Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

на 120ката и били яки полуоските(хахахахахахаха)


nqkuv^lud

Recommended Posts

да се включа и аз :mrgreen: ....как се прави трика наречен колата седи на място пък гумите се въртят и пушат (Burnout-на английски)...

 

1-трябва ни кола със задно

2-читав съединител

3-стари гуми (тва е препоръчително,пък и по лесно ще стане с такива)

 

та натискате спирачката и газта едновременно( газта до дупка,спирачката толкова колкото леко да хване) -това го правите с десния крак

 

с другия крак сте натиснали съед. -има два начина ,рязко отпускане на педала или плавно(ама 100% ще го запалите) и при двата ако го направите правилно ще стане

 

пс:правете го на първа(може и на втора,ама за нея си трябва доста сила и едвали ще успеете)

 

пс2:внимавайте също да не си запалите съед,че понякога се пали той вместо гумите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nqkuv^lud

    21

  • SKODA 105 RS

    5

  • Viktor_

    3

  • PV

    3

Най-много писали в темата

M Power,

 

Забрави да напишеш, че трябват 100++ кончета! Е, може и снежец :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M Power,

 

Забрави да напишеш, че трябват 100++ кончета! Е, може и снежец :)

 

Поздрави

 

Ако маховика ми дойде до следващата среща, може и да ти събера очите. Аз го правих на земя с подпряни камъни, ама и на асвалт ще го измислим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

M Power,

 

Забрави да напишеш, че трябват 100++ кончета! Е, може и снежец :)

 

Поздрави

 

да ти кажа не точно,много зависи,лично съм го правил и с 4 човека в една джипка дето е 86 коня,ама е била 86 сега колко е не се знае:mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен е възможно и с по малки коне много зависи от настилката и с кви гуми ще си,аз съм пробвал но предницата е лека и отзад завърта 2 пъти и я избутва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен е възможно и с по малки коне много зависи от настилката и с кви гуми ще си,аз съм пробвал но предницата е лека и отзад завърта 2 пъти и я избутва

 

идеята е да завъртят задните и да загреят гумата направят ли го колата няма да мръдне....пробвай да пуснеш колата от по високи обороти щом като задницата избутва предницата(то и да я бута леко даваш още газ и в един момент се предполага че може и да спре)...практика си трябва...при мен примерно ако има голямо сцепление съед. изпуска и го паля него ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек, ти не разбираш ли или се правиш че не разбираш.

Нали тва всички ти обясняват - ИНЖЕНЕРА ПОДХОЖДА ТАКА

Има задание и изчислява всичко според заданието.

Тоест казано му е Двигател 52 коня и човека смята и излиза полуоска от такъв материал толкова дебела и т.н. Умножава се по коефициент на сигурнос там 1.1 да речем и ето ти полуоска.

Тя тежи не-повече отколкото трябва, не е по-скъпа отколкото трябва (тва от материала идва) и върши работата за която е предназначена.

 

И вярвам всички тук се възхищаваме от Шкодите точно за това че са изчислявани и то добре и е мислено за всичко а не едно към гьотуре "АБЕ ШИБНИ МУ ТАМ ПО-ДЕБЕЛО от легирана стомана ... ще издържи"

Номера е в това да има точно колкото трябва - не по-малко и не повече.

Ако решиш да плюеш по Шкодите - плюй например датчика дет включва перката и ще се присъединя веднага, щото не съм виждал Шкода на която да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даржа да кажа ,че и моя датчик бачка.ама само когато водата стигне до него защото напоследък съм пълен с пробоини и смуче въздух от кадето си иска.и отзад е 90+ а отпред студ.

 

 

и да кажа,че съм напълно съгласен за инжинерите.колкото и да го мъдрим по-добра няма да стане пък и да си остане шкода 120.друго ще стане ама....като станеме толкова умни и сръчни ще си измислим нова кола.

 

хайде със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на първата среща на която отидох бъх бетон убеден че няма 120 ка с пълно казанче на водата и че това е една каца без дъно. В последствие отрих едно място от което сълзи и едно от което направо си тече. Оправих ги, сложих си датчик 80-86С, а не 85-92 и сега съм супер, на 2месеца доливам това кадето е преляло в шишето и това е. А за датчика, да бачка си, но имам и ключе за всеки случай е въпреки че не съм го ползвал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз знам,че трябва да ми е пълно казанчето.само че колата е нова за мен и още нямам време да се разчоваркам в нея.а сега ме гонят доста изпити които тряя да взема,че иначе ще тряя да спя в колата.хайде до скоро.пак когато го открия теча ще се похваля. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.