Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колеги, дойде моментът - Нова Октавиа :)


stenly

Recommended Posts

Колеги, дойде моментът, в който изпитах нужда от по-голяма кола от Фабиата, та съм се спрял на следните варианти:

 

Peugeot 407 - 1.8 - 128bhp

 

Toyota Avensis - ?

 

Skoda Octavia Elegance - 1.9 TDI PD- 105bhp

 

Мисля си да взема Октавиата и да я наблъскам с какви ли не екстри :D Вие какво мислите за този вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти разкажа няколко неща за Авенсис-а, защото до скоро имахме един такъв служебен. Много е просторен (повече от Октавията), но в същото време няма добър обзор и паркирането му на заден ход е истински ад, ако нямаш парктроник. Аз едвам виждах назад, а съм висок 190см. Другото неприятно е, че поддръжката му излиза доста солено - частите са адски скъпи и никога ги нямат на склад, винаги се чака сума ти време, дори за елементарни неща. Чух, че фейслифта е доста по-добър, но още не съм се качвал на него.

 

За Пежо-то - аз лично не ги харесвам...

 

За Октавията - супер е, ама си помисли дали си струва да даваш толкова пари за дизелов двигател - в момента нафтата е по-скъпа от бензина и тази тенденция ще се запази. Трябва да навърташ адски много километри, за да ти е изгодно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз пък не съм чувал за бензинов двигател на Шкода да гори 5,5/100 с включен климатик, като изключим 1,4 и 1,6 двигателите, че даже и те горят повече.А нафтата никога не е била по-скъпа от 95, щото то с 92 да караш Октавиата си е пълно мъчение не само за теб а и за колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна само, че и за Шкода в Еуратек няма нищо на склад и за всяка дреболия се чака по три седмици, които после стават пет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловия двигател найстина харчи много малко :roll: казаха ми, че бил по-пъргав от 1.6 бензин със същите коне...Това разбира се е обяснимо като се има пред вид въртящия момент на дизелчето :) За пежото чух малко лоши отзиви, та , остават тойотото и шкодата, като за момента води шкодето :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафтата днес е 1,77 лева, а бензин А95 - 1,71 лева - това е на Лукойл-а до 3-то РПУ. Снощи обявиха, че бензина ще падне с още 1-2 стотинки до няколко дни :D

 

5,5 на 100 градско ли? Нещо не ми се вярва. Авенсиса беше двулитров дизел и в София без климатик трудно падаше под 7 - 7,5. То че дизелите са по-икономични спор няма,но и разликата в първоначалната инвестиция е доста голяма. Но всеки си знае за себе си... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател 1,9TDI-PD 105k.s. е по-добър от 1,6 101к.с. бензин(аз съм с такъв), от където и да го погледнеш. Бензиновият според мен ще е много подходящ за фабия, а те май не го слагат на фабиите.

Пежото-просто забрави, между другото има сериозен разход това двигателче на пежо.

За Тойотата- американските производители казали "За Тойота се говори или ЛОШО или НИЩО!" така че нищо няма да кажа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм карал Авенсис 1.8 vvti

вървешв като звяр. имаше почти всички екстри и с парктроника наистина не е проблем паркирането. струваше около 45000 лв ако не се лъжа . Ноооо смяната на маслото струваше около 500 лв. не помня точни цифри това беше преди 2-3 години.

Все пак да кажа много ми харесваше. Иначе харчеше между 8.5 и 11 л. (OMV 100) градско като никога не е изключван климатроника.

Съвет: защо не погледнеш и Peugeot 307 SW (1.6 HDI) доста е широко

Един познат си взе такова вместо Октавия комби.

Каза че цената и лизинга били по изгодни при Пежо от колкото при Шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя позната си купи Пежо 307 SW. Возих се, карах го - абе нещо не ми е много удобно като че ли... Нещо паянтово ми се струва. В Октавията се чувствам по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си октавия-блускай я с екстри и си я карай със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично, ако си купувам по-голяма кола ще си взема бензинова Октавия с 2.0 FSI Tiptornic и парктроник :D

 

Обаче скоро няма да стане,защото няма къде да я паркирам тука в център,едвам на Фабийката й намирам място...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересни мнения прочетох, особено за мнението на американските производители за Тойота, всички американски тойоти се правят в САЩ и са съобразени с местния пазар, както и всички леки коли за Европа се правят тук или някъде наоколо... а като им ядат хляба на всички - ще говорят не лошо, ами ще им мислят и правят лошо;)

 

Аз имам и Шкода Октавия на 2 месеца и бус Тойота HIACE - пътнически, от две седмици, имам наблюдения над Авенсиса и другите евро сглобки на Тойота, разликата е от земята до небето с японските. Буса е произведен в Япония и не може и да се сравнява по возия, динамика на двигател, разход и не знам по какво ли още не с Октавийката, просто Фолксваген са си дървета, но пък за сметка на това леките коли за Европа на Тойота са кофти - бих казал, че вече са на едно ниво по качество с Пежо, Рено, Ситроен, Форд, Опел и тнт боклуци. Потърси си Мазда, Нисан, за тези пари - никак няма да съжаляваш. Пежо е вятър работа, бих ти препоръчал Ровър и СААБ - но там цените са съвсем други... Колкото до противниците на дизела - Октавията ми харчи на климатик средно 4.5 - 5 извънгардско със средно 110 - 120, в града към 6.5 с климатика, Тойотата е с 2.4 Д4-Д 102 коня и харчи в града под 8, а извън града под 6.5 - тови при средно 100 км/ч - като се има предвид, че Октавията е на 3 к км, буса е на 600 км. Смело мога да твърдя, че Авенсиса с Д4Д двигател е по-лаком от моя, както е 2.0л, като се има предвид, че буса е 2400 кг празен - единствено проблема е в качеството на нафтата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересни мнения прочетох, особено за мнението на американските производители за Тойота, всички американски тойоти се правят в САЩ и са съобразени с местния пазар, както и всички леки коли за Европа се правят тук или някъде наоколо... а като им ядат хляба на всички - ще говорят не лошо, ами ще им мислят и правят лошо;)

 

Аз имам и Шкода Октавия на 2 месеца и бус Тойота HIACE - пътнически, от две седмици, имам наблюдения над Авенсиса и другите евро сглобки на Тойота, разликата е от земята до небето с японските. Буса е произведен в Япония и не може и да се сравнява по возия, динамика на двигател, разход и не знам по какво ли още не с Октавийката, просто Фолксваген са си дървета, но пък за сметка на това леките коли за Европа на Тойота са кофти - бих казал, че вече са на едно ниво по качество с Пежо, Рено, Ситроен, Форд, Опел и тнт боклуци. Потърси си Мазда, Нисан, за тези пари - никак няма да съжаляваш. Пежо е вятър работа, бих ти препоръчал Ровър и СААБ - но там цените са съвсем други... Колкото до противниците на дизела - Октавията ми харчи на климатик средно 4.5 - 5 извънгардско със средно 110 - 120, в града към 6.5 с климатика, Тойотата е с 2.4 Д4-Д 102 коня и харчи в града под 8, а извън града под 6.5 - тови при средно 100 км/ч - като се има предвид, че Октавията е на 3 к км, буса е на 600 км. Смело мога да твърдя, че Авенсиса с Д4Д двигател е по-лаком от моя, както е 2.0л, като се има предвид, че буса е 2400 кг празен - единствено проблема е в качеството на нафтата...

 

Батко, ти изкара всички германски автомобили кошници :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivar,

 

Как го засече тоя разход за 600км !?!??! Аз на Шкодето с едно резервоарче му врътвам 700-800км градско и до 1200 извънградско! Т.е. ти си си засякал Toyota-та ама друг път! Или си издумкал един резервоар, което е разход поне 10!

 

Айде сега реално. Toyota е по-добър автомобил от Шкода (моля колегите да не се обиждат...). Има по-добро окачване, по-мощни двигатели, повече екстри и т.н. и т.н. НО! Цената е безумно висока. Експлотационните разходи далеч по-високи (виж цените на консумативи и резервни части!). Да не говорим, че досега не съм чул (изключваме бакшишите!) някой да му харчи по-малко колата от дизелите на Шкода (говоря за автомобил от същия клас!).

 

Накратко - не съм съгласен с мнението ти!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип много харесвам Тойота, но новите им модели доста куцат - визирам Корола-та. Няколко души ми се оплакаха от тях и то за доста сериозни неща - ходова част и нещо по кормилната система. Лично аз усещам октавията доста по-солидна от королата... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел има Корола на почти 2 години и на 50000км.Какви проблеми имаше тая кола с ходовата част,лагери,кормилна система,двигател 1.4 ввти 16клапана-разход градско около 12 на 100км. :smt103 .Ужас не ми ги хвалете грам тия кофтори!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той разхода е ясно как съм го засякъл - борд компа колкото и да е пристрастен няма да даде повече от 0.1/100 грешка, колкото до другото май не сте прочели съвсем мнението ми, който иска Тойота като старите Короли и Карини - да си взема само японска, за съжаление за Европа единствените произведени в Япония са само буса, джиповете и Превията - вана, другото е турско-незнайна сглобка - сиреч всички леки автомобили! А консумативи, поддръжка и тнт... специално за стария вариант на HIACE - предния, на братовчед ми, за 7 г. - 700 000 х. км - едни тампони на стабилизираща щанга и два задни амортисьора, смяна масло на 15 к км - нито спирачни дискове е сменял, нито е пипано нещо по електрониката или по механиката на агрегати и двигател... едва ли някой е разбрал, че се оплаквам от Шкодата, за тези пари, си е супер - просто никога не съм харесвал ФВ, Тойотата е с 20 к по-скъпа, но знам защо съм ги дал... Като минете към Варна, драснете по един ред да ви повозя, единствената е пътническа, купувана нова във Варна и май в Северна Б-я, за София човека от Тойота единствено каза, че тази година не са продавали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа не е с 20к по-скъпа. Октавията струва 38,000лв. Хайде приятно четене http://www.toyota.bg/Images/PrList_Aven ... 469562.pdf

 

 

И такива мненич като: "за цената си е много добра" изобщо не съм съгласен с тях! Колата по принцип е много добра! Не ме карай да ти вадя и сканирам извадки от списания като Auto Bild и Auto Plus :) Много ми е любопитно ти на кое място мислиш, че ще е Октавията :lol: от 1 до 18 :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivar,

 

Моя борд показва от отчно до 1.5л нагоре/надолу! Хич не му вярвай. Врътни 5k км (преди това имаш разработване и разхода е по-висок) и тогавай давай мнение за разход ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги я помогнете малко с цвета на колата :D Много се чудя какъв цвят да я взема, нещо не съм много очарован от цветовата гама и съм затруднен доста..... Жалко, че вече не се произвежда цветът Сахара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.