Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

на 120ката и били яки полуоските(хахахахахахаха)


nqkuv^lud

Recommended Posts

зна4и преди няколко месеца вси4ки ме убеждавахте 4е скодите били с яки полуоски като изклиу4вам рапид и 130 там са съвсем други нещата аз тогава бях с4упил вътре 4оп4итата и съответно камъните и вси4ки ми казаха 4е това няя да ми се слу4и пове4е никога и т.н

та ако някои сега ми каже 4е са им яки полуоските може да заповяда да ми я смени защото пак се с4упиха 4оп4етата и камъните само 4е от другата страна когато правех обратен завои и то на хубав път просто дадох пове4е газ и отзад ис4атка

та ако не намеря да и сложа някое рапидско ока4ване наи вероятно ще я продам щото минути преди да се с4упи карах със 130км и толкова калпава кола не искам да карам пове4е,адски съм ядосан просто онея конструктири къде са спяли като са го правели това задното ока4ване как може да сложат на полуоската едно смешно 4оп4е,как конструкторите на лада или москви4 са се сетили да го сложат на шлици,а глупавите 4ехи са направили 5 вида скоди преди да се сетят да напраят рапида и 130то както трябва,някои хора ще ми се разсърдят оба4е няя кво да се лъжем КАЛПАВА РАБОТА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • nqkuv^lud

    21

  • SKODA 105 RS

    5

  • Viktor_

    3

  • PV

    3

Най-много писали в темата

Ми ако си сменил полуоска, но си сложил стария барабан, нормално е, че се е счупила пак. Или пък ако не си го затегнал добре - и със 130 км/ч, кво повече искаш? Между другото, що не пишеш с нормални букви? Буквата "Ч" е откъм десния край на средния ред на клавиатурата; щото не се разбира особено ясно кво искаш да кажеш. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си направил ремонта както трябва. Тук има един колега - Scorost му е ника. Та той е ползвал Школадата си за влекач. Не вярвам при него натоварването на полуоските да е било по-малко от при тебе. Напротив. Но той ще си каже ако прочете темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно е да убедиш някого в нещо, в което той не вярва!

Наистина съм вадил с яко дърпане "на лашкане" със стоманено въже например Audi 80 влязло и полегнало в канал, а на колесар съм возил дори бусове и не съм имал дертове!

За над 1 400 000 км съм късал само 3 полуоски, разказвал съм го вече - първата, щото я бяха сменили в магазина/колата беше ударена и са мислели че ще я пуснат на търг/, втората - от незатегнат барабан и след 1 седмица новата защото не смених барабана.

НИКОГА не съм късал "чопчета". Само един път съм чупил "камъни" защото се оказаха менте новите, които бйх сложил уж за добро. Тогава си върнах старите на мястото на счупените и на мястото на другите, още здравите. Така че тези километри са почти всичките с едни и същи "камъни"!!!

Според мен всичко опира до частите - ментета!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за нз ве4е кои път казвам 4е няям 4 кирилизатора ми е калпав

а и полуоската ми си е с оригиналния барабан не съм я сменял сменях от другата страна теи 4е не е от барабана работата,камъните също няя как да са ментета щото са оригиналните и не съм бил направил ремонта както трябва щото то е нещо невероятно сложно ли какво,ето 4е и колегата скорост е късал полуоски но тои ги е късал от върха а аз ги троша от 4оповете които са вътре в скоростната кутия,та за обобщение не са виновни нито 4астите да са ментета,нито монтажа просто полуоските не са замислени както трябва що ладите не късат или москви4ите щото хората са ги напраили както трябва аз не съм видял до сега лада или мускал

някъде на пътя с паднало колело а скоди съм виждал и то не една ,няям познат със скода които да не е късал полуоска,а няям и познат с лада които да се е оплаквал от полуоска,теи 4е не ме убеждаваите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде Ванка, не си виждал Жига с предно колело в калника ли??? Или Москва?

 

Споко, скоро ще ти дойде "сухата" трансмисия и ще можеш да даваш мноооого газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и да си сложиш диф 3.9, ако още не си - така ще намалиш натоварването в/у полуоските :idea: Аз на R-ката съм с такъв, ако бях с 4,22 или недай си боже 4,44 не ми се мисли колко пъти полуоски да съм късал, които на всичко отгоре са ми от 100С, бай дъ уей;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене всичко си е добре измислено от чехите, но просто те са предвидили скоростната кутия и като цяло силовото предаване на 120 за мощност на двигателя не повече от 60к.с. Аз за 23г. на колкото е семейната 120 не съм чупил полуоска. Ти сам си се хвалил много пъти с какъв двигател си - естествено е, да не издържи предаването на него + твойте агро тестове от сорта на "много газ в завоя". Доре на западни коли от един и същи модел, но съоръжени с по-мощен двигател им слагат по-здрави кутии и по-яки полуоски. Виж примерно най-обикновено Типо с какви полуоски са моделите до 1.6 и от 1.6 16V нагоре. Не мислиш ли, че би било доста по-глупаво от конструкторска гледна точка да сложат презапасена скоростна кутия на двигател 52к.с., тъй-като тя ще има много по-големи въртящи маси и от 52к.с. на двигателя ще останат примерно 40 на колелата. За това не е редно да се изказваш така прибързано. Виж че на по-спортните модификации са слагали окачването и скоростната кутия със сухи полуоски, които са държали на мощности до към 140к.с., които са доста повече от ладовия ти мотор. Още нещо- ако правиш често това упражнение - "тръгване с много газ" или " много газ в завоя" на нормална западна кола с предно ще има редовно да сменяш карета - така че за спортни изпълнения си трябва като цяло спортна кола или поне спортна модификация на някой масов модел. Познавам хора с такива коли, които ежедневно се карат по твоя модел, че и доста повече, но просто заводски са предвидени и нито пипат двигателя нито силовото предаване през 2 седмици.

 

Допълнение: сетих се че съм вадил полуоска при мен за смяна на лагера й и мога да ти кажа, че при мен камъните бяха като нови. Да не би да не си сложил ново масло на наскоро сложената скоростна кутия, защото едно от нещата които мога да призная като недостатък на шкодовата скоростна кутия е това, че се износват зъбните колела и маслото става цялото в примеси на стружки и не е лошо да се сменя през 30-40хил.км.

 

Виждам, че доста се радваш на Москвич и Лада - мен ако питаш направо си продай шкодата и към другия лагер. Аз никога не бих заменил мойта за Лада, но може ладите да са по-агроустойчиви.

 

Престани да пишеш с 4 и 6 и да се обясняваш за кирилизатора. Нито 98, нито XP се нуждаят от кирилизатор, освен ако не държиш да пишеш на фонетична подредба. Ето ти един линк, който решава проблемите с кирилицата и внася светлина по въпроса: http://free.hit.bg/injinera/na4alo.htm След това подсказване няма да е редно да ни мъчиш с четива съдържащи цифри вместо букви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаххахах Krankenstein в момента съм то4но с такъв диференциал на 4.44 голяма болка е ама ще се сменя в наи скоро време.

еми 4овек ако една 4етворка ти прави проблем с 4етенето нз смс-на телефона си как пишеш на мене теи ми е удобно и съм свикнал да не пиша на кирилица не стига 4е го пиша по 10мин ми и за едно скапано 4 да ви пре4и....

ина4е ако 4овек кара като баби4ка много ясно 4е няя има проблеми с ока4ването оба4е аз не съм я правил тая кола за такова каране не съм трошил пари за джанти и гуми и двигатели и да спазвам ограни4ение от 40 километра

и хубаво аз съм с ладов двигател по голямама мощтност

ама тука съм сигурен 4е 90% от хората които са със скодов двигател са сменяли полуоски защо еми щи кажа калпава работа

относно лада и москви4 не ги давам за пример понеже са някви страхотни коли защото сложени една до друга една лада 2107 до една скода 120л ладата е като кутиика от цигари никва аеродинамика без нито един заоблен краи грозотия,но в българия еквивалента на нашите скоди са имаенно лада и москви4 за това ги давам за пример то4но тях разликата в конете на двигател 1.3 лада и 1.3 скода ква е никва а скоростите и задното ока4ване разликата е планина теи 4е не ги оправдаваи конструкторите,отнонсо маслото естествено 4е е сменено с ново не бих си позволил да рискувам здрава кутия за да спестя пари от масло,ина4е аз не бих сменил скодата защото ми харесва много пове4е от ладата или москви4а

явертъуиопшщасдфгхйкл;'юзьцжбнм,./ю

аз 4 не виждам а ти??? верно при червените букви има ама да пиша едно суобщение по 15мин само защото на вас ви пре4и съжалявам ама не

м/у другото бях сигурен още в4ера като се прибрах след като скусах полуоската и я пуснах тази тема 4е ще ме хокате както предния път като сложих такава тема

оба4е си няяте идея къв срам е да застанеш на старта пред хора които те познават и те имат за нещо пове4е само защото караш кола която е на 20 година е по бърза от доста нови и да не успееш да трънеш на собствен ход а да се прибереш теглен от въже теи 4е не се сърдете оба4е съм адски ама адски ядосан на скодите в момента ще ми мине оба4е тряя мине малко време

ПОЗДРАВИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чел горните постове штото мноооо ме боли главата от вчера както и да е идеята е следната чехите са ти казали еи това ти е колата еи това са ти джантите моторите са до 62 коня а ти не стига че си с 1600 пък и си го изпилили той е станал 90 коня и си счупил полуоска, къде търсиш със шкодовото окачване коне, ти си си виновен според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на R-ката съм с такъв, ако бях с 4,22 или недай си боже 4,44 не ми се мисли колко пъти полуоски да съм късал, които на всичко отгоре са ми от 100С, бай дъ уей;)

 

Йеп! Тая Паненка щото много върви... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ха колегата ме подсети

и пак казвам харесвам скодата но искам просто да не се притеснявам че ще ми падне някое колело,ако и дам газ на някои завои

та то стана малко банално ама всички пишете 4е щом е изчислено окачването за една мощност не може да се слага по мощен двигател и затова се чупят полуоските

веднага давам пример добрата стара жигула тя е колко 40-45 коня та едно приятелче и сложи едно двигателченце 2000кубика ихжекцион 2 валка което е скромните не100,не 130,а 164 конски сили,излишно е да ви казавам 4е с 15 цола чисто нови гуми 195/50 на 1ва,2ра и 3та се движи на една страна,зацепва на 3та по някое време

е аиде кажете ми как на него му издържат полуоските като е вдигнал мощноста 3 пъти на 30годишна кола???просто са направени здраво и както трябва не с педалски чопченца дето даже на едно детско колело педалите вътре са на шлици тоест с канали които се зацепват яко и няма никви луфтове а от там и Чупене

P.S радвам се че до сега не ми е падало колелото,щото тогава и гурне и праг и вежда уффф ужас а и пътна помощ

МИР и ЛюБОВ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не спокоино тои ходи в някъв град не съм сигурен къде точно но там му направиха кардан по поръчка вече 2 години я кара и няя проблеми,значи жигулито е с вежди,15 цола джанти алуминиеви,поръчкова музика от една от наи добрите фирми в русе,врати и багажник се отварят с дистанционно,с ел.стъкла,5 скорости колата е перфектна,в наи скоро време ще го снимам да видиш за какво става въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо си мислиш че шлицовото съединение е по-стабилно от това с камъните?! При шлиците също има износване. Ако са сложени фабрично по-здрави и по-дебели и тежки полуоски и т.н. нали ще се загуби твърде много въртящ момент в силовото предаване? Какъв е смисъла? Според мен всичко това ти е ясно ама пак упорстваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре къде е смисала да се правят по леки полуоски да има въртящ момент и да се чупят като дадеш газ аз бих предпочел да е по бавно но да знам че дам ли газ колелетата ще си стоят на мястото а няма да ме изпревари някое колело,прав си човек има износване обаче при шлицовото съединение ако се счупи даречем някои от зъбите поради луфт от износване причинен няма да те остави на пътя защото се ще има останали зъби дето да правят контакт,ще се прибереш и ще го смениш а счупи ли се чопчето кво става???ако с чопове беше по добре защо на западните коли не са с чопове,онзи ден на едно бмв му сменяхме заден амортисиор,е от зад окачването е много сходно с на рапида носачите са с 2 рамена пак с карета с къси полуоски,аве много е сходно окачването,само че нали там полуокста влиза в диференцияла не в скоростната кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми вземи си западна кола тогава щом ти е толкова на сърце, един приятел разправяше как съм щял да си взема за 2000лв супер кола, дето само карам и не се чупи нищо по нея, масло не се сменя, ама аз съм си балък и си взех шкодичка, вземи си кола за 2000лв и всичко е песен :lol: (Golf 2ка с надпис ремус или Fiat Tipo 1.4 Хеджбек малиии от малък си мечтаем за тая каручка, има и климатик, леле па тва кво е 8) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е кво искаш да кажеш че скода 120л е по добра от голф да речем 2ка-ае кажи предимствата на скодата пред голфа

че ми е интересно,кво голфа гние повече ли,по е бавен ли,може интериорът вътре да е по грозен,аиде без глупости ако имаше голф щеше да плюеш скодата ама понеже нямаш хулиш голфа,ЕИ ТОВА Е БЪЛГАРСКИЯ МАНТАЛИТЕТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам за минимум 2 предимства на Шкодата: 1. Не я крадат толкова; 2. По-евтини резервни части и поддръжка. Като надеждност според мен са почти еднакви. Спомням си как с Шкодата теглих на един приятел Голфа до сервиза. Теглил съм си и Опела. Но с Шкодата още не съм опирал до тая услуга.

А и не всички си вземат голфове да въртят гуми. И между другото двигателите на Голф-2 почват от 50 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за подръжката съм съгласен ама щом краденето е + то да земем колелета да караме и да си ги прибираме в нас съвсем няя ни ги крадът.Не хора разберете че квото и да пишете няма да ме убедите защото аз съм се убедил от собсвен опит,а освен това аз мисля за коли по 24 часа на ден и компанията ми е от манияци на коли,а баща ми е бивш състезател така че си нямате ни наи бегла представа по колко време мисля за коли и вякакви комбинации за създаване на кола която да е цепачка и да отговаря на моите стандарти за здравина и бързина,имам познати с всякви бегачки и от тях знам от първа ръка минусите и плюсовете на доста коли

засега единствените коли на които се кланям са:lanchia delta integrale 4x4 2.0turbo,ford eskort/sierra cosworth 4x4 но много от нас не могат да си позволят такива коли а даже да съберат за тях пари подръжката им е пак доста голяма,за това си правим коли които са ни по джоба като гледаме да са максимално бързи и здрави и съ6тевременно да го докарват на вид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от нас /включвам и мен в това число/ мислим и се ровим из коли /наши и на познати и приятели/ по цял ден също, обаче за теб няма съмнение че го правиш по 24 часа - иначе трябваше да си усвоил в ранните класове писането и спазването на пунктуацията, вместо да ги научиш тези неща от форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаххаха на колко години си ве човек,щото в началното училище се карахме за пунктоацията

аз мислех че това е саит в които си говорим и обменяме опит свързан с коли,не литературно импретативни съчинения,а на теб ти пречи пунктоацията ми уау шашнат съм честно

знаеш ли кво първо те дразнеше че пиша ч с 4ка сега имаш проблеми с пунктоацията ми,ми вземи стани учител по български или още по добре спри да ми четеш постовете много ще съм ти благодарен,а и тъкмо няма да се ядосваш и всички ще сме щастливи и ще се обичаме:)))

\\ // PEACE

\\ // !!!!!!

\\ // FOR

\\ // ALL SKODA FENS

\\//

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.