозови опаковки верно не е много в час , но старите ми бяха такива и изкараха 50К , а като турих Бриска все едно и свалих 10 коня поне ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
Викторе , имам резистори в лулите (марка им е BERU ) . тока през първичната намотка на бобината ми е около 15 ампера това е доста енергия която се натрупва в магнитопровода на бобината - респективно отива за искрата . на стандартната бобина тока е около 3-4 ампера . моята е високоенергийна със забавено изпразване и регулируемо време на насищане . последното ми гарантира еднаква енергия на искрата при всякакви обороти .

не съм казал че бриск са лоши свещи просто не издържаха много . ако трябва да съм честен изкараха повече от шампион-а който се издъни за 500 км (една седмица градско каране) . за момена ACDelco се представят добре . след време ,когато натрупам повече впечатление ще дам мнение и за тях

 

пет масла по- късно (~45 000 км) развих свещите - намлих им малко разстоянието - беше 0,8 мм вместо 0,7 мм . свещите са с резедав нагар и според мен са работили добре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.